خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

آلفا رومئو جولیا مدل 2021 -  09173026064 1399/12/08

آلفا رومئو جولیا مدل 2021 - 09173026064

آلفا رومئو جولیا با داشتن موتورهای قدرتمند و هندلینگ سرگرم کننده دارای یکی از لذت بخش ترین رانندگی ها است اما به اندازه رقبای همرده لوکس و کاربردی نیست. این اتومبیل لوکس کوچک دارای امتیاز یا رتبه بندی کلی نیست زیرا از نظر قابلیت اطمینان رتبه بندی نشده است.
الفا رومنو جولیا 2021
جوانب مثبت منفی
موتورهای Brawny
هندلینگ فوق العاده
سواری جذاب
نمره ایمنی خوب
صندوق عقب کوچک
صندلی های عقب کوچک
وسایل کابین کمتر از رقبا مجلل است
صفحه لمسی ظریف
تحقیق و رتبه بندی
در حال حاضر ، نمره کلی آلفارومئو جولیا در دسترس نیست ، اگرچه رتبه بندی منتقدان ، نمره عملکرد و نمره داخلی براساس ارزیابی ما از 31 تحقیق و داده بدست آمده است.
آلفارومئو جولیا یک ماشین کوچک لوکس خوب است. نمره ایمنی خوبی دارد و عملکرد آن به لطف هندلینگ جذاب ، سواری راحت و موتور محکم در بالاترین سطح کلاس قرار دارد. علاقه مندان به عملکرد به سمت آلفا رومئو جولیا کوادریفوگلیو با موتور V6 توربوشارژ عضلانی آن جذب می شوند. با این حال ، این سدان لوکس دارای کمبودهای داخلی مانند صندلی عقب تنگ و صندوق عقب کوچک است ، علاوه بر اینکه احساس راحتی آن به اندازه رقبای آلمانی خود نیست.
قیمت آلفارومئو جولیا چقدر است؟
قیمت پایه جولیا Sprint از 39450 دلار شروع می شود. این قیمت برای Sport Ti به 45900 دلار افزایش می یابد و مدل برتر Giulia Quadrifoglio از 74750 دلار شروع می شود.
آلفارومئو جولیا در مقابل سایر رقبای همرده
آلفا رومئو جولیا و مرسدس بنز C کلاس
مرسدس بنز C کلاس یک ماشین کوچک لوکس خوب است به خصوص در مدل های مرسدس کلاس AMG با کابین درجه یک ، سواری راحت و موتورهای مقاوم همه را تحت تأثیر قرار می دهند. همچنین ، C کلاس دارای ویژگی های استاندارد کمکی کمتری به نسبت به جولیا است. از طرف دیگر ، قیمت پایه آلفای حدود 2200 دلار مقرون به صرفه تر از مرسدس است. همچنین رانندگی با جولیا لذت بیشتری دارد.
داخل کابین الفا رومنو جولیا 2021
آلفارومئو جولیا و آئودی A4
اگرچه ممکن است آئودی A4 به اندازه آلفا رومئو امتیاز خوبی برای عملکرد کسب نکند ، اما در کل یک سدان بهتر است. وسایل کابین بهتر A4 بیشتر از جولیا است و صندلی عقب کمی جادارتر است. مصرف سوخت آن نیز بیشتر است. علاوه بر این ، از لحاظ اسپرت بودن نیز به اندازه آلفا نیست ، اما آئودی نیز همچنان دارای مدل های عملکردی چابک و عملکردی قدرتمند برای خود می باشد.
سیستم اطلاعات و سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری جولیا 2021
اینکه سیستم اطلاعات و سرگرمی جولیا چطور کار می کند تا حد زیادی بستگی به کنترل هایی دارد که از آنها استفاده می کنید. دکمه چرخشی و دکمه های فیزیکی ساده در جایگاه مناسب قرار گرفته اند. با این حال ، صفحه لمسی هنگام پاسخ دادن به ورودی کاربر کمی تأخیر می کند ، و شما ممکن است مجبور شوید عملکردهایی را که در زیر منوهای ایجاد شده جستجو کنید که کمی به پیچیدگی کار می افزاید.
ویژگی های استاندارد اطلاعات و سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 8.8 اینچی ، کنترل کننده چرخشی ، Android Auto ، Apple CarPlay ، سه پورت USB ، بلوتوث ، رادیو ماهواره ای و استریو هشت بلندگو.
ویژگی های اطلاعات و سرگرمی موجود: ناوبری ، رادیو HD و استریو 10 یا 14 بلندگو.
ویژگی های استاندارد اضافی: کنترل خودکار تهویه مطبوع دو منطقه ای ، مجاورت ورود بدون کلید و استارت از راه دور.
سایر ویژگی های موجود: سانروف دو جداره.
بررسی عملکرد جولیا 2021
در هر تریم به صورت استاندارد یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ قرار دارد بجز در تریم Quadrifoglio است. که 280 اسب بخار قدرت و 306 پوند فوت گشتاور تولید می کند و با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارائه می شود. این موتور توربو چهار سیلندر برای اکثر سناریوهای رانندگی قدرت کافی را ارائه می دهد. سربالایی ها و بزرگراه ها هیچ مشکلی برای جولیا بوجود نمی آورد.
جولیا Quadrifoglio همان گیربکس است  اما آلفا رومئو موتور آن به یک موتور 2.6 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو با قدرت 505 اسب بخار و گشتاور 443 پوند فوت ارتقا داده است. موتور پایه در حال حاضر بسیار قوی است ، اما شتاب خودرویی اسپرت مانند Quadrifoglio برای خریدارانی که به دنبال عملکرد بالا هستند بسیار جذاب است. حداکثر سرعت آن 307 کیلومتر در ساعت است و شتاب صفر تا 100 آن 3.8 ثانیه ای است که با خودروهای شتاب بالا مانند BMW 3 Series M3 Competition sedan ، Mercedes-AMG C63 sedan و Audi A5 RS 5 Sportback رقیب است.
میزان مصرف سوخت جولیا
پایه مصرف سوخت جولیا حدود 9.8 لیتر در هر 100 کیلومتر در شهر و 7.13 لیتر در هر 100 کیلومتر در بزرگراه تخمین زده می شود که مطابق با رتبه بندی بسیاری از اتومبیل های کوچک دیگر است. سیستم تمام چرخ متحرک ، مصرف سوخت را به 10.23 لیتر در هر 100 کیلومتر در شهر و 7.59 لیتر در هر 100 کیلومتر در بزرگراه افزایش می دهد. جولیا  Quadrifoglio در  شهری / بزرگراه حدود 13.8/9.41 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف می کند.
ویژگی های ایمنی جولیا 2021
ویژگی های استاندارد پیشرفته ایمنی:
هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سنسورهای پارک عقب
دوربین عقب
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم ارزیابی هوشیاری راننده
کروز کنترل تطبیقی
سیستم کمکی برای ترافیک (کنترل ترمز ، شتاب و فرمان در شرایط ترافیکی با سرعت پایین)
سیستم کمکی نگهداری بین خط
هشدار خروج از خط
نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک در هنگام دنده عقب
سنسورهای پارک جلو
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
جلوپنجره مادون قرمز
 

1399/12/08