خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

همراه با امداد خودرو بوشهر امنیت را تجربه کنید 1399/12/16

همراه با امداد خودرو بوشهر امنیت را تجربه کنید

امداد خودرو نامی آشنا برای کسانی است که در لحظات سخت جاده ای به کمک و همراهی نیاز داشتند. این شرکت فعال در زمینه امداد رسانی دارای کادری مجرب و متخصص است که فعالیت خود را از سال 1378 شروع کرد و تا به امروز نیز با پشتکار و همدلی، توانسته مشتریان خود را در حمل خودرو یاری کند. ارائه بهترین و ویژه ترین خدمات باعث شده تا این شرکت یکی دیگر از شعبات خود را در بوشهر به نام امداد خودرو بوشهر نیز تاسیس کند و راه را برای همه ی کسانی که در تمامی نقاط کشور در جاده ها هستند، هموارتر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با امداد خودرو در تماس باشید.

امداد خودرو جنوب چه ویژگی هایی دارد؟

امداد خودرو توانسته با ایجاد نمایندگی های گسترده، اطمینان خاطر رانندگان را به خود جلب کند و از این رو با ایجاد امداد خودرو جنوب، امداد خودرو بوشهر و امداد خودرو شیراز تمامی امکانات را از جمله یدک کش شیراز و خودرو بر شیراز را در اختیار مشتریان قرار دهد. 
از ویژگی های مهم و بارز این شرکت می توان به امداد خودرو شبانه روزی اشاره نمود. از این رو زمانی که یک خودرو بر یا کفی خودرو در اختیار مشتریان قرار داده می شود، تمامی شرایط را برای راننده فراهم می کند تا با خیال راحت اتومبیل را در اختیار تیم متخصص اعزام شده قرار دهد. کلیدی ترین دلیل موفقیت امداد خودرو بوشهر، امداد رسانی دقیق و لحظه ای می باشد. به طوری که می توانید درخواست جرثقیل آنلاین کنید و در نتیجه از کارشناسان بخواهید تا کفی خودرو بر را به محل اعزام کنند.
اما از دیگر ویژگی های مهم امداد خودرو استان بوشهر می توان به موارد زیر اشاره نمود:
•    در اولویت بودن زمان
•    مشتری مداری و همیاری
•    تجهیزات و امکانات پیشرفته
•    تیم پشتیبان متخصص و کارشناسان 
که در ادامه بیشتر و جزئی تر راجع به این ویژگی های منحصر به فرد در تمامی نقاط امداد خودرو جنوب به خصوص امداد خودرو شبانه روزی بندر عباس صحبت خواهیم کرد.
جاده های جنوب به دلیل گسترده بودن تنوع فرهنگی و زیستی همواره پر تردد بوده و از این رو وجود امداد خودرو در تمامی نقاط می تواند امداد رسانی را در صورت بروز هرگونه مشکلی آسان تر و روان تر کند. هزینه حمل خودرو به شهرستان چگونه خواهد بود؟ پاسخ به این سوال تنها با بررسی شرکت حمل خودروها مشخص خواهد شد.
 
امداد خودرو شیراز | امداد خودرو بوشهر

همواره زمان برای امداد خودرو بوشهر در اولویت بوده است

با توجه این که خودرو ممکن است که در جاده و راه های دیگر دچار حادثه شود، رسیدن به موقع و اعزام تیم در بهترین و درست ترین زمان ممکن بسیار مهم و حیاتی است. حمل خودرو در کمترین زمان، مشکلات را خیلی زود برطرف خواهد کرد.
از این رو افراد و کارشناسان فعال در تیم امداد خودرو جنوب، بسیار فعال هستند و در تخصص خود امکان امداد رسانی در به صورت شبانه روزی را برای مشتریان خود ارائه خواهند داد. 

مشتری مداری و همیاری | عامل موفقیت در امداد خودرو بوشهر

یکی از مهم ترین دلایلی که امداد خودرو در جنوب توانسته در طی چند سال به فعالیت خود ادامه دهد، مشتری مداری و حس همیاری است که برای مشتریان خود به همراه آورده است. حمل خودرو صفر کیلومتر در بالاترین کیفیت و کمترین زمان، برای تمامی خودروهای سواری که به تازگی خریداری شده اند نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. 
قیمت حمل خودرو به صورت مشخصات تعیین شده از سوی شرکت، برای مشتریان تعیین می شود. یدک کش خودرو نیز در ضروری ترین شرایط همواره در کنار شما خواهد بود. تنها کافی است که با شماره امداد خودرو بوشهر تماس گرفته و مشخصات محل و سواری را در اختیار کارشناسان قرار دهید. همچنین شماره امداد خودرو سایپا بندرعباس نیز می تواند در این امر به شما یاری دهد.

تجهیزات و امکانات موجود در امداد خودرو بوشهر

تعرفه حمل خودرو با استفاده از کفی خودرو بر با تجهیزاتی که در اختیارتان قرار می گیرد تعیین خواهد شد. از این رو حمل خودرو با استفاده از یدک کش و یا جرثقیل با استفاده از تجهیزات و امکانات و نیاز مشتریان تعیین خواهد شد. وجود چرخ گیرهای مخصوص به همراه لانچر می تواند حمل خودروها را برای مشتریان تسهیل بخشد.

تیم امداد رسانی قوی و متخصص

ایم امداد رسانی همانطور که اشاره شد به صورت شبانه روزی در حال خدمات دهی است و از این رو انجام تمامی خدمات مربوطه به این صورت آسان تر می شود. مشتریان عزیزی که قصد ارتباط گیری با یکی از امداد خودرو های جنوب را دارید می توانید برای مثال امداد خودرو برازجان را با استفاده از شماره امداد خودرو بندرعباس بیابید و فورا به متخصصین متصل شوید.

امداد خودرو بوشهر دیگر چه امکاناتی را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد؟

یکی دیگر از اهدافی که به شما مشتریان عزیز اثبات می کند که امداد خودرو بوشهر یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای انجام خدمات امدادی می باشد، این است که در تمامی راه ها و نقاط مهم استان شما می توانید امداد خودروی مربوطه را خیلی راحت بیابید. همچنین وجود تیم متخصص و کادر مجربی که در این مرکز فعال هستند، می توانند شرایط را برای مشتریان راحت تر کنند. همچنین تعرفه هایی که برای خودروها تعیین می شود به چند عامل بستگی دارد:
•    داخلی بودن خودرو
•    خارجی بودن خودرو
•    خودرو شاسی بلند
•    خودرو دو دیفرانسیل
که محاسبه قیمت خودرو بر در این موارد از سوی شرکت انجام می شود.

در آخر؛ امداد خودرو بوشهر چگونه می تواند خودروهای ما را عیب یابی کند؟

یکی از سوالات متداولی که از سوی مشتریان مطرح می شود، نوع عیب یابی است که از سوی امداد خودرو صورت می گیرد. از این رو مهم ترین راه و ایمن ترین گزینه هایی که امداد رسانی را برای مشتریان در نظر گرفته می شود را می توان موارد زیر در نظر گرفت:
•    بررسی سوئیچ اینرسی در صورت خاموش شدن
•    در نظر گرفتن تاریخ انقضاء روغن موتور در طول بازه سه تا چهارسال
•    مشاهده تغییر رنگ در فیلتر و مشاوره در این زمینه

امداد خودرو شیراز و امداد خودرو بوشهر با داشتن چندین کفی خودروبر در سطح هر دو استان میتوانید خودرو های اسیب دیده و همیچنین خودرو های صفر کیلومتر شما را با کمترین هزینه و به صورت استاندارد و صحیح وسالم در محل مورد نظر شما تحویل نمایید چرا که استفاده از کفی های خودروبر ایمن تر و دارای بیمه نامه رسمی جهت حمل خودرو به سراسر ایران هستند و مشتریان میتواند با خیال راحت حمل خودرو را به امداد خودرو بوشهر بسپارند 
مشتریان عزیر میتواند با تماس با شماره های خودروبر شیراز در تماس باشند و بهترین خدمات را از خودروبر شیراز بخواهند چرا که تیم تخصصی امداد خودرو شیراز با سالها تجربه در حمل خودرو ها صفر و اسیب دیده بهترین انتخاب برای شما میباشد تا با کمترین هزینه خودرو خود را به مقصد مورد نظر حمل کنید 

 

1399/12/16