خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

با امداد خودرو شیراز بیشتر اشنا شوید 1400/01/22

با امداد خودرو شیراز بیشتر اشنا شوید

امداد خودرو جاده ای

امداد خودرو جاده‌ای به خدمات تعمیرگاهی گفته می شود که به صورت سیار به مشتریان در محیط خارج از نمایندگی خدمات پس از فروش ارائه می شود. که در واقع نمایندگی خدمات پس از فروش به مشتریان خود این اطمینان می دهد، چنانچه خودرو در جاده های دور افتاده دچار نقص فنی شود نگرانی و نیاز به خدمات امدادی داشته باشد می‌تواند با گروه امداد خودرو شیراز یا نزدیک‌ترین مرکز امداد رسانی خودروبر تماس بگیرد تا خودروی آن‌ها به نزدیکترین نمایندگی شرکت خودروسازی منتقل شود و نقص بوجود آمده برطرف شود. در امداد خودرو جاده‌ای خدمات حمل خودرو توسط خودروبر صورت می‌گیرد. 
یکی از اتفاقاتی که ممکن است برای هر راننده‌ای در هنگام سفر یا به طور کلی در جاده رخ دهد، مواجه شدن اتومبیل با نقص فنی است که خود فرد قادر به برطرف کردن آن نیست و برای برطرف کردن نقص بوجود آمده نیاز به امداد خودرو جاده‌ای می¬باشد. واضح است که ایجاد نقص فنی در خودرو آثار نگران کننده‌ای از جمله تاخیر در انجام کارهای روزانه و به هم خوردن برنامه زندگی صاحبان خودرو دارد، وقتی مشکلاتی از این قبیل پیش می‌آید مخصوصا در هنگام مسافرت و در جاده‌های دور افتاده باعث ایجاد استرس و نگرانی می‌شود، اما مشکل نقص فنی خودرو در این شرایط مانند هر مسئله‌ دیگری، با در اختیار داشتن شماره امداد خودرو حل شدنی است. امداد خودرو شیراز با شماره 09176042366 به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مشتریان است، یکی از مهم‌ترین این خدمات خودروبر است که وظیفه آن حمل خودرو به سراسر کشور است.
خودروی شخصی یکی از امکانات ضروری است که همواره برای نگهداری آن باید بکوشیم بنابراین حمل و نقل آن را باید به افراد کاربلد و متخصص بسپاریم خودروبرهای استفاده شده در حمل خودرو شیراز از گروهی حرفه‌ای و کادری متخصص تشکیل شده است که خودروهای مشتریان را با امنیت و بدون نگرانی به سراسر کشور حمل می‌کند.


امداد خودرو شیراز حمل خودرو در استان فارس و و بوشهر

امداد خودرو شیراز با دارا بودن کادر حرفه ای و مجرب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل شما رسانده و هر گونه عیب و نقص در خودروی شما را در زمان کمی رفع خواهد کرد. مگر آن که خودروی شما دچار مشکل جدی شده باشد که نیاز به زمان بیشتری برای تعمیر داشته باشد.

خصوصیات خودروبر جهت استفاده در امداد خودرو جاده‌ای

همانطور که قبلا گفته شد حوادثی که معمولا در جاده‌ها اتفاق می افتد قابل انکار نیستند، بنا براین باید وسیله‌ای وجود داشته باشد که شبانه روزی در دسترس باشد و در کمترین زمان ممکن خودرو دچار مشکل شده را به نزدیکترین تعمیرگاه برساند. خودروبرها یکی از جدیدترین وسیله‌های حمل خودرو به شمار می‌آیند که در امداد خودرو جاده‌ای استفاده می‌شود، استفاده از این وسیله برای حمل و جابجایی خودرو نسبت به نمونه های جرثقیل و یدک‌کش مطمئن‌تر است و امنیت بیشتری دارد، بنابراین بهترین گزینه برای حمل خودرو به سراسر کشور، خودروبرها هستند. خودروبرها دارای کاربردهای زیادی هستند، از جمله در انتقال خودرو به تعمیرگاه، رساندن خودرو صفر به مشتریان، و همچنین برای فک پلاک خودرو ها مورد استفاده هستند.
انتخاب خودروبر مناسب برای حمل خودرو دچار مشکل شده در امداد خودرو جاده‌ای ضروری است. این خودروبرها باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند، به این دلیل که حمل و جابجایی خودروها در امداد خودرو جاده‌ای تابع یک سری قوانین و استانداردها است. در واقع رعایت این قوانین و استانداردها سبب می‌شود که خودروی مورد نظر در زمان حمل به سلامت و امنیت به مقصد برسد. یکی از مهم‌ترین خصوصیات یک خودروبر استاندارد توانایی تغییرات زاویه کفی حمل و نقل خودرو است. به طور کلی یک خودرو بر استفاده شده در امداد خودرو جاده‌ای باید توانایی تغییر زاویه کفی به صورت اتوماتیک و با استفاده از جک ‌های پنوماتیکی و هیدرولیکی و همچنین طبق تشخیص راننده را داشته باشد. به دلیل این که از خودروبرها برای حمل و انتقال خودرو استفاده می‌شود، بنابراین یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یک خودرو بر استاندارد این است که پایداری و ایمنی بالایی داشته باشد.

جرثقیل خودروبر استفاده شده در امداد خودرو جاده‌ای

یکی دیگر از ویژگی‌های یک خودروبر استاندارد استفاده از لانچر روی آن است، استفاده از لانچر سبب می شود خودرو با امنیت و اطمینان بیشتری حمل شود. ذکر این نکته لازم است که کفی خودروبر باید نسبت به خودروهای مختلفی که قرار است توسط آن حمل شوند، ابعاد مختلفی داشته باشند و همچنین برای اینکه اصطکاک بین کفی و لاستیک‌ها بالاترین مقدار ممکن باشد، کفی ها باید عاج کاری شوند.
تفاوت جرثقیل خودروبر با انواع جرثقیل یدک کش در امداد خودرو جاده‌ای
با توجه به اینکه حمل خودرو از شهری به شهر دیگر از حساسیت‌های بالایی برخوردار است، افراد برای حمل خودروی خود لازم است بین جرثقیل یدک کش و جرثقیل خودروبر یکی را انتخاب کنند، تفاوت این دو وسیله نوع حمل خودرو توسط آن‌ها است. استفاده از جرثقیل های خودروبر نسبت به یدک کش از امنیت و سرعت بالاتری برخوردار است، همچنین جرثقیل‌های خودروبر نسبت به انواع یدک کش ها پایداری بیشتری دارند. بنابراین برای انتخاب وسیله حمل خودرو  در امداد خودرو جاده‌ای جرثقیل‌های خودروبر گزینه مناسب‌ تری هستند.
خدمات امداد خودرو جاده‌ای در شیراز
امروزه حمل خودروهای لوکس و صفر به درب منزل برای بسیاری از جوامع به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. خودروها را می‌توان با روش‌های مختلفی از یک شهر به شهر دیگر یا به طور کلی از کشوری به کشور دیگر منتقل کرد. در ادامه بحث به روش های مختلف حمل خودرو می‌پردازیم.

حمل خودرو صفر و لوکس توسط امداد خودرو جادهای

هر خودرویی در کنار خود نیاز به یک تعمیرکار خوب دارد. گاهی اوقات در جاده‌های دور افتاده دسترسی به تعمیرکار خوب ممکن نیست، اما امروزه برای رفع این مشکل مجموعه‌هایی برای حمل خودرو به تعمیرگاه‌های تخصصی به وجود آمده‌اند، این مجموعه ها که به آن‌ها امداد خودرو جاده‌ای گفته می‌شود، گروه باتجربه‌ای هستند که خودروی مشتریان را با روش‌های مطمئن و با کوتاهترین زمان ممکن به مقصد می‌رسانند. یکی از روش‌های مرسوم برای حمل خودرو در شیراز استفاده از کامیون‌های خودروبر است، از کامیون‌های خودروبر نیز برای حمل خودروهای صفر کیلومتر از شهری به شهر دیگر استفاده می‌شود، البته این روش برای مسافت‌های کوتاه مورد استفاده است.امداد خودرو شیراز برای حمل خودرو به نقاط مختلف کشور دارای بیمه و بارنامه رسمی است که به شکل کاملا قانونی صورت می‌گیرد. در امداد خودرو شیراز خودروهایی که شامل گارانتی می‌شوند مانند mvm  و آلفا در سراسر استان فارس حمل و نقل آنها رایگان است. در صورتی که خودرو دچار نقص فنی شود یا تصادف کند در صورت لزوم خودروبرهایی مطمئن به محل اعزام می‌شود و در کوتاهترین زمان ممکن و بدون استرس و نگرانی خودرو دچار نقص شده را توسط یدک کش شیراز به تعمیرگاه‌های اختصاصی می‌رسانند.
خودروبر شیراز یکی از مهم‌ترین تجهیزات در نظر گرفته شده برای حمل و نقل خودروها در مجموعه‌های حمل خودرو شیراز است. حمل و نقل خودرو در مجموعه امداد خودرو شیراز به شیوه‌ای بسیار مطمئن صورت می‌گیرد. بنابراین هنگام استفاده از خدمات امداد خودرو جاده‌ای شیراز هیچ گونه نگرانی از بابت حمل خودرو وجود ندارد، این حمل و نقل با نهایت کیفیت و خدمت رسانی ویژه  صورت می‌گیرد. راننده‌هایی که در مجموعه امداد خودرو جاده‌ای در شیراز برای حمل و نقل خودرو فعالیت می‌کنند، بسیار متعهد و مجرب هستند. این رانندگان آموزش‌های لازم را دیده و سابقه زیادی در حمل و نقل جاده‌ای دارند و از این رو با جاده‌ها آشنایی کامل دارند. گاهی اوقات برای حمل خودروهای آسیب دیده آن‌ها را توسط یدک کش بکسل می‌کنند که این روش به دلیل عدم رعایت استانداردها و نداشتن امنیت کافی منسوخ شده است. در امداد خودرو شیراز تمامی خدمات حمل خودرو توسط انواع خودروبرها انجام می¬شود.
 
 روش منسوخ شده حمل خودرو در امداد خودروی جاده‌ای
امداد خودرو شبانه روزی شیراز یکی از امداد خودروهای معتبر در شهر شیراز و امداد خودرو فارس می‌باشد، ویژگی های ممتاز و عالی این امداد خودرو باعث شده است که این مجموعه بسیار محبوب و شناخته شده باشد. در این مجموعه خدمات مربوط به حمل و نقل خودرو نیز انجام می‌شود و در کلیه نقاط شهر شیراز در حال امداد رسانی است.
این امداد خودرو جاده‌ای به صورت شبانه روزی به شکل فوق‌العاده‌ای در حال رساندن خدمات به مشتریان است. این مجموعه سابقه درخشانی در زمینه  خدمات امداد دارد و  در میان امداد خودروهای استان فارس شناخته شده است. بسیاری از صاحبان خودرو تمایل دارند از خدمات امداد خودروهای پرسابقه استفاده کنند.
امداد خودرو شیراز تعمیرگاه‎های مخصوص خود را دارد. تعمیرگاه‎های مربوط به امداد خودرو جاده‌ای شیراز بسیار مجهز هستند. در این تعمیرگاه‌ها، کلیه تعمیرات به شکل کیفی قابل انجام است. مکانیک های این امداد خودرو در شیراز آموزش‌های ویژه‌ای را گذرانده و در حال خدمت رسانی به مشتریان این مجموعه هستند. مکانیک‌های  این مجموعه بسیار مجرب و با تجربه هستند و خدمات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می نمایند.

تعمیرگاه های مجهز مربوط به امداد خودرو جاده‌ای در شیراز

خدمات امداد خودرو جاده‌ای شیراز
خدمات امداد خودرو شیراز به عنوان یکی از امداد خودرو‌های معروف در استان فارس به صورت زیر است:
    حمل  و جابجایی خودروهای وارداتی به مراکز تعویض پلاک
    جرثقیل حمل خودرو شیراز
    حمل خودروهای مسابقه    
    حمل  و جابجایی خودروهای نیاز به تعمیر در شیراز و انتقال این خودروها به تعمیرگاه
    حمل  و جابجایی خودرو از شیراز به تهران و از شیراز به سراسر کشور
    حمل اتومبیل به کلیه نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
    حمل  و جابجایی رایگان خودروهای دارای گارانتی مانند آلفا ،ایرتویا، MG، MVM  در استان فارس
    مجهز به تعمیرگاه اختصاصی 

توصیه میکنیم مطلب خودرو بر چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟ را مطالع کنید 

1400/01/22