خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

آئودی A6  مدل 2021 1400/04/22

آئودی A6  مدل 2021

آئودی A6 مدل 2021
آئودی A6  مدل 2021 دارای فضای داخلی مجلل ، سواری راحت و موتورهای قدرتمند است اما صندوق عقب آن نسبتاً کوچک است. این آئودی نمره یا رتبه بندی کلی ندارد زیرا از آن امتیاز اطمینان گرفته نشده است.
جوانب مثبت منفی
سواری راحت و هندلینگ خوب.
موتورهای قدرتمند.
کابین زیبا.
صندلی های راحت.
صندوق عقب آن برای کلاس این کوچک است.
به اندازه برخی از رقبایش اسپرت نیست.
تحقیق و رتبه بندی
در حال حاضر ، امتیاز کلی آئودی A6 در دسترس نیست ، طبق نظر منتقدان ، امتیازاتی را به عملکرد و نمره داخلی به آن داده اند که براساس ارزیابی آنها از 26 مورد تحقیق و داده است.
آئودی A6 یک خودروی متوسط بسیار لوکس و خوب است. A6 دارای یک سواری آرام و یک فضای داخلی مجلل و پر از امکانات پیشرفته است. این آئودی همچنین دارای مجموعه ای از موتورهای پر قدرت است که شامل یک موتور V6 توئین توربو در آئودی S6 است همچنین یک موتور V8 مجهز به توئین توربو در واگن RS عملکرد بالا است. میزان صرفه جویی در مصرف سوخت آن مناسب است ، مخصوصا وقتی این سدان با سیستم چهار چرخ متحرک آئودی Quattro به صورت استاندارد عرضه می شود ، بسیار چشمگیر است. با این حال ، صندوق عقب آن از بسیاری از رقبا کوچکتر است.
قیمت آئودی A6 چقدر است؟
آئودی A6  مدل 2021 دارای قیمت پایه 54900 دلار است که یکی از بالاترین قیمت های شروع را در کلاس دارا است. تریم برتر پرستیژ با قیمت 69.500 دلار و قیمت پایه آئودی S6 از قیمت 74400 دلار آغاز می شود. قیمت ها در مدل واگن آئودی آوانته RS 6 واگن  از 109000 دلار و حتی بیشتر شروع می شوند.
ائودی a6 مدل 2021
آئودی A6 در مقابل سایر رقبا
آئودی A6 در مقابل بی ام و سری 5
بی ام و سری 5 یک اتومبیل لوکس عالی و متوسط با جذابیت فراگیر است. سری 5 دارای یک لیست طولانی از امکانات پیشرفته است و مدل های پیشرفته بی ام و سری M برای قدرت و عملکرد با آئودی S6 و RS رقابت می کنند. بی ام و همچنین با هندلینگ هیجان انگیز ، سواری بسیار راحت و امکانات چشمگیر کابین خود شما را تحت تأثیر قرار می دهد. آئودی خودروی خوبی است اما بی ام و بهتر است.
آئودی A6 در مقابل آئودی A7
آئودی A7 یک ماشین بزرگ لوکس است که اشتراکات زیادی با برادرش دارد. هر دو خودرو دارای سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش دوگانه و امکانات کابین مجللی هستند. هر دو از مدل های عملکرد بالا نیز پشتیبانی می کنند: آئودی S6 و S7 ، بخوبی مدل RS با کارایی بالا. با این وجود ، طراحی لیفت بک A7 فضای بار بیشتری نسبت به سدان های A6 یا S6 به آن می دهد. هر دو تقریبا در یک حد قرار دارند.
بررسی فضای بار آئودی A6 مدل 2021
صندوق های A6 و S6 دارای فضای صندوق عقب 13.7 فوت مکعب هستند. این مقدار فضا برای این کلاس کم است ، اما بیشتر داوران هیچ شکایتی از اندازه ندارند و با استفاده از صندلی عقب تاشو استاندارد می توان برای ایجاد فضای بیشتر استفاده کرد. درب صندوق عقب برقی نیز موجود است. واگن RS 6 در پشت صندلی های عقب خود یک فضای جادار 30 فوت مکعب بار دارد و این فضا حتی با صندلی های تا شده بیشتر نیز می شود.
ائودی a6 مدل 2021
سیستم اطلاعات سرگرمی A6 ، بلوتوث و ناوبری
این سیستم اطلاعات و سرگرمی MMI آئودی از صفحه نمایش های لمسی دوگانه با بازخورد لمسی استفاده می کند ، به این معنی که کلیک های مبتنی بر لمس است یا سیگنال ارتعاشاتی که شما بعنوان ورودی به آن میدهید را ثبت می کند. این سیستم به خوبی کار می کند ، در بالای صفحه نمایش توابع ناوبری و صوتی و در صفحه پایین تهویه مطبوع و سایر تنظیمات نمایش داده می شود. این سیستم پاسخگویی کاملی دارد و همچنین دارای گرافیک واضحی است، هرچند استفاده از آن هنگام رانندگی می تواند باعث حواس پرتی شود.
امکانات سیستم اطلاعات و سرگرمی استاندارد: صفحه لمسی فوقانی 8.8 اینچی ، صفحه لمسی 8.6 اینچی پایین ، آمازون الکسا ، Apple CarPlay ، Android Auto ، سیستم ناوبری ، پورت های USB ، رادیو HD ، رادیو ماهواره ، استریو 10 بلندگو و بلوتوث.
امکانات قابل انتخاب سیستم اطلاعات و سرگرمی: صفحه نمایش لمسی فوقانی 10.1 اینچی ، استریو Bang & Olufsen با بلندگوی 16 یا 19 بلندگو ، شارژ دستگاه بی سیم و نمایشگر درایور دیجیتال 12.3 اینچی (کابین خلبان مجازی آئودی).
امکانات استاندارد اضافی: کنترل خودکار تهویه مطبوع سه منطقه ای ، سانروف پانوراما و ورودی بدون کلید مجاورت.
ویژگی های اضافی موجود: کنترل خودکار تهویه مطبوع چهار منطقه ای.
ائودی a6 مدل 2021
بررسی موتور A6
چهار موتور برای این خودرو وجود دارد. A6 را می توان با یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر یا موتور 3.0 لیتری V6 انتخاب کرد و هر دو مجهز به توربوشارژ هستند. موتور چهار سیلندر 248 اسب بخار قدرت و 273 پوند فوت گشتاور تولید می کند ، در حالی که V6 میتواند 335 اسب بخار قدرت و 369 پوند فوت گشتاور تولید کند. برای هر دو موتور نوع هیبریدی نیز وجود دارد که با یک گیربکس اتوماتیک هفت کلاچه دو سرعته ارائه می شوند.
موتور چهار سیلندر توربو برای موارد روزانه کاملاً مناسب است و خارج از احساس لمس در بزرگراه ، برای اکثر شرایط رانندگی قدرت کافی را تأمین می کند. V6 به ارائه شتاب معتبرتر کمک می کند.
اگر یک مورد تند و تیز مد نظر شما است ، بهتر است  S6 یا RS 6 Avant را در نظر داشته باشید. آئودی S6 دارای یک موتور 2.6 لیتری توئین توربوشارژ V6 با قدرت 444 اسب بخار و 443 پوند فوت گشتاور است. شتاب صفر تا 100 این S6 برابر با 4.4 ثانیه می باشد و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر در ساعت می باشد.
قویترین موتور موجود در آئودی RS 6 Avant به خدمت گرفته شده است که موتوری با عملکرد بالا است. این واگن دارای یک موتور 4.8 لیتری توئین توربو V8 با قدرت 591 اسب بخار و 590 پوند فوت گشتاور است. RS می تواند در 3.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز 305 کیلومت در ساعت است. S6 و RS 6 هر دو گیربکس اتوماتیک هشت سرعته دارند.
نتایج تست تصادف A6 مدل 2021
اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها به سدان A6 مدل 2021 امتیاز ایمنی کلی 5 از پنج ستاره را داده است ، با پنج ستاره در آزمایش تصادف جانبی و چرخش و چهار ستاره در تست تصادف از جلو.
ویژگی های ایمنی A6 مدل 2021
ویژگی های استاندارد پیشرفته ایمنی:
دوربین عقب
سیستم هشدار خروج از خط
سنسورهای پارک جلو و عقب
آئودی Pre Sense Basic (در صورت تشخیص قریب الوقوع بودن برخورد سنسورها ، پنجره ها را جمع کرده و کمربندهای ایمنی را محکم می کند)
آئودی Pre Sense Front (هشدار برخورد به جلو با ترمز اضطراری خودکار و تشخیص عابر پیاده)
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم کمکی نگهداری خودرو بین خطوط 
سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر
دوربین دید در شب
آئودی Pre Sense Rear (نظارت بر نقاط کور و هشدار عبور از وسایل نقلیه عقب)
آئودی Pre Sense Side
هد آپ دیسپلی
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
کروز کنترل تطبیقی همراه با سیستم کمکی در ترافیک
درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.

بررسی آئودی A7  مدل 2021

آئودی A7  مدل 2021 به دلیل دارا بودن یک کابین سطح بالا ، فضای بار کافی ، سواری و هندلینگ آماده ، عملکرد موتور قوی و رتبه بندی قابل اطمینان پیش بینی شده ، در راس کلاس خودروهای بزرگ لوکس قرار دارد.

1400/04/22