خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

مزدا CX-30 مدل 2021   1400/04/26

مزدا CX-30 مدل 2021  

مزدا CX-30 از نظر هندلینگ فوق العاده است ، همچنین کابین مقاومی دارد و محفظه بار جاداری در بین شاسی بلندهای ساب کامپکت برخوردار است.
جوانب مثبت منفی مزدا CX-30 مدل 2021  
هندلینگی با عملکرد بالا
فضای داخلی بزرگ
سواری راحت
محفظه بار بزرگ
شتابی ملایم
نقدهای مختلف در رابطه با سیستم مالتی مدیا
موارد جدید برای سال 2021
Android Auto و Apple CarPlay اکنون بصورت استاندارد هستند
موتور توربوشارژ اکنون بصورت آپشنال در دسترس است

رتبه بندی و تحقیق

مزدا CX-30  دارای رتبه بندی شماره 1 را در گروه شاسی بلندهای ساب کامپکت است. در حال حاضر مزدا CX-30 نمره 8.5 از 10 را کسب کرده است که بر اساس ارزیابی ما از 24 مورد تحقیقاتی و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف بدست آمده است.
تفاوت  مدل های 2020 در مقابل 2021 مزدا CX-30 در چیست؟
پس از معرفی به عنوان یک مدل کاملاً جدید برای سال 2020 ، CX-30 تغییرات زیادی را برای سال مدل 2021 عرضه کرد. مهمترین آنها معرفی یک موتور توربوشارژ اختیاری است که می تواند تا 250 اسب بخار قدرت داشته باشد. Android Auto و Apple CarPlay اکنون استاندارد هستند و چند ویژگی دیگر نیز در گوشه و کنار رخ داده است. اکنون مون روف در تریم های پر طرفدار ارائه می شود ، در حالی که رادیو ماهواره ای به صورت محدود در تریم های پرمیوم ارائه شده است.

قیمت مزدا CX-30 چقدر است؟

مزدا CX-30 مدل 2021 از قیمت 22،050 دلار شروع می شود که تقریباً یک قیمت پایه متوسط برای یک شاسی بلند ساب کامپکت است. تریم های بهتری نیز وجود دارد که با قیمت 24،050 دلار ، 26،450 دلار و 28،700 دلار به فروش می رسد ، در حالی که تریم برتر Turbo Premium Plus از 34،050 دلار شروع می شود. دیفرانسیل جلو بصورت استاندارد وجود دارد. برای در اختیار داشتن چهار چرخ متحرک ، 1400 دلار به قیمت پایه اضافه می شود.

مزدا CX-30 در مقابل سایر رقبا

مزدا CX-30 در مقابل مزدا 3

مزدا 3 یک خودروی جمع و جور است که به طور کامل در سال 2019 دوباره طراحی شده. به همین ترتیب ، این مزدا ها اشتراکات زیادی باهمدیگر دارند. مزدا 3 بصورت سدان یا هاچ بک در دسترس است که فضای بار مزدا 3 هاچ بک تقریباً با CX-30 شباهت دارد. ویژگی های استاندارد و موجود در دو مدل نیز بسیار مشابه هستند. هر دو موتور 186 اسب بخاری و 250 اسب بخاری توربو یکسانی را ارائه می دهند ، اما مزدا موتور پایه 155 اسب بخاری جدیدی را برای مزدا 3 رونمایی کرده است. کسانی که به دنبال یک سواری جذاب تر هستند باید از گزینه دنده ای مزدا 3 استفاده کنند. یک مزیت قابل توجه برای CX-30 جایگاه های جادار برای سرنشینان است.

مزدا CX-30 در مقابل تویوتا C-HR

CX-30 یک شاسی بلند ساب کامپکت است که بسیار بهتر از تویوتا C-HR است که در کلاس نیز پایین تر قرار گرفته است. C-HR شتاب کمتری دارد و با سیستم رانندگی تمام چرخ در دسترس نیست. در CX-30 شما فضای داخلی دلپذیرتر ، ردیف دوم جادارتر و فضای بار بهتری در دسترس خواهید داشت. مزدا از لحاظ قیمتی در سطح تریم ها خود در محدوده قیمت بالاتری قرار دارد اما در این مورد خرید CX-30 انتخاب هوشمندانه تری محسوب می شود.
 

بررسی سیستم مالتی مدیا، بلوتوث و پیمایش CX-30

CX-30 به جای اینکه از یک سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش لمسی استفاده کند ترجیح داده تا با قرار دادن یک کنترلر کننده دوار بر روی کنسول مرکزی این وظیفه را انجام دهد، که این سسیتم توسط بسیاری از مارک های لوکس استفاده می شود. در این خودرو ، نظرات در مورد سهولت استفاده از این سیستم متفاوت است. برخی از منتقدان محل قرارگیری دستگیره و اینکه چگونه دست شما به طور طبیعی در موقعیت ارگونومیکی نزدیک آن قرار می گیرد را دوست دارند. آنها همچنین اظهار داشتند که پس از اندکی آموزش ، این سیستم در هنگام رانندگی نسبت به صفحه لمسی کمتر موجب حواس پرتی برای راننده می شود.
با این حال ، سایر بررسی کنندگان ، توانایی لمس سریع و دقیق آیکون های روی صفحه را به جای استفاده از کنترل کننده برای تغییر منوها و گزینه ها ، دوست دارند. بعلاوه ، یکپارچه سازی تلفن های هوشمند Android Auto و Apple CarPlay با تنظیمات CX-30 نسبت به صفحه نمایش لمسی کمی شهودی هستند.
ویژگی های استاندارد سیستم مالتی مدیا: یک صفحه نمایش 7 اینچی برای کلاستر دیجیتال ، یک صفحه نمایش 8.8 اینچی مالتی مدیا ، Android Auto ، Apple CarPlay ، یک نقطه اتصال Wi-Fi ، رادیو HD ، سیستم تشخیص صدا ، استریوی هشت بلندگو ، بلوتوث و دو پورت USB.
امکانات قابل انتخاب : سیستم  ناوبری ، شارژ دستگاه بی سیم ، استریوی Bose premium با 12 بلندگو و رادیو ماهواره ای.
سایر امکانات قابل انتخاب: آینه دید عقب اتودایم ، روشنایی داخلی LED ، کنترل خودکار تهویه مطبوع دو منطقه ای ، ورودی بدون کلید و سقف ماهواره ای.

موتور CX-30

مزدا CX-30 به صورت استاندارد با موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی خوب با قدرت 186 اسب بخار ارائه می شود. این خروجی بالاترین مقدار برای در کلاس شاسی بلندهای ساب کامپکت مدل پایه است. با این وجود هنوز هم نیاز به موتوری پرشتاب تر احساس می شود مخصوصا هنگام شتاب گیری. هنگامی که با سرعت خوبی حرکت می کنید ، موتور با قدرت کافی را تولید می کند.
نقطه قوت مزدا CX-30 ، گیربکس شش سرعته اتوماتیک استاندارد است. با تعویض هوشمندانه از موتور بیشترین استفاده را می برد و همیشه دنده مناسب را پیدا می کند.
CX-30 با موتور 2.5 لیتری توربوشارژ که هنگام استفاده از بنزین معمولی 227 اسب بخار نیرو تولید می کند. ماشین را با بنزین سوپربه قدرت 250 اسب بخار می رسد.

بررسی میزان مصرف سوخت CX-30

تخمین زده می شود که مزدا CX-30 با استاندارد دیفرانسیل جلو ، 9.4 لیتر درهر 100 کیلومتر در شهر و 7.1 لیتر درهر 100 کیلومتر در بزرگراه مصرف می کند. CX-30 در صورت مجهز بودن به AWD اختیاری ، 9.8 لیتر درهر 100 کیلومتر در شهر و 7.6 لیتر درهر 100 کیلومتر در بزرگراه مصرف می کند. به طور کلی ، مصرف سوخت برای این کلاس مقدار متوسطی است.
آیا مزدا CX-30 قابل اطمینان است؟
پیش بینی می شود CX-30 مدل 2021 دارای نمره قابلیت اطمینان 82 از 100 باشد. JD Power پیش بینی نمره اطمینان 91-100 بهترین در نظر گرفته می شود ، 81-90 خوب ، 70-80 نمره متوسط و 0-69 منصفانه و زیر متوسط در نظر گرفته شده است.
ویژگی های ایمنی CX-30 مدل 2021 :
ویژگی های استاندارد پیشرفته ایمنی:
سیستم هشدار برخورد به جلو
سیستم تشخیص عابر پیاده
ترمز اضطراری خودکار
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی نگهداری بین خطوط
کروز کنترل تطبیقی
چراغهای جلوی اتوماتیک
سیستم نظارت بر هوشیاری راننده
سنسور باران
دوربین دنده عقب
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک در هنگام دنده عقب
هدآپ دیسپلی
چراغهای جلو تطبیقی
ترمز اضطراری خودکار برای دنده
کمک گیرنده ترافیک (می تواند ترمز ، شتاب و فرمان را در شرایط ترافیکی با سرعت پایین کنترل کند)
سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی

بررسی آئودی Q3 مدل 2021

آئودی Q3  در بالای کلاس شاسی بلندهای لوکس ساب کامپکت قرار دارد. Q3 هندلینگ پویایی دارد و سواری با آن دلپذیر است زیرا که فضای داخلی آن برتر از رقباست و پر از امکانات فنآوری بصری ترکیب شده است. همچنین میزان قابلیت اطمینان آن بالاتر از متوسط است.

درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.

1400/04/26