خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

شورولت کامارو 2021 1400/05/02

شورولت کامارو 2021

شورولت کامارو 2021
موتور شورولت کامارو 2021 قدرت کافی برای رفع نیازهای روزمره و رانندگی در بزرگراه را دارد کامارو همچنین هندلینگ حرفه ای را ارائه می دهد اما در مقایسه با سایر رقبا در این کلاس دارای فضای داخلی محدودتری است.
جوانب مثبت منفی شورولت کامارو 2021
موتورهای قدرتمند V6 و V8
سواری جذاب
سیستم مالتی مدیا کاربر پسند
فضای تنگ ردیف دوم
کیفیت وسایل داخل کابین مختلط است
موراد جدید برای سال 2021
Android Auto و Apple CarPlay اکنون بصورت استاندارد هستند
رتبه بندی و تحقیق
شورولت کامارو 2021 رتبه شماره 4 را در گروه اتومبیل های اسپرت کسب کرده است. در حال حاضر شورولت کامارو دارای نمره 8.2 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 45 عنصر تحقیقاتی و داده ای با استفاده از منابع مختلف بدست آمده است.
کامارو یک خودروی اسپرت خوبی است. کامارو همه جوانب را بررسی کرده است. کامارو یک خودروی پرقدرت و مدرن است و عملکرد بالای خوبی دارد. کامارو دارای موتورهای قدرتمند V6 و V8 است که این موتور به شتاب هیجان انگیز آن کمک می کند ، در حالیکه فرمان آن پاسخگویی خوبی دارد که باعث می شود کامارو گوشه ها را مثل موشک طی کند البته شتاب اولیه آن نیز بسیار بالاست. صندلی های جلو ارگونومیک و یک سیستم مالتی مدیا فضای داخل کابین را تزیین کرده است.
بررسی فضای شورولت کامارو 2021
قیمت پایه شورولت کامارو 2021 از 25000 دلار آغاز می شود که کمترین قیمت پایه در بین خودروهای اسپرت است. با این وجود ، با داشتن دو سبک بدنه (کوپه و کروک) و دامنه وسیع در تریم های مختلف ، گزینه های موتور و امکانات موجود ، قیمت یک کامارو می تواند بسیار متفاوت باشد.
شورولت کامارو در مقابل سایر رقبا
شورولت کامارو در مقابل فورد موستانگ
فورد موستانگ یک خودروی اسپرت کاملا شناخته شده است که فضای داخلی مجلل تری دارد و فضای صندوق عقب آن نیز چند فوت مکعب بیشتر از کامارو است. همچنین موتور توربوی چهار سیلندر استاندارد موستانگ قدرت بیشتری نسبت به موتور پایه کامارو دارد.
شورولت کامارو 2021
هر دو خودرو هندلینگ بسیار خوبی دارند و هر کدام از انها چندین گزینه قدرتمند موتور را ارائه کرده اند. اگرچه موستانگ شلبی GT500 جدید 110 اسب بخار بیشتر از کامارو ZL1 ارائه می کند ، اما هر دو مدل تقریباً در یک زمان از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می رسند. شورولت از برتری واقعی نسبت به فورد برخوردار نیست ، بنابراین انتخاب یکی از این دو بسیار خوب است ، اما در کل موستانگ خرید بهتری است.
شورولت کامارو در مقابل داج چلنجر
داج چلنجر در این کلاس به دلیل ظرفیت سرنشیان پنج نفره و ردیف دوم جادار خودنمایی می کند. همچنین یک صندوق عقب بزرگ تری دارد. قدرت 807 اسب بخار موجود در Challenger SRT Super Stock این مدل را به یکی از قدرتمندترین اتومبیل های حال حاضر بازار تبدیل کرده و دارای بالاترین رتبه در بحث اسب بخار از هر خودروی دیگری در سایت ما است.
چلنجر با مجموعه ای از موتورهای پرقدرت V6 و Hemi V8 ، انتخابی قطعی برای کسانی است که می خواهند در یک خط مستقیم بسیار سریع حرکت کنند اما فضای سرنشین را نیز در اولویت قرار می دهند. از طرف دیگر ، اگر هندلینگ اسپرت مد نظر شماست کامارو انتخاب بهتری است.
بررسی موتور کامارو 2021
شورولت کامارو به صورت استاندارد با موتور چهار سیلندر توربوشارژ ارائه می شود. اکثر خریداران با قدرت و شتاب سریع تحت تأثیر قرار خواهند گرفت ، اما اگر از یک ماشین اسپرت انتظار پاسخ گاز فوق العاده ای داشته باشید ممکن است کمی ضعف داشته باشد. صدای موتور آن همچنین می تواند بسیار بلند باشد.
کامارو وقتی با موتور V6 یا V8 ارائه شود سرزنده تر است. گیربکس 10 سرعته اتوماتیک اختیاری که با این موتورها جفت می شود ، تبدیل به یک ستاره می شود. این گیربکس شیفت ها را منظم و سریع انجام می دهد. V8 تنفس طبیعی از C7 Corvet برداشت شده است. در خط تولید پیشرانه ، مهمترین موتور یک موتور V8 مجهز به سوپرشارژ است که یک بار با سایر خودروهای با عملکرد بالا جنرال موتورز به اشتراک گذاشته شده است. این اتومبیل که در حال حاضر مختص کامارو ZL1 است و این خودرو را به هیولایی در جاده تبدیل کرده است.
بررسی انواع پیشرانه / گزینه های عملکرد شورولت کامارو:
موتور پایه: چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو با 275 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور. قیمت پایه آن از 25000 دلار شروع می شود (استاندارد در 1LS ، 1LT ، 2LT و 3LT)
موتورهای موجود:
موتور 3.6 لیتری V6 با 335 اسب بخار قدرت و 284 پوند فوت گشتاور ؛ قیمت پایه آن از 27،095 دلار شروع می شود (بصورت اختیاری در 1 لیتر ، 2 لیتر و 3 لیتر)
موتور 6.2 لیتری V8 با 455 اسب بخار قدرت و 455 پوند فوت گشتاور ؛ قیمت پایه آن از 34000 دلار شروع می شود (استاندارد در LT1 ، 1SS و 2SS)
موتور 6.2 لیتری سوپرشارژ V8 با 650 اسب بخار قدرت و 650 پوند فوت گشتاور ؛ قیمت پایه آن از 63000 دلار شروع می شود (استاندارد در ZL1)
نوع دیفرانسیل: دیفرانسیل عقب
سیستم انتقال نیرو: گیربکس استاندارد شش سرعته دستی؛ هشت سرعته اتوماتیک؛ 10 سرعته اتوماتیک نیز برای موتورهای V6 و V8 موجود است.
بررسی سیستم مالتی مدیا ، بلوتوث و پیمایش کامارو
سیستم اطلاعات و سرگرمی Infotainment 3 برای استفاده کاربردی اسان دارد که از طریق منوها قابلیت اجرا دارد و به آسانی می فهمید که هر چیز کجاست. به علاوه ، گرافیک آن خوب به نظر می رسد. همچنین یک راه دیگر برای تعامل با سیستم بصورت یکپارچه سازی تلفن های هوشمند Android Auto و Apple CarPlay نیز در اختیار شماست. این امکانات برای اولین بار قابلیت بی سیم دارند ، بنابراین لازم نیست تلفن خود را از طریق پورت USB به برق وصل کنید.
هنوز هم چند نکته منفی وجود دارد. صفحه لمسی 7 اینچی با زاویه ای ناجور کمی به سمت پایین متمایل شده و کمی کوچک به نظر می رسد. نمایشگر 8 اینچی اختیاری قطعا انتخاب بهتری است.
موتور شورولت کامارو 2021
ویژگی های ایمنی کامارو 2021
ویژگی های استاندارد پیشرفته ایمنی:
دوربین دنده عقب
Teen Driver (به شما امکان می دهد مواردی مانند تنظیم سرعت و میزان بلندی صدا را برای درایورهای ثانویه تنظیم کنید)
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
هشدار برخورد به جلو
سیستم نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک درهنگام عقب
هدآپ دیسپلی
سنسورهای پارک عقب
دوربین در آینه عقب

آئودی A8 مدل 2021
آئودی A8  مدل 2021 در میانه ی کلاس خودروهای فوق العاده لوکس قرار دارد. این یکی از نفیس ترین کابین های کلاس را دارد و همچنین دارای یک سواری راحت است اما در بحث اسپرت بودن به پای برخی رقبایش در بالای لیست این کلاس نمی رسد و صندوق عقب آن برای این کلاس کوچک است.

درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
 

1400/05/02