خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

مزدا MX-5 میتاتا 2021 1400/05/06

مزدا MX-5 میتاتا 2021


مزدا MX-5 میاتا 2021 یک خودروی اسپرت درجه یک است که کابین خوش ساختی دارد و دارای امکانات استاندارد فراوانی است که به راحتی شما را تحت تأثیر قرار می دهد. میتاتا نمره و رتبه بندی کلی ندارد زیرا به طور کامل تست تصادف نشده است.
جوانب مثبت منفی مزدا MX-5 میتاتا
هندلینگ حرفه ای
موتور پرقدرت و پرشتاب
میزان مصرف سوخت فوق العاده
دارای بسیاری از امکانات استاندارد است
صندوق عقب آن کوچک است ( یه مسئله عادی در خودروهای اسپرت )
کابین نرم و آرام
سیستم مالتی مدیای پیچیده
رتبه بندی و تحقیقات مزدا MX-5 میتاتا
مزدا MX-5 Miata 2021 دارای رتبه بندی شماره 2 است در گروه اتومبیل های اسپرت است. در حال حاضر مزدا MX-5 میتاتا نمره 8.7 از 10 را کسب کرده است که بر اساس ارزیابی ما از 35 مقاله تحقیقاتی و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.
مزدا میاتا یک خودروی اسپرت عالی است. این خودرو ممکن است از لحاظ قدرت پایه با رقبای خود مطابقت نداشته باشد ، اما به دلیل ترکیب خوبی از امکانات استانداری که دارد از جمله هندلینگ پویا و صرفه جویی در مصرف سوخت فوق العاده با موتور پرشتاب ، دارای بالاترین امتیاز عملکرد در کلاس می باشد. اگرچه همه چیز در مورد این خودرو عالی نیست: برای مثالکابین میاتا سفت است و صندوق عقب آن در ردیف کوچکترین خودروهای جدید بازار قرار دارد اما در کل خودروی خوبی است.
بررسی قیمت مزدا MX-5 Miata :
مزدا میاتا کروک با قیمت پایه 26830 دلار شروع می شود. این قیمت برای این کلاس معمولی است. قیمت کوپه RF سقف ثابت از 33.045 دلار آغاز می شود.
مقایه مزدا میتاتا در مقابل سایر رقبا
شایان ذکر است که سوبارو BRZ ، یکی از اصلی ترین رقبای میاتا ، برای سال 2021 خواهد بود. پیش بینی می شود هر دو BRZ و Toyota 86 با به روزرسانی های قابل توجه برای سال 2022 بازگردند.
مزدا MX-5 میاتا در مقابل فورد موستانگ
فورد موستانگ یک خودروی اسپرت عالی است. موستانگ دارای موتورهای متنوع و پرقدرتی است ، از جمله V8 با قدرت 760 اسب بخار. صندلی های عقب فورد نیز از جمله مواردی است که قابلیت رقابت دارد ، اگرچه آنها آنقدر کوچک هستند که نمی توانید سرنشینان زیادی حمل کنید. از لحاظ صندوق عقب موستانگ بزرگتر از میاتا نیز هست. از این روی موستانگ خودروی بهتری است.
مزدا MX-5 میاتا در مقابل نیسان 370Z
دلایل کمی برای انتخاب نیسان 370Z در مقایسه با میاتا وجود دارد. نیسان یک خودروی قدیمی است ، دارای وسایل کابین متوسطی است و فاقد امکانات فناوری مدرن است. به عنوان مثال ، دوربین دنده عقب آن تنها فناوری پیشرفته در 370Z است. این خودرو اسپرت تر از خودروهای معمولی در این کلاس است ، اما نیسان از لحاظ چابکی با سایر خودروهای اسپرت از جمله میاتا رقابت بسیار تنگاتنگی دارد.
بررسی موتور میاتا  MX-5
ممکن است میتاتا فاقد توربوشارژ باشد ، اما این مورد مانع از نمایش هیجان انگیز میتاتا نمی شود. موتور آن قدرت کافی را برای این خودروی اسپرت سبک وزن در جاده فراهم می کند. عملکرد نرم سیستم انتقال قدرت دستی نیز لذت رانندگی را افزایش می دهد.
بررسی مزدا میاتا از لحاظ موتور و گزینه های عملکردی:
موتور: 2.0 لیتری چهار سیلندر با 181 اسب بخار قدرت و 151 پوند فوت گشتاور ؛قیمت شروع از 26،580 دلار شروع می شود.
دیفرانسیل: عقب
گیربکس: گیربکس استاندارد شش سرعته دستی؛ شش سرعته اتوماتیک نیز موجود است.

مزدا MX-5 میتاتا 2021

بررسی سیتم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث ، و ناوبری  MX-5 Miata
سیستم مالتی مدیای مزدا کانکت یک پکیج ترکیبی است. صفحه لمسی آن در مکان خوبی قرار گرفته است و دارای منوی ساده ای است. همچنین سه صفحه برای تنظیمات تهویه مطبوع وجود دارد. با این وجود ، تابش خیره کننده ناشی از نور خورشید باعث می شود خوانایی نمایشگر دشوار شود و تنها در زمان توقف اتومبیل قابلیت لمس دارد. و در هنگام رانندگی ، سیستم را از طریق یک دکمه کار می کنید.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات و سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 7 اینچی ، بلوتوث ، دو پورت USB ، رادیو HD و استریو شش بلندگو.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: Apple CarPlay ، Android Auto ، استریوی Bose نه بلندگو ، رادیو ماهواره ای و سیستم ناوبری.
امکانات استاندارد اضافی: استارت دکمه ای و ورود بدون کلید.
نتایج آزمایش تصادف MX-5 Miata
نه اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها و نه موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها آزمایش 2021 میاتا را انجام نداده اند.
ویژگی های ایمنی مزدا MX-5  میتاتا
امکانات استاندارد پیشرفته ایمنی:
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
هشدار برخورد با سرعت کم به جلو
ترمز اضطراری خودکار
دوربین دنده عقب
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
چراغهای جلوی اتوماتیک
چراغهای جلو تطبیقی
سنسور باران

شورولت کامارو 2021
موتور شورولت کامارو 2021 قدرت کافی برای رفع نیازهای روزمره و رانندگی در بزرگراه را دارد کامارو همچنین هندلینگ حرفه ای را ارائه می دهد اما در مقایسه با سایر رقبا در این کلاس دارای فضای داخلی محدودتری است.


درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.

فورد اسکیپ هیبریدی 2021
فورد اسکیپ هیبریدی 2021 در اواسط رتبه بندی های شاسی بلندهای هیبریدی و برقی ما قرار دارد. در حالی که صندلی های جاداری دارد همچنین هندلیگی شبیه به خودروهای اسپرت دارد ، اما کیفیت کابین آن کمی پایین تر از رقبا است.

 

1400/05/06