خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

هیوندای النترا هیبریدی 2021 1400/05/13

هیوندای النترا هیبریدی 2021

هیوندای النترا هیبریدی 2021 در رده یک سوم بالای خودروهای هیبریدی و برقی قرار می گیرد. این خودرو مصرف سوخت استثنایی ، پیشرانه مناسب ، هندلینگ مناسب و امکانات فراوانی را ارائه می دهد. علاوه بر این ، از نظر ایمنی و قابلیت اطمینان پیش بینی خوبی دارد.
جوانب مثبت منفی
میزان مصرف سوخت چشمگیر
سواری بسیار خوب
قیمت اولیه مناسب
نمرات ایمنی بالاتر و قابلیت اطمینان پیش بینی شده بالا
مواد کابین ارزان قیمت
با انتخاب صفحه لمسی اختیاری بزرگتر اتصال تلفن هوشمند بی سیم را از دست می دهد
موارد جدید برای 2021
این مدل کاملا جدید
رتبه 3 هیوندای النترا هیبرید 2021 بر اساس امتیاز آن در رده خودروهای هیبریدی و الکتریکی است. در حال حاضر هیوندای النترا هیبرید دارای امتیاز 8.6 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 17 قطعه تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.
هیوندای النترا هیبریدی خودروی هیبریدی خوبی است. این خودرو یکی از مقرون به صرفه ترین مدل ها در رتبه بندی خودروهای هیبریدی و برقی ما است و یکی از بهترین نمرات را در مبحث عملکرد در کلاس را دارد. این سدان دارای امکانات زیادی در داخل است و استفاده از آنها به راحتی پس از مقداری آموزش آسان است. فضای سرنشینان نیز مناسب است. در مجموع ، این هیوندای هیبریدی جذاب است.
قیمت هیوندای النترا هیبریدی چقدر است؟
سطح ابتدایی النترا هیبرید دارای قیمت پایه اولیه 23،550 دلار است که مقرون به صرفه تر از بسیاری از هیبریدهای دیگر است. قیمت تریم برتر Limited از 28،100 دلار شروع می شود.
هیوندای النترا هیبریدی 2021
هیوندای النترا هیبریدی در مقابل سایر رقبا
هیوندای النترا هیبرید در مقابل هیوندای النترا
هیوندای النترا غیر هیبریدی شباهت های زیادی با النترا هیبرید دارد ، اما چند تفاوت کلیدی وجود دارد. همانطور که انتظار داشتید ، النترا گازسوز نسبت به نمونه هیبریدی خود دارای رتبه اقتصادی کمتری در مصرف سوخت است. همچنین هیوندای النترا غیر هیبرید را می توان در تریم N Line با عملکرد بالا ، دارای گیربکس دستی و موتور قوی تر توربوشارژ داشت.
هیوندای النترا هیبرید در مقابل تویوتا کرولا هیبرید
تویوتا کرولا هیبرید و النترا هیبرید هر دو دارای قیمت های اولیه مشابه و ویژگی های استاندارد قابل مقایسه از جمله Android Auto و Apple CarPlay هستند. هردو نیز دارای صندوق عقب با اندازه مشابه هستند و برآورد مسافت پیموده شده گاز بسیار خوبی دارند ، اگرچه هیوندای در هر دو بخش دارای برتری کمی است. همچنین پیشرانه النترا بصورت محسوسی عملکرد بهتری به نسبت کرولا دارد. این مزایای جزئی است اما میتواند به انتخاب النترا کمک کند.
بررسی سیستم مالتی مدیا ، بلوتوث، و سیستم ناوبری النترا 2021
تغیراتی در امکانات سیستم اطلاعات سرگرمی وجود دارد. اگر صفحه نمایش لمسی اصلی را به صفحه بزرگتر ارتقا دهید ، دستگیره تنظیم را از دست می دهید و اتصال گوشی های هوشمند Android Auto و Apple CarPlay از بی سیم بصورتی قابلیت اتصال به سیمی تبدیل می شود. با این وجود ، هر دو نمایشگر پاسخگو هستند و گرافیک واضحی دارند.
امکانات استاندارد اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto بی سیم ، رادیو ماهواره ای ، رادیو HD ، دو پورت USB و بلوتوث.
امکانات سیستم اطلاعات سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی با سیمی Apple CarPlay و Android Auto ، خوشه دیجیتال 10.25 اینچی ، استریو Bose با هشت بلندگو ، شارژ دستگاه بی سیم و ناوبری.
سایر ویژگی های استاندارد: استارت دکمه ای ، ورود بدون کلید مجاور و کنترل خودکار تهویه مطبوع در دو منطقه.
سایر امکانات موجود: سانروف و کلید دیجیتال هیوندای (به شما امکان می دهد خودرو را از راه دور راه اندازی کنید ، صندوق عقب را باز کنید و درها را با تلفن هوشمند خود قفل یا باز کنید).
هیوندای النترا هیبریدی 2021
بررسی پیشرانه هیبریدی النترا 2021
صرف نظر از تریم ، این سدان دارای باتری لیتیوم یون پلیمری ، موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر بنزین و موتور الکتریکی است. آنها با هم 139 اسب بخار قدرت و 195 پوند فوت گشتاور تولید می کنند. موتور الکتریکی گشتاوری فوری تولید می کند ، که به این خودرو کمک می کند شتابی بسیار سریع داشته باشد. در حالی که از قدرت خاصی برخوردار نیست ، اما این موتور برای رفت و آمد و رانندگی در بزرگراه به اندازه کافی آماده و سرزنده است. انتقال نیرو از بنزین به برق بدون وقفه رخ می دهد.
النترا هیبریدی دارای گیربکس شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه سریع تعویض است که بدون مشکل کار می کند.
ویژگی های ایمنی النترا هیبریدی
استاندارد ایمنی پیشرفته:
سیستم نظارت بر هوشیاری راننده
سیستم هشدار خروج از خط
کمک نگه داشتن روی خط
هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم تشخیص عابر پیاده
سیستم نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک متقابل عقب
هشدار خروج ایمن (قبل از بازکردن درب ، موانع را به شما هشدار می دهد)
دوربین دید عقب
چراغهای اتوماتیک با نور بالا
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
سنسورهای پارک عقب
تشخیص دوچرخه سوار
کمک رانندگی در بزرگراه
کروز کنترل تطبیقی


درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
خودرو بر شیراز ,  خودرو بر بوشهر
امداد خودرو بوشهر , امداد خودرو شیراز 
خودرو بر , امداد خودرو , خودروبر   , امدادخودرو

آئودی Q5 مدل 2022
آئودی Q5  مدل 2022 دارای موتورهای پرقدرت و کابین درجه یک است ، اما مانند برخی رقبا اسپرت نیست و فضای بار آن نیز متوسط است.
جوانب مثبت منفی آئودی Q5 مدل 2022
 

1400/05/13