خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

کیا سلتوس 2021 1400/05/14

کیا سلتوس 2021


کیا سلتوس 2021 به دلیل فضای فوق العاده برای سرنشین ها و فضای بار خود در بین شاسی بلند های های ساب کامپکت متمایز می شود. با این حال شتاب آن کمی کند است. این خودرو نمره یا رتبه کلی ندارد زیرا از نظر قابلیت اطمینان پیش بینی شده ارزیابی نشده است.
جوانب مثبت منفی کیا سلتوس 2021
حجم فضای بار زیاد
فضای کافی برای سرنشینان عقب
صرفه جویی در مصرف سوخت عالی
کیفیت داخلی خوب برای کلاس
موتور پایه در سرعت های بالا مقداری ضعیف است
گیربکس دو کلاچه نیاز به روز آوری دارد
نمره ایمنی پایین برای کلاس
جدید برای 2021
مدل کاملا جدید
تحقیق و رتبه بندی کیا سلتوس 2021
در حال حاضر ، نمره کلی کیا سلتوس 2021 در دسترس نیست ، اگرچه رتبه منتقدین ، نمره عملکرد و نمره داخلی بر اساس ارزیابی ما از 24 مورد تحقیقاتی بدست آمده است.
سلتوس 2021 جدید یک شاسی بلند خوب کامپکت خوب است. از نظر حجم بار تقریباً از همه رقبا بهتر است و دو ردیف صندلی مناسب برای بزرگسالان در نظر گرفته است. این کراس اوور صرفه جویی در مصرف سوخت مناسبی دارد و دارای فناوری بسیار زیاد و سیستم مالتی مدیا و سرگرمی با کاربردی آسان برای استفاده دارد. کابین از مواد پلاستیک های زیادی تشکیل شده است ، اما فضای کلی آن خوشایند است.
قیمت کیا سلتوس
قیمت تمام شده جدید کیا سلتوس 2021 از 21990  دلار شرروع می شود  که برای کلاس شاسی بلندهای کامپکت کاملاً متوسط است. قیمت تریم بالای Seltos از 27990 دلار شروع می شود.
کیا سلتوس در مقابل سایر رقبا
کیا سلتوس در مقابل هیوندای کونا
هیوندای کونا با رتبه بالاتر از لحاظ  اسپرت بودن و همچنین رانندگی مفرح تری نسبت به سلتوس برخوردار است. از سوی دیگر ، کیا فضای بار بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و فضای سرنشین ردیف دوم جادارتری را ارائه می دهد. هر دو کراس اوور دارای فضای داخلی قابل توجهی هستند و لیست قابل توجهی از امکانات را ارائه می دهند. هیوندای به صورت استاندارد با هشدار تصادف در جلو ، سیستم کمکی نگهداری خودرو بین خطوط و نظارت بر هوشیاری راننده (در سلتوس بصورت اختیاری است) عرضه می شود ، در حالی که کیا دارای صفحه نمایش 10.25 اینچی  سیستم مالتی مدیا و سرگرمی بزرگ است (بزرگترین صفحه نمایش کونا 8 اینچ است). انتخاب بین این دو شاسی بلند به مواردی برمی گردد که بیشتر در اولویت قرار می دهید: فضا و کاربرد سلتوس یا طبیعت اسپرت تر کونا.
کیا سلتوس در مقابل سوبارو کراس ترک
سوبارو Crosstrek به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می شود ، اما تنها موتور موجود آن بسیار ضعیف است. این سوبارو از فرمان کسل کننده ای رنج می برد. فضای بار سلتوس چندین فوت مکعب بیشتر از کراس ترک است و صندلی عقب نیز کمی جادارتر است.
کیا سلتوس در مقابل هوندا HR-V
قبل از ورود سلتوس ، هوندا HR-V در این کلاس به دلیل داشتن فضای بار زیاد و یکی از جادارترین ردیف های دوم در این کلاس متمایز بود. هنوز هم موارد مثبتی را ارائه می دهد ، اما کیا رقیبی برای هوندا شد. سلتوس به صورت استاندارد با کمک راننده و امکانات اطلاعات سرگرمی بیشتری عرضه می شود: صفحه لمسی در HR-V صرفاً اختیاری است و کاربر پسند نیست. یک موتور توربوشارژ زنده موجود ، مزیت عملکردی کیا را نسبت به هوندای بی حال نشان می دهد.
سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری سلتوس 2021
سلتوس 2021 به طور استاندارد با سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ارائه می شود که از Android Auto و Apple CarPlay پشتیبانی می کند. صفحه نمایش در قسمت بالای داشبورد و در مسیر دید واضح راننده قرار دارد. عملکرد آن نیز آسان است ، چه دکمه های روی صفحه را فشار دهید یا سایر عملکردها را از طریق کنترل های فیزیکی بزرگ و دارای برچسب مشخص در جاهای دیگر روی پشته مرکزی تنظیم کنید.
با این حال ، برخی از منتقدان ذکر می کنند که گاهی اوقات صفحه نمایش فریزمی شود گرافیک صفحه نمایش بسیار پایین است.
کیا دارای صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی است که با کیا تلوراید جدید سه ردیفه عرضه شد. این سیستم مالتی مدیا و سرگرمی ارتقاء یافته با سیستم ناوبری ، قابلیت تقسیم صفحه و سیستم telematics UVO همراه است که امکان ایجاد پروفایل های سرگرمی سفارشی برای چندین کاربر را فراهم می کند و به شما کمک می کند تعمیر و نگهداری ، اعلانات خودرو و هشدارها را پیگیری کنید.
امکانات استاندارد سیستم مالتی مدیا: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، Android Auto ، Apple CarPlay ، استریو با شش بلندگو ، بلوتوث و پورت USB.
امکانات ویژه سیستم مالتی مدیای موجود: صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی ، استریو ممتاز Bose با هشت بلندگو ، رادیو ماهواره ای ، دو پورت USB اضافی ، شارژ دستگاه بی سیم و نمایشگر ابزار دیجیتال 7 اینچی.
سایر امکانات موجود: سانروف ، ورودی بدون کلید مجاور ، استارت دکمه ای و کنترل خودکار تهویه مطبوع.
کیا 2021

بررسی موتور سلتوس 2021
کیا سلتوس کاملاً جدید دارای یک موتور چهار سیلندر است که 146 اسب بخار قدرت و 132 پوند فوت گشتاور دارد. این موتور با گیربکس اتوماتیک متغیر (CVT) هماهنگ کار می کند و قدرت زیادی برای رانندگی در داخل شهر دارد ، اما با افزایش سرعت یا تلاش برای سبقت از اتومبیل هایی با سرعت بیشتر در یک بزرگراه دچار مشکل می شود.

موتور چهار سیلندر توربوشارژ ، میتواند  175 اسب بخار قدرت  و گشتاوری معادل با 195 پوند فوت را در اختیار شما قرار بدهد که بصورت آپشنال در دسترس است. این موتور قدرت بیشتری را ارائه می دهد ، اما هنگامی که از یک توقف شروع به شتاب گیری می کند ، توربوی آن لگ قابل توجهی وجود دارد. این موتور با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه جفت شده است. در سرعت های پایین تر ، این گیربکس کمی دست دست مکند تا دنده مناسب را پیدا کند.
ویژگی های ایمنی سلتوس 2021
استاندارد ایمنی پیشرفته:
دوربین دنده عقب
یادآوری صندلی عقب (به شما هشدار می دهد که قبل از خروج از خودرو ردیف دوم را بررسی کنید)
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
تشخیص عابر پیاده
نظارت بر توجه راننده
چراغهای نور بالای اتوماتیک  
هشدار خروج از خط
سیستم کمکی نگهداری خودرو بین خطوط
سیستم نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سیستم تشخیص محدودیت سرعت
کروز کنترل تطبیقی stop-and-go

درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
خودرو بر شیراز ,  خودرو بر بوشهر
امداد خودرو بوشهر , امداد خودرو شیراز 
خودرو بر , امداد خودرو , خودروبر   , امدادخودرو

آئودی Q5 مدل 2022
آئودی Q5  مدل 2022 دارای موتورهای پرقدرت و کابین درجه یک است ، اما مانند برخی رقبا اسپرت نیست و فضای بار آن نیز متوسط است.
جوانب مثبت منفی آئودی Q5 مدل 2022

 

1400/05/14