خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

کیا نیرو 2021 1400/05/16

کیا نیرو 2021


کیا نیرو 2021 از نظر مصرف سوخت امتیازی باورنکردنی دارد و سواری راحتی دارد ، اما به اندازه برخی از همکلاسی های خود بزرگ و خوش فیس نیست. Niro نمره یا رتبه کلی ندارد زیرا از لحاظ قابلیت اطمینان تست کامل نشده است.
جوانب مثبت منفی
مصرف سوخت بهینه فوق العاده
سیستم اطلاعات سرگرمی کاربر پسند
فضای داخلی جادار برای یک کراس اوور کوچک
شتاب پایین
کیفیت داخلی معمولی
سیستم چهارچرخ متحرک ارائه نمی دهد
جدید برای 2021
استاندارد یادآوری صندلی عقب ، سیستم صوتی شش بلندگو و Android Auto و Apple CarPlay بی سیم
تحقیق و رتبه بندی
در حال حاضر ، نمره کلی کیا نیرو در دسترس نیست ، اگرچه رتبه منتقدین ، نمره عملکرد و نمره داخلی بر اساس ارزیابی ما از 31 تحقیق و داده است.
کیا نیرو یک شاسی بلند خوب است. کیا نیرو به شما امکان انتخاب بین موتورهای هیبریدی استاندارد ، پلاگین هیبریدی و کاملاً الکتریکی را ارائه می دهد که همه آنها مصرف سوخت فوق العاده ای دارند. Niro با خونسردی عمل می کند ، نیرو خودروی اسپرتی نیست و سواری نرمی را ارائه می دهد. در داخل ، نیرو خوب به نظر می رسد و فضای بزرگی را برای سرنشینان و فضای بار در اختیار قرار می دهد که برای چنین شاسی بلندکوچکی فوق العاده است. همچنین دارای امکانات فنی کاربر پسند است.
اما نیرو کامل نیست. شتاب عموماً آرام است و برخی از رقبا در داخل لوکس تر هستند. نیرو همچنین درلیست از شاسی بلندها قرار دارد که سیستم چهار چرخ محرک ندارند. یکی دیگر از مواردی که به رتبه این کیا ضربه وارد می کند این است که هرچند از نظر ظاهری جادارتر است ، اما به اندازه بسیاری از شاسی بلندهای هیبریدی و برقی دیگر ، فضای داخلی زیادی را ارائه نمی دهد.
قیمت کیا نیرو چقدر است؟
قیمت اولیه Niro از 24،690 دلار شروع می شود که یکی از کمترین قیمت های اولیه در کلاس است. قیمت مدل های پلاگین هیبریدی از 29،590 دلار و مدل های EV حدود 39،000 دلار است.

Niro EX Premium با قیمت پایه 32،950 دلار برای هیبرید استاندارد ، 36،550 دلار برای PHEV و حدود 44،600 دلار برای EV شروع می شود.
کیا نیرو 2021

کیا نیرو در مقابل سایر رقبا
کیا نیرو در مقابل هیوندای کونا EV
هیوندای Kona EV یک انتخاب قوی در کلاس شاسی بلندهای هیبریدی و برقی است. برد رانندگی آن بیشتر از خودروهای تمام برقی (258 مایل تا 239) است و از امکانات ایمنی استاندارد بیشتری برخوردار است. از سوی دیگر ، کیا سواری روان تری دارد و فضای مسافر و بار بیشتری نسبت به هیوندای دارد.
کیا نیرو در مقابل کیا اسپورتیج
کیا اسپورتیج بدون هیبرید ، شاسی بلند جمع و جور تری است ، بنابراین بزرگتر از Niro است. به این ترتیب ، فضای بیشتری برای سرنشینان و همچنین برای فضای بار فراهم می کند. Sportage همچنین دارای سیستم چهار چرخ محرک است. این دو از نظر امکانات و کیفیت داخلی مشابه هستند و قیمت های اولیه قابل مقایسه ای دارند. اگر مصرف سوخت را در اولویت قرار دهید ، Niro بهترین انتخاب است. در غیر این صورت احتمالاً با اسپورتیج بزرگتر شرایط بهتری دارید.
بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری نیرو
سیستم اطلاعات سرگرمی UVO دارای رابط کاربری ساده ای است که استفاده از آن و تسلط بر آن آسان است. صفحه لمسی به ورودی ها سریعا پاسخ می دهد و برای اکثر عملکردها کنترل های فیزیکی وجود دارد. وایرلس اندروید اتو و اپل کارپلی به تازگی با سیستم اطلاعات سرگرمی پایه برای سال 2021 استاندارد شده اند ، اما سیستم UVO ارتقا یافته با صفحه لمسی بزرگتر هنوز تنها دارای قابلیت سیمی برای اتصال است.
امکانات استاندارد مالتی مدیا و سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، استریو با شش بلندگو ، بلوتوث ، پورت های USB و بی سیم Android Auto و Apple CarPlay.
امکانات سیستم مالتی مدیا و سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی (با سیمی Apple CarPlay و Android Auto) ، ناوبری ، سیستم صوتی Harman Kardon با هشت بلندگو ، رادیو HD ، رادیو ماهواره ای ، شارژ دستگاه بی سیم و پورت های USB اضافی.
سایر امکانات استاندارد: کنترل تهویه مطبوع خودکار دو ناحیه ای.
سایر امکانات موجود: سانروف ، استارت با دکمه و استارت از راه دور.
بررسی موتور نیرو 2021
نیرو ، در دو مدل هیبریدی و پلاگین هیبریدی ، دارای موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر و موتور الکتریکی است که با هم قدرتی معادل با 139 اسب بخار تولید می کنند. در حالی که بسیاری از هیبریدها با گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته عرضه می شوند ، موتور نیرو 2021 شامل یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه اتوماتیک است. Niro EV یک خودروی برقی خالص است. این خودرو دارای موتور الکتریکی 201 اسب بخاری و گیربکس تک سرعته است.

نیرو شتاب فوق العاده ای ندارد ، اما به اندازه کافی سریع است که بتواند در هر شرایط رانندگی ، از جمله رانندگی در بزرگراه ، بدون مشکل رانندگی خوبی داشته باشید. شتاب در مدل EV بهتر از مدل های دیگر است. با این حال ، تغییرات گیربکس به همان اندازه ای که از ان انتظار می رود هموار نیست.
ویژگی های ایمنی نیرو 2021
استاندارد ایمنی پیشرفته:
دوربین دنده عقب
امکانات ایمنی پیشرفته موجود:
هشدار برخورد به جلو
سیستم تشخیص عابر پیاده
ترمز اضطراری خودکار
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سنسورهای پارک عقب
سیستم کمکی نگهداری بین خطوط
سیستم کمک تغییر لاین
سیستم نظارت بر هوشیاری راننده
کروز کنترل تطبیقی


درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
خودرو بر شیراز ,  خودرو بر بوشهر
امداد خودرو بوشهر , امداد خودرو شیراز 
خودرو بر , امداد خودرو , خودروبر   , امدادخودرو

آئودی Q5 مدل 2022
آئودی Q5  مدل 2022 دارای موتورهای پرقدرت و کابین درجه یک است ، اما مانند برخی رقبا اسپرت نیست و فضای بار آن نیز متوسط است
.
جوانب مثبت منفی آئودی Q5 مدل 2022

 

1400/05/16