خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

جیپ کامپس 2021 1400/05/17

جیپ کامپس 2021

جیپ کامپس 2021 یکی از پایین ترین رتبه های را در میان شاسی بلندهای جمع و جور ما بدست آورده است. در حالی که دارای قابلیت فوق العاده ای در آفرود است ، اما به دلیل وجود یک موتور کم قدرت و هندلینگ غیرقابل تحمل رتبه پایین کسب کرده است.
جوانب مثبت منفی جیپ کامپس 2021
آفرودر عالی
صندلی های مناسب بزرگسالان
امکانات سیستم مالتی مدیا و سرگرمی کاربر پسند
موتور و هندلینگ ضعیف
استاندارد ایمنی استاندارد محدود و نمره ایمنی پایین
فضای بار زیر حد متوسط
موارد جدید برای 2021
امکانات مختلط برای تریم های Limited و Trailhawk
نسخه 80th  Anniversary Edition معرفی شد
گیربکس دنده ای دیگر در دسترس نیست
رتبه بندی و تحقیقات جیپ کامپس 2021
جیپ کامپس 2021 رتبه 15 ام را در گروه شاسی بلندهای کامپکت کسب کرده است. در حال حاضر کامپس جیپ دارای نمره 7.2 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 34 قطعه تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.
جیپ کامپس یک شاسی بلند کامپکت خوبی نیست. شاسی آن در پیچ ها گردش خوبی ندارد ، هندلینگ آن ضعیف است و شتاب آرامی دارد. این کراس اوور جمع و جور دارای رتبه مصرف سوخت کمتر از حد متوسط کلاس است ، و یکی از کوچکترین ظرفیت های بار را در کلاس دارد و ویژگی های ایمنی استاندارد کمتری به نسبت بسیاری از رقبا دارد. این یک آفرودر قوی با صندلی های مناسب برای بزرگسالان و سیستم اطلاعات سرگرمی آسان برای استفاده است.
بررسی قیمت جیپ کامپس 2021
قیمت کامپس 2021 از 23،915 دلار شروع می شود که با قیمت های اولیه چندین رقبای کلاس برابر است. قیمت تریم های وسط Latitude و Limited به ترتیب از 25،915 دلار و 29،315 دلار شروع می شود. قیمت تریم Trailhawk از 30815 دلار شروع می شود.
قطب نما جیپ در مقابل سایر رقبا
جیپ کامپس در مقابل جیپ رنگرید
جیپ Renegade یک شاسی بلند ساب کامپکت است که از پلت فرم مشابهی با کامپس برخوردار است. این دو جیپ دارای چند ویژگی مشترک دیگر نیز هستند ، از جمله توانایی فوق العاده در بحث آفرود و میزان مصرف سوخت بهینه باهمدیگر مشابه هستند. با این حال برخی تفاوت های قابل توجه بین این دو وجود دارد. کامپس دارای فضای بیشتری برای مسافران و همچنین فضای بار است ، اما Renegade سواری متعادل تری را ارائه می دهد و یک موتور توربوشارژ قوی تر را ارائه می دهد. کسانی که عملکرد را در اولویت قرار می دهند احتمالاً Renegade را ترجیح می دهند ، در حالی که خریدارانی که به فضای بیشتری نیاز دارند باید از جیپ کامپس استفاده کنند.
جیپ کامپس در مقابل هوندا CR-V
هوندا CR-V فاقد قابلیت آفرود کامپس است و همچنین لیست سخاوتمندانه امکانات استاندارد اطلاعات و سرگرمی آن کمتر از کامپس است ، اما تقریباً در سایر گزینه ها بهتر از کامپس است. CR-V سواری روان تری را در جاده های شهری انجام می دهد ، فرمان پاسخگویی بهتری دارد و سر پیچ ها عملکرد بهتری به نسبت کامپس دارد. هوندا همچنین دارای برآورد مصرف سوخته بهینه بهتر و فناوری ایمنی استاندارد تری دارد ، از جمله سیستم کمکی نگهداری خودرو در خط ، کروز کنترل تطبیقی و چراغ های نور بالای اتوماتیک (که همه آنها در کامپس بصورت آپشن قابل ارائه هستند). CR-V انتخاب بهتری است مگر اینکه آفرود اولویت بالایی برای شما داشته باشد که در آنصورت کامپس یک آفرود باز خوبی است.
بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری کامپس
سیستم اطلاعات و سرگرمی جیپ Uconnect به دلیل کاربر پسند بودن یک سیستم مالتی مدیای شناخته شده است. گرافیک واضح لمس را آسان می کند ، و پاسخگویی مناسبی دارد همچنین دارای منوهای منظمی است. شما همچنین می توانید از کنترلر های فیزیکی برای تنظیم عملکردهای صوتی و تهویه مطبوع استفاده کنید ، که برای راننده خوب است. آخرین و مهمترین نکته این است که Android Auto و Apple CarPlay استاندارد هستند.
ویژگی های استاندارد اطلاعات سرگرمی: صفحه لمسی 7 اینچی ، شش بلندگو ، تشخیص صدا ، بلوتوث ، دو پورت USB ، Apple CarPlay و Android Auto.
ویژگی های اطلاعات و سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی ، سیستم صوتی Alpine با نه بلندگو ، ناوبری و رادیو HD.
ویژگی های استاندارد اضافی: ورود بدون کلید از راه دور.
سایر ویژگی های موجود: راه اندازی از راه دور و سانروف پانوراما.
موتور کامپس 2021
شتاب این جیپ به دلیل موتور ضعیف 2.4 لیتری چهار سیلندر 180 اسب بخار است. گیربکس شش سرعته اتوماتیک در مدلهای دارای دیفرانسیل جلو استاندارد است ، در حالی که مدلهای چهار چرخ محرک یک گیربکس اتوماتیک نه سرعته است. هردو گیربکس دنده های مناسب را برای شرایط مختلف انتخاب می کنند.
بررسی عملکرد آفرود کامپس 2021
قابلیت آفرود کامپس بزرگترین نقطه قوت آن به حساب می آید و جایی است که این جیپ در آن خودنمایی می کند. در حالی که اکثر رقبا چهار چرخ محرک ارائه می دهند ، کامپس یکی از معدود شاسی بلندهای جمع و جور است که چهار چرخ محرک را ارائه می دهد. در سه تریم اول ، سیستم 4WD تمام وقت و سیستم مدیریت Selec-Terrain ، که شامل تنظیمات Auto ، Snow ، Sand و Mud است ، موجود است. تریم برتر Trailhawk به صورت استاندارد با سیستم چهارچرخ متحرک ارتقا یافته که شامل دنده های برد پایین است و ستینگ کشش راک را اضافه می کند. تریم Trackhawk همچنین دارای سیستم تعلیق آفرود ، کنترل پیمایش سرپایینی از روی تپه ، اسکید پلیت های اضافی و دو قلاب یدک کش است.
آیا جیپ کامپس 2021 قابل اعتماد است؟
نمره قابلیت اطمینان قطب نما 2021  برابر 82 از 100 است. نمره قابلیت اطمینان JD Power 91-100 عالی ، 81-90 بهترین ، 70-80 میانگین و 0-69 عادلانه است و در زیر در نظر گرفته شده است.
ویژگی های ایمنی کامپس 2021
استاندارد ایمنی پیشرفته:
دوربین دنده عقب
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
کروز کنترل تطبیقی
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سنسورهای پارک عقب
سنسور باران
سیستم هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
هشدار خروج از خط
سیستم کمکی نگهداری بین خطوط
چراغهای نور بالای اتوماتیک


درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
خودرو بر شیراز ,  خودرو بر بوشهر
امداد خودرو بوشهر , امداد خودرو شیراز 
خودرو بر , امداد خودرو , خودروبر   , امدادخودرو

آئودی Q5 
آئودی Q5  مدل 2022 دارای موتورهای پرقدرت و کابین درجه یک است ، اما مانند برخی رقبا اسپرت نیست و فضای بار آن نیز متوسط است
.


 

1400/05/17