خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

جی ام سی کانیون 2021 1400/05/20

جی ام سی کانیون 2021

GMC کانیون 2021 یک وانت جمع و جور با قابلیت های کاربر پسند و توانایی های عالی در کار است ، اما نمره ایمنی آن برای کلاس پایین است.
جوانب مثبت منفی جی ام سی کانیون 2021
ظرفیت بکسل عالی برای کلاس
هندلینگ بسیار خوب
سیستم اطلاعات سرگرمی کاربر پسند
فضای سرنشین کمتری نسبت به رقبا دارد
کیفیت داخلی کمتر از حد متوسط
نمره ایمنی پایین
موارد جدید برای کانیون 2021
تریم جدید AT4
رتبه بندی و تحقیقات
کانیون 2021 رتبه سوم را در دسته کامپکت پیکاپ ها کسب کرده است. در حال حاضر GMC  کانیون 2021 دارای امتیاز 7.7 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 46 قطعه تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف بدست آمده است.
جی ام سی کانیون یک پیکاپ جمع و جور خوب است. این خودرو دارای سه گزینه موتور قدرتمند است ، از نظر مصرف سوخت مناسب است و نسبت به اکثر همکلاسی های خود از ظرفیت یدک کش و حمل بهتر برخوردار است. همچنین دارای یک سواری راحت است و همچنین از نظر طرز استفاده از امکانات ، فناوری های بکار رفته در آن آسان است.
با این حال ، چند نقص در رزومه کانیون وجود دارد. فضای داخلی کانیون ، اگرچه جذاب است ، اما در برخی موارد بنظر کم می آید. و در برخی موارد این وسایل کمی ارزان قیمت به نظر می رسند و صندلی ها جای حمایت بیشتری دارند. این GMC همچنین امکانات ایمنی کمتری در بستر و ایمنی فعال را نسبت به بسیاری از رقبا ارائه می دهد.
کانیون 2021

بررسی قیمت کانیون 2021
قیمت پایه کانیون 26،400 دلار است. این برای یک پیکاپ جمع و جور زیاد است ، اگرچه این بالاترین قیمت اولیه در کلاس نیست. وقتی به تریم بالاتر می رسیم همه چیز گران تر می شود. قیمت جدید کانیون  AT4 از 38.200 دلار شروع می شود ، در حالی که کانیون  Denali با قیمتی بالاتر از 40.900 دلار شروع می شود. این مقدار کمی پایین تر از قیمت های تریم های بالاتر برخی از رقبای کلاس است.
GMC  کانیون 2021 در مقابل سایر رقبا
کانیون 2021 در مقابل شورولت کلرادو
شورولت کلرادو یکی دیگر از پیک آپ های کامپکت است که متعلق به خانواده جنرال موتورز می باشد. همانطور که ممکن است حدس بزنید ، کلرادو و کانیون فوق العاده شبیه به هم هستند. هر دوی آنها دارای موتورهای مشابه ، ظرفیت یدک کشی و جابجایی عالی  و لیست های تقریباً یکسان از امکانات استاندارد و اختیاری هستند. هر دو پیکاپ دارای نمرات ایمنی بی نظیری برای کلاس هستند.
آنها همچنین چند تفاوت نیز باهمدیگر دارند. کانیون دارای فضای داخلی کمی زیبا تر است ، اما کلرادو کمی ارزان تر است. هر یک از این برندها دارای تریم تخصصی هستند که دیگری آنرا ارائه نمی دهد. کانیون Denali از تمام مدل های کلرادو ظریف تر است .
GMC  کانیون 2021 در مقابل تویوتا تاکوما
تویوتا تاکوما در کلاس کمی پایین تر از کانیون قرار گرفته است. تاکوما از لحاظ آفرود قوی تر از کانیون است و دارای امکانات کمکی راننده بسیار بیشتری به نسبت کانیون است. با این وجود ، کانیون توان یدک کشی بیشتری دارد و میتواند محموله بیشتری را جابجا کند و مصرف سوخت بهتری نسبت به تاکوما دارد.
بررسی موتور کانیون 2021
سه گزینه موتور در کانیون جهت انتخاب وجود دارد: ابتدا یک موتور چهار سیلندر (پایه) 200 اسب بخاری ، دومین موتور یک موتور V6  است که 306 اسب بخار قدرت تولید می کند و سومین موتور یک موتور چهار سیلندر توربودیزل181 اسب بخاری است. دو موتور چهار سیلندر با گیربکس شش سرعته اتوماتیک و موتور V6 با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارائه شده اند.
موتور چهار سیلندر اصلی به اندازه کافی قوی است ، اما به اندازه موتورهای دیگر چشمگیرنیست یا توانایی ندارد. دیزل بروزآوری شده و بالاترین ظرفیت یدک کش کانیون را به نام خود ثبت کرده است. مدل های مجهز به دیزل نیز بهترین رتبه بندی در مصرف سوخت را دارند.
موتور V6 بهترین گزینه از بین این سه مدل به خود اختصاص داده است. این موتور تقریباً همان ظرفیت بکسل دیزل را دارد و شتاب و قدرت بالاتری را نسبت به سایر موتورها ارائه می دهد.
بررسی سیستم مالتی مدیا ، ناوبری و بلوتوث کانیون 2021
امکانات سیستم مالتی مدیای کانیون به طور کلی ساده هستند ، دارای نمادهای واضح روی صفحه لمسی و کنترل های ساده هستند. همچنین برای عملکردهای دیگر دستگیره های فیزیکی بزرگی وجود دارد. امکانات اتصال مانند Apple CarPlay و Android Auto استاندارد هستند و همگام سازی تلفن هوشمند خود را با پیکات آسان می کند.
امکانات استاندارد سیستم مالتی مدیا: صفحه نمایش لمسی 7 اینچی ، شش بلندگو ، دو پورت USB ، بلوتوث ، Apple CarPlay و Android Auto.
امکانات استاندارد سیستم مالتی مدیا موجود: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، شارژ دستگاه بی سیم ، استریو Bose با هفت بلندگو ، رادیو ماهواره ای ، رادیو HD ، پورت های USB اضافی ، نقطه داغ Wi-Fi و ناوبری.
سایر امکانات موجود: کنترل خودکار تهویه مطبوع ، ورود بدون کلید و استارت از راه دور.
امکانات ایمنی کانیون 2021
استاندارد ایمنی پیشرفته:
دوربین دنده عقب
سیستم رانندگی نوجوانان (به شما امکان می دهد کارهایی مانند تنظیم سرعت و محدودیت میزان صدا برای رانندگان ثانویه را انجام دهید)
امکانات ایمنی پیشرفته موجود:
هشدار برخورد به جلو
هشدار خروج از خط
سنسورهای پارک عقب

درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
خودرو بر شیراز ,  خودرو بر بوشهر
امداد خودرو بوشهر , امداد خودرو شیراز 
خودرو بر , امداد خودرو , خودروبر   , امدادخودرو

آئودی Q5 
آئودی Q5  مدل 2022 دارای موتورهای پرقدرت و کابین درجه یک است ، اما مانند برخی رقبا اسپرت نیست و فضای بار آن نیز متوسط است
.


 

 

1400/05/20