خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

لکسوس LC مدل 2021 1400/05/24

لکسوس LC مدل 2021

لکسوس LC مدل 2021
لکسوس LC  مدل 2021 در جایگاه نیمه بالایی رتبه بندی خودروهای اسپرت لوکس ما قرار دارد. رانندگی با آن سرگرم کننده و مفرح است ، فضای داخلی درجه یکی دارد و سواری با آن راحت است ، حتی اگر به نسبت سایر رقبایش اسپرت باشد.
جوانب مثبت منفی لکسوس LC مدل 2021
رانندگی پویا و سواری نرم
فضای داخلی شیک
مصرف سوخت عالی در مدل های هیبریدی
سیستم مالتی مدیای آن موجب حواس پرتی می شود
صندوق عقب کوچک
موارد جدید برای 2021
استایل بدنه کروک جدید است
Android Auto عرضه می شود و اکنون استاندارد است
به روز رسانی سیستم تعلیق
رتبه بندی و تحقیقات لکسوس LC مدل
لکسوس LC  رتبه پنجم را در گروه اتومبیلهای اسپرت لوکس کسب کرده است. در حال حاضر لکسوس  LC دارای نمره 8.7 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 21 عنصر تحقیقاتی و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف بدست آمده است.
لکسوس LC یک خودروی لوکس اسپرت عالی است. لکسوس LC که به صورت کوپه و در حال حاضر به صورت کروک نیز عرضه می شود ، دارای گزینه های پیشرفته موتور V8 و موتور هیبریدی است که موتور هیبریدی مصرف سوخت بهینه فوق العاده ای را برای کلاس به ارمغان می آورد. LC به خوبی کار می کند و بدون مشکل رانندگی می کند و رانندگی را لذت بخش می کند. در داخل ، یک فضای داخلی درجه یک با صندلی های پشتیبانی کننده و بسیاری از امکانات فناوری پیدا خواهید کرد.
قیمت پایه Lexus LC چقدر است؟
در کلاس خودروهای اسپرت لوکس از نظر قیمتی جالب هستند زیرا تقریباً هر خودرو در این بخش دارای قیمت اولیه است که یا زیر 60،000 دلار یا بالای 90،000 دلار است. LC در پایین ردیف قیمت بالاها قرار می گیرد. قیمت لکسوس LC 500 از 93،050 دلار شروع می شود ، در حالی که لکسوس LC 500h هیبریدی دارای MSRP پایه 97،610 دلار است.
لکسوس LC در مقابل سایر رقبا
لکسوس LC در مقابل مرسدس بنز SL
مرسدس بنز SL یک رودستر دو نفره با قیمت اولیه ای است که با LC قابل مقایسه است و انتخاب بهتر بین این دو به علاقه مندی های شخصی بستگی دارد. این خودروها از نظر قدرت،  موتورهای مشابهی دارند ، هرچند مرسدس هیچ گزینه هیبریدی ندارد. هر دو خودرو دارای هندلینگ خوب و کیفیت سواری فوق العاده ای هستند ، هرچند که فاقد خصوصیات اسپرت نخبه همانند برخی از همرده های خود هستند. SL دارای امکانات راحتی بیشتری است ، از جمله سیستم اطلاعات سرگرمی که استفاده از آن آسان تر از LC است. SL همچنین دارای صندوق عقب بزرگتری نیز می باشد.
لکسوس LC در مقابل جگوار F-Type
جگوار F-Type در رده بندی خودروهای اسپرت لوکس ما پایین تر از LC قرار دارد ، اما بسیاری از خریداران ممکن است جگوار را ترجیح بدهند. جگوار که در انواع بدنه کوپه و کروک موجود است ، رانندگی فوق العاده ای را برای رانندگی به ارمغان می آورد و دارای طیف متنوعی از موتور است که از موتور توربوی چهار سیلندر کم مصرف گرفته تا موتورهای تند و تیز 8 سیلندر سوپرشارژ 575 اسب بخاری. که در هر صورت این موتورها قوی تر از هر موتور LC هستند.
همچنین جگوار F-Type دو نفره قیمت اولیه بسیار پایین تری نسبت به LC دارد که تقریباً 30،000 دلار است ، اما همچنان دارای فضای داخلی خوب و راحتی است. فضای صندوق عقب آن بیشتر از LC است و لیست امکانات استاندارد جذاب آن شامل یک سیستم اطلاعات و سرگرمی سر راست تری است.
بررسی موتور لکسوس LC مدل 2021
دو گزینه موتور در LC وجود دارد: موتور V8 تنفس طبیعی 471 اسب بخار در LC 500 و مجموعه هیبریدی 354 اسب بخار که شامل موتور V6 و دو موتور الکتریکی در LC 500h است .  با V8 گیربکس 10 سرعته اتوماتیک همراه است.
صرف نظر از اینکه کدام پیشرانه را انتخاب می کنید ، یک ستاپ زنده را در اختیار خواهید داشت. شتاب گیری خوبی دارد ، هرچند چندان هم به نسبت هم رده هایش قابل توجه نیست ، اما صدای اگزوز V8 به لذت رانندگی با آن می افزاید. گیربکس 10 سرعته اتوماتیک تعویض ها را صاف و به موقع انجام می دهد. 
بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری  LC
تعداد کمی از سیستم های اطلاعات و سرگرمی به اندازه لکسوس مشکل ساز هستند. کار با کنترلر صفحه لمسی آن کار سختی است که موجب می شود کاربر مدت زمان زیادی را صرف توجه به این سیستم کند که در نهایت موجب انحراف توجه راننده از جاده می شود. امکانات اتصال گوشی های هوشمند مانند Apple CarPlay و Android Auto مفید هستند ، اما به شما این امکان را نمی دهند که به طور کامل از صفحه نمایش صرفه نظر کنید.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش 10.3 اینچی اطلاعات سرگرمی ، کنترل از راه دور Touch ، Apple CarPlay ، Android Auto ، Amazon Alexa ، سیستم ناوبری ، هات اسپات Wi-Fi ، سیستم صوتی 12 بلندگو ، دو پورت USB ، بلوتوث ، رادیو HD ، و رادیو ماهواره ای.
امکانات سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: سیستم صوتی مارک لوینسون با 13 بلندگو.
امکانات استاندارد اضافی: کنترل تهویه مطبوع دو منطقه ای.
سایر امکانات موجود: سقف پانوراما یا فیبر کربن (در مدل های کوپه) ، قسمت بالایی تاشو (مدل های کروک).
امکانات ایمنی LC
امکانات استاندارد ایمنی فعال:

سیستم هشدار برخورد به جلو
سیستم تشخیص عابر پیاده
سیستم ترمز اضطراری خودکار
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سیستم کمکی نگهداری خودرو بین خطوط
سیستم هشدار خروج از خط
دوربین دنده عقب
چراغهای نور بالا اتوماتیک 
کروز کنترل تطبیقی
امکانات ایمنی پیشرفته موجود:
سنسور پارک جلو و عقب
هدآپ دیسپلی


درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
خودرو بر شیراز ,  خودرو بر بوشهر
امداد خودرو بوشهر , امداد خودرو شیراز 
خودرو بر , امداد خودرو , خودروبر   , امدادخودرو

بررسی لکسوس RX 350 مدل 2021
لکسوس RX 350 مدل 2021 با توجه به امتیاز عالی که در بخش قابلیت اطمینان پیش بینی شده کسب می کند و همچنین عملکرد کاملاً خوب ، در سطح بهترین ها در کلاس شاسی بلندهای متوسط لوکس ما قرار دارد ، اما نکته نه چندان مناسب آن شاید فضای بار کم آن باشد.

 

1400/05/24