خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

تویوتا C-HR مدل 2021 1400/05/25

تویوتا C-HR مدل 2021

تویوتا C-HR مدل 2021
تویوتا C-HR  از موتور ضعیف و فضای محدود کابین رنج می برد ، به همین دلیل است که در رتبه های پایین شاسی بلندهای ما قرار دارد.
جوانب مثبت منفی تویوتا C-HR مدل 2021
لیست طولانی از امکانات استاندارد 
سواری راحت
موتور کم قدرت
فضای بار کوچک
دید محدود عقب خودرو
سیستم چهار چرخ محرک در دسترس نیست
جدید برای 2021
Nightshade Edition معرفی شد
سسیتم تشخیص علائم راهنمایی در حال حاضر استاندارد است
رتبه بندی و تحقیقات
تویوتا C-HR  2021 رتبه سیزدهم را در گروه شاسی بلندهای ساب کامپکت کسب کرده است. در حال حاضر تویوتا C-HR دارای نمره 6.8 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 31 قطعه تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف بدست آمده است.
تویوتا C-HR یک شاسی بلند کوچک معمولی است. در حالی که یک سواری خوب و یک لیست طولانی از امکانات استاندارد را ارائه می دهد ، نقاط ضعف زیادی دارد. وقتی با C-HR در بزرگراه در حال رانندگی هستید قدرت و توان کافی را ندارد و زمانیکه پدال گاز را تا اخر می فشارید صدای بلندی ایجاد می کند. میزان مصرف سوخت C-HR بسیار خوب است و در حالی که بسیاری از رقبای آن در این کلاس چهار چرخ متحرک را ارائه می دهند ، این مورد در این مدل در دسترس نیست. علاوه بر این ، دید عقب بسیار ضعیف است و مسافران صندلی عقب احتمالاً احساس می کنند در غار نشسته اند. C-HR یکی از کوچکترین ظرفیت های بار را در این کلاس بخود اختصاص داده است.
قیمت تویوتا C-HR چقدر است؟
قیمت تویوتا C-HR  مدل 2021 از 21545 دلار شروع می شود که تقریباً برای شاسی بلندهای کوچک کامپکت در حد متوسط است. قیمت تریم های متوسط XLE و Nightshade Edition به ترتیب از 23،580 دلار و 24،345 دلار شروع می شود. قیمت تریم برتر Limited از 26،600 دلار شروع می شود.
تویوتا C-HR در مقابل سایر رقبا
تویوتا C-HR در مقابل هوندا HR-V
هوندا HR-V شتاب چندانی ندارد ، اما هندلینگ خوب ، ارقام فوق العاده در مصرف سوخت بهینه و حجم بار زیادی را برای این کلاس ارائه می دهد. همچنین دارای نمای داخلی زیبا تری نسبت به CH-R است. اگرچه تویوتا به صورت استاندارد با ویژگی های ایمنی و سرگرمی بیشتری عرضه می شود ، اما هوندا با سیستم چهار چرخ متحرک در دسترس است ، در حالی که C-HR این امکان را ندارد. آنها در رتبه بندی شاسی بلندهای در فاصله کمی از همدیگر قرار گرفته اند ، اما HR-V در مکان بالاتری قرار می گیرد.
تویوتا C-HR در مقابل مزدا CX-3
فرمان پذیری و فرمان دهی مزدا CX-3 رانندگی را نسبت به C-HR جذاب تر کرده است. CX-3 شتاب سریعتری دارد ، مسافت پیموده شده بنزین بهتری دارد و همچنین کابین مجلل تر را ارائه می دهد. همچنین ، اگرچه مزدا دارای کوچکترین ابعاد بار در کلاس است ، اما هنوز هم حدود 6 فوت مکعب فضای بار بیشتری نسبت به تویوتا فراهم می کند. 
تویوتا سی اچ آر 2021
اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و سیستم ناوبری C-HR
سیستم اطلاعات سرگرمی C-HR به لطف صفحه نمایش لمسی بالا با منوهای منطقی ، به راحتی قابل مشاهده و استفاده است و به طور استاندارد با فناوری محبوب شامل تلفیق تلفن های هوشمند مانند Android Auto ، Apple CarPlay و Amazon Alexa همراه است. همچنین کنترل های فیزیکی وجود دارد که تنظیم دما و تهویه مطبوع را هنگام رانندگی آسان می کند.
امکانات استاندارد سیستم مالتی مدیا و سرگرمی:
صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، استریو با شش بلندگو ، Apple CarPlay ، Android Auto ، Amazon Alexa ، بلوتوث ، پورت USB ، رادیو ماهواره ای ، تشخیص صدا و هات اسپات Wi-Fi.
امکانات مالتی مدیا و سرگرمی موجود: رادیو HD.
سایر امکانات استاندارد: ورودی بدون کلید از راه دور و کنترل خودکار تهویه مطبوع دو منطقه ای.
سایر امکانات موجود: ورود بدون کلید مجاور و استارت دکمه ای.
امکانات ایمنی C-HR
استاندارد ایمنی پیشرفته:
دوربین دنده عقب
هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم تشخیص عابر پیاده
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی نگهداری خودرو بین خطوط
سیستم کمک ردیابی خط جاده
چراغهای نور بالا اتوماتیک 
کروز کنترل تطبیقی
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
امکانات ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب


درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
خودرو بر شیراز ,  خودرو بر بوشهر
امداد خودرو بوشهر , امداد خودرو شیراز 
خودرو بر , امداد خودرو , خودروبر   , امدادخودرو

بررسی لکسوس RX 350 مدل 2021
لکسوس RX 350 مدل 2021 با توجه به امتیاز عالی که در بخش قابلیت اطمینان پیش بینی شده کسب می کند و همچنین عملکرد کاملاً خوب ، در سطح بهترین ها در کلاس شاسی بلندهای متوسط لوکس ما قرار دارد ، اما نکته نه چندان مناسب آن شاید فضای بار کم آن باشد.
 

1400/05/25