خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

نیسان آرمادا 2021 1400/05/26

نیسان آرمادا 2021

نیسان آرمادا که در سال 2021 بروز آوری شده در انتهای رده بندی شاسی بلند های بزرگ ما قرار دارد. در حالی که دارای فضای داخلی زیبا و موتور قدرتمند است ، اما به اندازه بسیاری از رقبا جادار نیست.
جوانب مثبت منفی
فضای داخلی بسیار زیبا با امکانات زیاد
سیستم اطلاعات سرگرمی کاربر پسند
سواری نرمی به اندازه رقبا ندارد
هندلینگ تند و تیزی ندارد
رتبه های بد در مصرف سوخت بالا
موارد جدید برای 2021
لیست امکانات تغییر یافته با فناوری استاندارد تر
اندکی اسب بخار و گشتاور بیشتر
تریم Platinum Reserve دیگر تولید نمی شود
طراحی یک ظاهر تازه
رتبه بندی و تحقیقات
نیسان آرمادا 2021 رتبه پنجم را در گروه شاسی بلندهای بزرگ بدست آورده است. در حال حاضر نیسان آرمادا دارای نمره 7.3 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 31 قطعه تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف بدست آمده است.
نیسان آرمادا یک شاسی بلند بسیار خوب است. آرمادا دارای موتور V8 قدرتمند و قابلیت یدک کشی قوی است و می تواند خود را در هنگام آفرود بخوبی مدیریت کند. آرمادا دارای یک کابین خوش ساخت است و دو ردیف اول صندلی ها جادار و راحت هستند. بسیاری از امکانات بصورت استاندارد وجود دارد ، از جمله سیستم اطلاعات سرگرمی بروزآوری شده که استفاده از آن آسان است.
با این حال ، آرمادا دارای اشکالات قابل توجهی است. حتی در مقایسه با دیگر شاسی بلندهای بزرگ ، از نظر مصرف سوخت ضعیف است. مانور چابک یا آسانی ندارد. بسیاری از رقبا صندلی های ردیف سوم بزرگتر و فضای بار بیشتری دارند و سواری های نرم تری نسبت به این نیسان دارند.
قیمت نیسان آرمادا چقدر است؟
آرمادا دارای قیمت پایه ای در حدود 48000 دلار است که قیمت آن را نسبت به اکثر همکلاسی های خود کمتر می باشد. آرمادا پلاتینیوم یکی از مدل بالایی ها است و قیمت آن حدود 61000 دلار است. این رقم پایین ترین قیمت برای رقبا است.
نیسان آرمادا در مقابل فورد اکسپدیشن
فورد اکسپدیشن یکی از شاسی بلندهای بزرگ ما با بالاترین رتبه در کلاس شاسی بلندهای بزرگ است. اکسپدییشن از ظرفیت بکسل بالاتری برخوردار است و نسبت به آرمادا مصرف سوخت بهتری نیز برخوردار است. رانندگی با آن راحت تر است و همچنین آفرودر بهتری است. هردو از نظر ظاهری زیبا هستند و دارای امکانات فنی بصری هستند ، اما فورد فضای بار و صندلی های ردیف سوم بسیار وسیع تری نسبت به نیسان دارد. و این فقط برای اکسپدیشن استاندارد است. همچنین اکسپدیشن ماکس با طول بیشتر نیز وجود دارد که شکاف بین این دو شاسی بلند را بیشتر می کند.
نیسان آرمادا در مقابل شورولت تاهو
شورولت تاهو در رده بندی کلاس های ما از آرمادا فاصله خوبی دارد ، اما این دو شاسی بلند دارای نقاط مشترکی هستند. هر دو دارای فضای داخلی مجلل ، صندلی راحت و ظرفیت بار مشابه هستند. با این حال ، تاهو دو موتور V8 قوی ارائه می دهد و عملکرد بهتری نسبت به آرمادا دارد و در عین حال رتبه های اقتصادی مصرف سوخت بهتری دارد. تاهو همچنین دارای قابلیت اطمینان کامل پیش بینی شده عالی است.
نیسان

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری آرمادا 2021
آرمادا دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی به روز شده برای سال 2021 است که دارای رابط کاربری بصری و صفحه لمسی بزرگتر (بیش از 4 اینچ نسبت به مدل های قدیمی تر) است که به سرعت به ورودی ها پاسخ می دهد. کنترل های فیزیکی برای برخی از عملکردها وجود دارد ، اما مجموعه گسترده ای از دکمه های موجود در مدلهای قبلی از بین رفته است و ظاهر تمیزتر و گیج کننده تری به خطوط داشبورد می بخشد. یک کنترلر دوار نیز وجود دارد ، اما احتمالاً ترجیح می دهید از صفحه لمسی استفاده کنید.
امکانات استاندارد اطلاعات سرگرمی: صفحه لمسی 12.3 اینچی ، سیستم ناوبری ، استریو با شش بلندگو ، رادیو ماهواره ای ، شارژ دستگاه بی سیم ، بلوتوث ، پورت های USB ، هات اسپات Wi-Fi ، Android Auto و بی سیم Apple CarPlay.
امکانات سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: سیستم صوتی Bose با 13 بلندگو و سیستم سرگرمی در صندلی عقب.
سایر امکانات استاندارد: کنترل خودکار تهویه مطبوع دو منطقه ای و استارت دکمهای.
سایر امکانات موجود: مونروف و استارت از راه دور.
بررسی موتور آرمادا 2021
آرمادا 2021 دارای موتور 5.6 لیتری V8 است که 400 اسب بخار قدرت و 413 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این خودرو با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک ارائه شده است. موتور قدرت زیادی را فراهم می کند و شتاب سریع را در اکثر شرایط ارائه می دهد. انتقال نیرو توسط گیربکس نیز به طور کلی به آرامی شیفت می کند. با این وجود ، پیشرانه به طور کلی می تواند پاسخگو کمی بیشتری داشته باشد.
سواری و هندلینگ آرمادا 2021
هنگام رانندگی با آرمادا احساس می کنید سوار یک خودروی بزرگ شده اید چیزی شبیه به یک کامیون سواری است. آرمادا چندان چابک نیست ، در پیچ ها چرخش خوبی از خود نشان نمیدهد ، و مانور با آن در خیابان های شلوغ یا در پارکینگ ها دشوار است. سواری آرمادا در مسیرهای صاف ، خوب است ، اما در جاده های ناهموار احساس سفتی و خشنی به شما دست میدهد.
استاندارد ایمنی پیشرفته آرمادا 2021:
هشدار برخورد به جلو
تشخیص عابر پیاده
ترمز اضطراری اتوماتیک جلو و عقب
نظارت بر خواب آلودگی راننده
کروز کنترل تطبیقی
هشدار خروج خودرو
نظارت بر نقاط کور
هشدار خروج از خط
سیستم کمکی نگهداری خودرو بین خطوط
هشدار ترافیک در هنگام دنده عقب
سنسور پارک جلو و عقب
دوربین دنده عقب
امکانات ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم دوربین پارکینگ نمای اطراف
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
دوربین آینه عقب


درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
خودرو بر شیراز ,  خودرو بر بوشهر
امداد خودرو بوشهر , امداد خودرو شیراز 
خودرو بر , امداد خودرو , خودروبر   , امدادخودرو

بررسی لکسوس RX 350 مدل 2021
لکسوس RX 350 مدل 2021 با توجه به امتیاز عالی که در بخش قابلیت اطمینان پیش بینی شده کسب می کند و همچنین عملکرد کاملاً خوب ، در سطح بهترین ها در کلاس شاسی بلندهای متوسط لوکس ما قرار دارد ، اما نکته نه چندان مناسب آن شاید فضای بار کم آن باشد.

 

1400/05/26