خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

بی ام و i3 مدل 2021 1400/05/28

بی ام و i3 مدل 2021

بی ام و i3 مدل 2021
بی ام و i3 در پایین رده بندی خودروهای لوکس هیبریدی و برقی ما قرار دارد. رانندگی سریع و سرگرم کننده ای دارد، اما از لحاظ فضای سرنشینان و امکانات استاندارد با رقبای خود مشکل دارد.
جوانب مثبت منفی بی ام و i3 مدل 2021
شتاب سریع
هندلینگ اسپرت
کابین مجلل
فضای بار زیاد
صندلی های عقب راحت اما نچندان بزرگ
هندلینگ آن سرعت های بالا در بزرگراه چندان دلچسب نیست
آپشن های ایمنی محدود
رتبه بندی و تحقیقات
بی ام و i3 مدل 2021 رتبه ششم را در رده بندی خودروهای هیبریدی و برقی لوکس بدست آورده است. در حال حاضر بی ام و i3 مدل 2021 دارای نمره 7.2 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 36 مورد تحقیقی و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف بدست آمده است.
اما در کل می توان گفت که بی ام و i3 خودروی مناسبی است. i3 دارای کابینی مجلل ، محفظه بار بزرگ ، شتاب سریع و هندلینگی سریع است. با این حال ، فاقد امکانات فنی و آپشن های ایمنی مدرن در مقایسه با سایر خودروهای لوکس هیبریدی و برقی است. همچنین ، این ب ام و از میزان پیمایش مسافت کمتری در حوزه خودروهای تمام برقی نسبت به بسیاری از رقبای خود برخوردار است ، اگرچه برخلاف اکثر خودروهای برقی ، گزینه ای برای افزایش محدوده موتورهای گازسوز وجود  دارد.
قیمت BMW i3 چقدر است؟
قیمت پایه  این بی ام و 44،450 دلار است که برای یک خودروی برقی لوکس مناسب است ، اگرچه چند مدل گران قیمت نیز وجود دارد که میانگین قیمت را متغییر می کند.
بی ام و i3

بی ام و i3 در مقابل سایر رقبا
بی ام و i3 در مقابل شورولت بولت
شورولت بولت به اندازه i3 لوکس نیست ، اما به غیر از این ، خودروی جذاب تری است. شورولت از لحاظ محدوده رانندگی به مراتب مسافت بیشتری را می پیماید و قیمت شروع پایین تری دارد که حدودا 8000 دلار کمتر است. بولت همچنین فضای بار بیشتری دارد و می توان آن را با چندین آپشن ایمنی که در i3 در دسترس نیستند در اختیار داشت ، مانند هشدار برخورد در جلو و سیستم دوربین پارکینگ با نمای فراگیر.
بی ام و i3 در مقابل تسلا مدل 3
تسلا مدل 3 یکی از بهترین خودروها در کلاس خودروهای هیبریدی و برقی لوکس است و تقریباً از هر نظر EV بهتر از بی ام و است. محدوده استاندارد مدل 3 برابر با 263 مایل در تریم پایه است که  i3 را تحت الشعاع قرار می دهد ، حتی اگر موتور گازسوز موجود BMW را به آن اضافه کنید. علاوه بر این ، مدل 3 دارای هندلینگ دقیق تر و آپشن های کمک رانندگی بیشتری است. همچنین می توان مدل 3 را با سیستم چهارچرخ متحرک نیز در اختیار داشت. علاوه بر این ، قیمت اولیه تسلا حدود 4500 دلار کمتر از بی ام و است.
بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری i3
سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive بی ام و بسیار ساده است و اکثر عملکردهای آن توسط یک دکمه چرخشی بزرگ که روی کنسول مرکزی قرار دارد کنترل می شوند. با این حال ، عدم وجود صفحه لمسی و سازگاری با Android Auto ، i3 را در مقایسه با سایر خودروهای برقی لوکس عقب نگه میدارد.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش 6.5 اینچی ، Apple CarPlay ، رادیو ماهواره ای ، رادیو HD ، پورت USB ، بلوتوث و سیستم ناوبری.
امکانات اطلاعات سرگرمی موجود: استریو Harman Kardon با 12 بلندگو ، نقطه داغ Wi-Fi و شارژ دستگاه بی سیم.
سایر امکانات استاندارد: ورودی بدون کلید مجاور ، استارت دکمه ای و کنترل خودکار تهویه مطبوع.
سایر امکانات موجود: مونروف.
i3 EV موتور
i3 دارای باتری 42.2 کیلووات ساعتی لیتیوم یونی و موتور الکتریکی 168 اسب بخار قدرت و 184 پوند فوت گشتاور است. i3s دارای باتری و موتور یکسانی است ، اما در مجموع 181 اسب بخار قدرت و 199 پوند فوت گشتاور دارد. در هر صورت ، موتور الکتریکی پرقدرتی دارد و این موتور از هر جهت برای رانندگی روزانه کاملا مناسب است. شتاب سریع و یکپارچه ای دارد که از گیربکس تک سرعته اتوماتیک حاصل می شود.
مدل هایی با افزایش دهنده محدوده-i3 و i3s-موتورهای مربوطه خود را با موتور 0.6 لیتری دو سیلندر مجهز به بنزین متصل می کنند. این موتور طوری طراحی شده است که در صورت اتمام شارژ باتری ، برای استفاده اضطراری وارد عمل شود.
بررسی آپشن های ایمنی  i3
آپشن های استاندارد ایمنی پیشرفته:
دوربین دنده عقب
سنسور پارک جلو و عقب
چراغهای جلو تطبیقی
برف پاکن های مجهز به سنسور باران
امکانات ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
کروز کنترل تطبیقی stop-and-go
چراغهای نور بالای اتوماتیک
پارک پل و پارک دوبل خودکار


درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
خودرو بر شیراز ,  خودرو بر بوشهر
امداد خودرو بوشهر , امداد خودرو شیراز 
خودرو بر , امداد خودرو , خودروبر   , امدادخودرو

بررسی لکسوس RX 350 مدل 2021
لکسوس RX 350 مدل 2021 با توجه به امتیاز عالی که در بخش قابلیت اطمینان پیش بینی شده کسب می کند و همچنین عملکرد کاملاً خوب ، در سطح بهترین ها در کلاس شاسی بلندهای متوسط لوکس ما قرار دارد ، اما نکته نه چندان مناسب آن شاید فضای بار کم آن باشد.

1400/05/28