خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

آلفارومئو  4C مدل 2020 1400/05/30

آلفارومئو  4C مدل 2020

آلفارومئو  4C مدل 2020 در پایین رده بندی خودروهای اسپرت لوکس ما قرار دارد. 4C شتاب گیری بالایی دارد و بسیار چابک است ، اما این مزایا تحت الشعاع کابین تنگ و سواری خشک آن قرار می گیرد.
جوانب مثبت منفی
هندلینگ تند و تیز
شتاب سریع
مصرف سوخت بهینه خوب
فضای داخلی تنگ دو نفره
سواری خشک
امکانات فنی و ایمنی محدود
موارد جدید برای 2020
نسخه محدود C4 Spider Italia  به خط تولید پیوسته.
رتبه بندی و تحقیقات
آلفارومئو  4C مدل 2020 رتبه 18 ام را در رده بندی ماشینهای اسپرت لوکس کسب کرده است. در حال حاضر Al آلفارومئو  4C دارای نمره 6.2 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 27 عنصر داده و با استفاده از منابع مختلف بدست آمده است.
آلفارومئو  4C مدل 2020 خودروی چندان خوبی نیست. 4C دارای فضای داخلی تنگ با امکانات رفاهی اندک است. به لطف فرمان سنگین و سیستم تعلیق محکم اسپرت ، رانندگی روزانه با آن دلچسب نیست. همچنین دید عقب چندان خوبی ندارد و فضای بار آن کم است البته کمتر کسی از یک خودروی اسپرت انتظار فضای بار زیاد دارد.
بررسی قیمت آلفارومئو 4C :
قیمت پایه آلفارومئو  4C درحدود 67150 دلار است. قیمت نسخه لیمیتد 4C اسپایدر ایتالیا تا حدود 72000 دلار افزایش می یابد. این قیمت ها در کلاس خودروهای اسپرت لوکس بی سابقه نیست ، اما قیمت اکثر رقبای 4C چند هزار دلار کمتر است ، از جمله BMW Z4  که 49700 دلار است ، یا مرسدس بنز SLC  که قیمت آن 49950 دلار است و یا جگوار F-type کروک با قیمت64700 دلار شروع می شود.
الفا رومیو 202

آلفارومئو 4C در مقابل سایر رقبا
کدام بهتر است: آلفارومئو 4C یا پورشه کیمن؟
پورشه 718 کیمن انتخاب بسیار بهتری نسبت به 4C است. Cayman فضای سرنشین و فضای بار بیشتری نسبت به 4C دارد، کیمن همچنین وسایل کابین غنی تری دارد و امکانات پیشرفته تر مانند Apple CarPlay و نظارت بر نقاط کور را نیز ارائه می دهد. رانندگی با کیمن در مسیرهای ناهموار نیز راحت تر است ، اما در پیچ های تند همچنان سریع و چابک باقی می ماند. اما از لحاظ قیمت نیز قیمت پایه پورشه کیمن حدود 10،000 دلار کمتر از 4C است. پس منطقی این است که پورشه را انتخاب کنید.
کدام بهتر است: آلفارومئو 4C یا فیات 124 اسپایدر؟
اگر خودروی اسپرت ایتالیایی می خواهید ، بهتر است از فیات 124 اسپایدر استفاده کنید. اگر چه این رودستر مانند 4C سریع و چابک نیست ، اما رانندگی روزمره بسیار مفیدتری ارائه می دهد. فیات 124 به راحتی روی مسیرهای ناهموار حرکت می کند و صندلی های آن دارای روکش بهتری به نسبت 4C می باشد. استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی آن نیز بسیار ساده تر است. با انتخاب 124 Spider می توانید پول زیادی را صرفه جویی کنید. قیمت های پایه فیات از 25،390 دلار شروع می شود.
بررسی موتور 4C : قدرتی زیاد در یک پکیج کوچک
آلفارومئو 4C دارای موتور 1.7 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است که 237 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت گشتاور دارد. گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه و دیفرانسیل عقب بصورت استاندارد هستند.
این موتور ممکن است کوچک باشد ، اما قدرت زیادی دارد. 4C می تواند صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در مدت زمان حدودا چهار ثانیه طی کند. وقتی گاز را فشار می دهید کمی سکوت وجود دارد و به دنبال آن موجی از گشتاور ایجاد می شود که خودرو را با سرعت به سرعت های بالا می رساند. هنگام شروع به حرکت تقریبا هیچ توربو لگی وجود ندارد.
گیربکس دو کلاچه به سرعت دنده ها را تعویض می کند و می توانید آن را به صورت دستی با استفاده از پدال های تعویض که روی فرمان وجود دارد اداره کرد. هرچند برخی از شیفت ها در ترافیک ها کمی خشن و سفت عمل می کند.
بررسی پیشرانه/گزینه های عملکرد آلفا رومئو:
موتور: توربوشارژ 1.7 لیتری چهار سیلندر با 237 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت گشتاور ، قیم شروع از 67،150 دلار می باشد.
سیستم رانندگی: دیفرانسیل عقب
گیربکس: شش سرعته دو کلاچه اتوماتیک.
بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و سیستم ناوبری4C
4C دارای لیست کمی از امکانات فناوری است. این سیستم شامل یک مجموعه ابزار دیجیتال 7 اینچی ، یک پورت USB ، بلوتوث و یک واحد آلپین هد با رادیو HD و رادیو ماهواره ای است. این سیستم استریو دارای کیفیت صدای ضعیف و دکمه های کوچکی است که فشار دادن آنها سخت است. 4C همچنین فاقد امکاناتی است که در بسیاری از خودروهای ارزان قیمت تر نیز وجود دارند مانند صفحه نمایش لمسی ، سیستم ناوبری و Apple CarPlay که آنها را در خودروهای ارزان تر خواهید یافت.
از جنبه مثبت ، کنترل تهویه مطبوع است که هم به راحتی در دسترس است هم کارکردن با آن راحت است.


درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
خودرو بر شیراز ,  خودرو بر بوشهر
امداد خودرو بوشهر , امداد خودرو شیراز 
خودرو بر , امداد خودرو , خودروبر   , امدادخودرو

بررسی لکسوس RX 350 مدل 2021
لکسوس RX 350 مدل 2021 
با توجه به امتیاز عالی که در بخش قابلیت اطمینان پیش بینی شده کسب می کند و همچنین عملکرد کاملاً خوب ، در سطح بهترین ها در کلاس شاسی بلندهای متوسط لوکس ما قرار دارد ، اما نکته نه چندان مناسب آن شاید فضای بار کم آن باشد.




 

1400/05/30