خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

آئودی Q8  مدل 2021 1400/05/31

آئودی Q8  مدل 2021

آئودی Q8  مدل 2021 در بالای رتبه بندی شاسی بلندهای لوکس و متوسط ما قرار دارد. این شاسی بلند آلمانی دارای رانندگی باکیفیت و لذت بخشی است ، اما فضای بار کوچکی دارد و میزان مصرف سوخت آن بالاتر از حد متوسط است که موجب شده تا مقداری در رتبه بندی آنرا پایین بیاورد.
جوانب مثبت منفی آئودیQ8  
فضای داخلی زیبا با صندلی های جادار
سواری و هندلینگ بسیار خوب
موتورهای قدرتمند V8
سیستم اطلاعات سرگرمی کاربر پسند
ظرفیت بار کمتر از حد متوسط سایر رقبا
میزان مصرف سوخت بالاتر از حد متوسط
قیمت پایه بالا
موارد جدید برای 2021
Audi Side Assist و Audi Pre Sense Rear در حال حاضر استاندارد هستند
امکانات متفاوت بین تریم ها
تحقیق و رتبه بندی آئودی Q8  
در حال حاضر ، آئودی Q8 دارای نمره 8.2 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 26 تحقیق و داده است.
آئودی Q8 یک شاسی بلند لوکس خوب متوسط است. Q8 مجهز به یک موتور پایه V6 است و دو موتور V8 با عملکرد بالا را نیز ارائه می دهد. میزان مصرف سوخت آن چندان مناسب نیست ، اما Q8 دارای هندلینگ جذاب و سواری راحتی است. فضای داخلی فوق العاده لوکسی دارد ، و بسیاری از امکانات آن برای استفاده آسان است و فضای سرنشینان زیادی دارد. هرچند ظرفیت بار کمتر از حد متوسط است.
بررسی قیمت آئودی Q8 :
قیمت پایه Q8 از 68200 دلار شروع می شود. این قیمت یکی از بالاترین قیمتهای پایه در این کلاس است که بسیاری از مدلها قیمت پایه ای زیر 55000 دلار دارند. قیمت تریم بالا با موتور پایه از حدود 78000 دلار شروع می شود که این رقم از قیمت تریم بالای رقبا نیز بیشتر است.
البته این مدل ها گرانترین Q8 ها نیستند. دو مدل عملکرد بالا نیز وجود دارد که قیمت آنها به میزان قابل توجهی بیشتر می باشد. قیمت SQ8 از حدود 89000 دلار و RS Q8 از 114.500 دلار شروع می شود.
آئودی Q8 در مقابل سایر رقبا
آئودی Q8 در مقابل آئودی Q7
آئودی Q7 و Q8 اشتراکات زیادی فراتر از میراث آلمانی خود دارند. Q7 و Q8 هر دو دارای فضای داخلی با کیفیت بالا هستند، هندلینگ اسپرت و امکانات کاربر پسندی دارند. Q7 همچنین از همان موتورهای V6  استفاده می کند که 3365 اسب بخار قدرت تولید می کند و یا موتور V8  که 500 اسب بخار قدرت ارائه می دهد.
با این حال ، موتور سوم Q7 یک موتو ر توربو چهار سیلندر است که به عنوان واحد اصلی آن عمل می کند ، در حالی که Q8 دارای یک موتور V8 حتی قوی تر تریم های بالایی خود است. Q7 فضای بار بیشتری نسبت به Q8 دارد و حداکثر 7 نفر را در خود جای می دهد ، در حالی که خواهر و برادرش تنها 5 نفر را در خود جای می دهد. با این حال ، بزرگترین مزیت Q7 این است که قیمت پایه آن بسیار کمتر است و یکی از ماهرانه ترین اسپرت ها است و راحت ترین سواری ها در رده بندی شاسی بلندهای لوکس و متوسط ما را ارائه می دهد.
آئودی Q8 در مقابل بی ام و X6
بی ام و X6 یکی از اسپرت ترین خودروهای کلاس است. هر دوی این شاسی بلندها به خوبی کار می کنند ، اما X6 دارای موتورهای قوی تری است. X6 و Q8 دارای فضای داخلی شیک و دو ردیف صندلی های جادار و پشتیبان هستند. با این حال ، سیستم اطلاعات سرگرمی Q8 نسبت به X6 کاربر پسند تر است.
audi q8

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری Q8
آئودی Q8 از سیستم اطلاعات سرگرمی MMI استفاده می کند. به لطف بکارگیری صفحه نمایش دوگانه ،  یادگیری آن آسان است  ، اما هنگامی که به آن عادت کردید ، کارکردن با سیستم بصری آن بسیار آسان است. صفحه های لمسی بازخورد لمسی خوبی را ارائه می دهند ، به این معنی که آنها ارتعاش می کنند تا به شما اطلاع دهند که ورودی شما ثبت شده است. با این وجود ، زمان پاسخگویی می تواند سریع تر باشد.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی ، صفحه لمسی پایین 8.6 اینچی ، سیستم ناوبری ، Apple CarPlay ، Android Auto ، Amazon Alexa ، بلوتوث ، سه پورت USB ، رادیو ماهواره ای ، رادیو HD و استریو با 10 بلندگو.
امکانات سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: سیستم های صوتی Bang & Olufsen با 17 یا 23 بلندگو.
سایر امکانات استاندارد: کنترل تهویه مطبوع خودکار سه ناحیه ای و یک خوشه سنج دیجیتال 12.3 اینچی (کابین خلبان مجازی آئودی).
سایر امکانات موجود: کنترل خودکار تهویه مطبوع چهار منطقه ای و شارژ دستگاه بی سیم.
بررسی موتور Q8
سه موتور در خط تولید Q8 وجود دارد و همه آنها موتورهای خوبی هستند. اگرچه موتور اصلی V6 اما موتور بی حالی نیست. این موتور مجهز به توربوشارژ است و در همه شرایط رانندگی ، با وجود کمی لگ توربو هنگام شروع به حرکت ، بازهم بسیار پرانرژی است.

SQ8 و RS Q8 عملکرد بالا دارای  موتورهای V8 توربو دوقلو هستند. این مدل ها بسیار قدرتمندتر از V6 هستند (هر دو حداقل 500 اسب بخار قدرت دارند) و به طور قابل توجهی پر قدرت تر هستند.
امکانات ایمنی Q8
آپشن های ایمنی پیشرفته:
دوربین دنده عقب
سنسور پارک جلو و عقب
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم کمک جانبی آئودی (نظارت بر نقاط کور)
آئودی Pre Sense Basic (کمربندهای ایمنی را محکم می کند و در صورت تشخیص برخورد قریب الوقوع پنجره ها را بالا می آورد)
آئودی Pre Sense جلو و عقب
آپشن های ایمنی پیشرفته موجود:
هد آپ دیسپلی
کروز کنترل تطبیقی
سیستم کمکی نگهداری خودرو بین خطوط
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
هشدار ترافیک متقابل عقب
سیستم دوربین پارکینگ نمای اطراف
دوربین دید در شب
درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
خودرو بر شیراز ,  خودرو بر بوشهر
امداد خودرو بوشهر , امداد خودرو شیراز 
خودرو بر , امداد خودرو , خودروبر   , امدادخودرو

بررسی لکسوس RX 350 مدل 2021
لکسوس RX 350 مدل
2021 با توجه به امتیاز عالی که در بخش قابلیت اطمینان پیش بینی شده کسب می کند و همچنین عملکرد کاملاً خوب ، در سطح بهترین ها در کلاس شاسی بلندهای متوسط لوکس ما قرار دارد ، اما نکته نه چندان مناسب آن شاید فضای بار کم آن باشد.

 

1400/05/31