خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

تویوتا لندکروز 2021 1400/06/01

تویوتا لندکروز 2021

تویوتا لندکروز 2021 دارای صندلی های ردیف اول و دوم جادار و عملکرد موتور قوی است ، اما فضای ردیف سوم تنگ به اندازه ردیف اول و دوم نیست و فضای کمتری دارد ، سیستم اطلاعات سرگرمی آن کمی از مد افتاده است و از لحاظ مصرف سوخت رتبه بندی ضعیفی دارد.
جوانب مثبت منفی
موتور V8 پرقدرت
توانایی آفرود عالی
امکانات استاندارد بسیار زیاد
رتبه های بد در صرفه جویی مصرف سوخت
بدون Apple CarPlay یا Android Auto
فضای صندلی های ردیف سوم تنگ است
رتبه بندی تویوتا لندکروز 2021
تویوتا لندکروز 2021 رتبه 8 را در رده بندی شاسی بلندهای لوکس بزرگ کسب کرده است. در حال حاضر Toyota تویوتا لندکروز دارای نمره 6.9 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 62 قطعه تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف بدست آمده است.
تویوتا لندکروز 2021 یک شاسی بلند بزرگ لوکس مناسب است. لندکروز دارای موتور V8 قدرتمندی است ، همچنین لندکروز دارای هندلینگ خوبی در داخل و خارج از جاده ( آفرود ) است. صندلی های ردیف اول و دوم آن راحت و جادار هستند و بسیاری از امکانات راحتی و ایمنی در آن بصورت استاندارد وجود دارند. لندکروز همچنین توانایی بکسل سنگین و محوطه بار قابل توجهی را ارائه می دهد.
از سوی دیگر ، ردیف سوم لندکروز تنگ است و فقط برای بچه ها مناسب است ، سیستم اطلاعات سرگرمی آن قدیمی است و میزان مصرف سوخت آن در میان بدترین شاسی بلندهای موجود در بازار است. این اشکالات برای زیر سوال بردن لندکروز کافی نیست.
تفاوت 2020 در مقابل 2021 تویوتا لندکروز در چیست؟
هیچ تفاوت عمده ای بین تویوتا لندکروز 2020 و 2021 وجود ندارد. در حقیقت ، تویوتا از سال 2016 تقریباً هیچ تغییر عمده ای در لندکروز ایجاد نکرده است.
قیمت تویوتا لندکروز چقدر است؟
قیمت اولیه تویوتا لندکروز 2021 از 85665 دلار شروع می شود. این قیمت بالاتر از قیمت های اولیه اکثر رقبا است. از سوی دیگر ، تریم بالای لندکروز 87995 دلار به طور قابل توجهی ارزان تر از تریم های برتر سایر رقبا است.
تویوتا لندکروز در مقابل سایر رقبا
تویوتا لندکروز در مقابل لکسوس LX 570
لکسوس LX 570 پسر عموی بزرگتر لندکروز است. موتور و گیربکس مشابه تویوتا ، و سیستم چهار چرخ متحرک ، ابعاد کلی و بسیاری از امکانات راحتی و ایمنی مشابهی با لندکروز را دارد. تفاوت های LX باعث جذابیت کمتر آن می شود. قیمت آن چند هزار دلار بیشتر از لندکروز است ، اگرچه با صندلی های ردیف سوم بصورت استاندارد ارائه نمی شود (اختیاری است) و استفاده از سیستم اطلاعات و سرگرمی لکسوس بسیار ناامید کننده است. LX همچنین ظرفیت بکسل کمتری در حدود 1100 پوند کمتر از لندکروز دارد. ما فکر می کنیم لندکروز برای اکثر خریداران انتخاب بهتری باشد.
تویوتا لندکروز در مقابل لندرور رنجروور
لندکروز و لندروور رنجروور جذابیت مشابهی را در بخش شاسی بلندهای بزرگ لوکس ارائه می دهند. هر دوی این شاسی بلندهای باکیفیت مجهز به امکانات استاندارد هستند و رانندگی روزانه با آنها راحت است ، اما آنها همچنین آنچه را که برای دور زدن در جاده ها لازم است ، دارند. رنج روور کمی امروزی تر است و بیشتر از تکنولوژی های بالا بهره می برد. این خودرو دارای یک سری موتورهای هیبریدی و دیزلی کم مصرف نیز می باشد و منحصراً در طرح های چهار و پنج نفره ارائه می شود. لندکروز بیشتر بر روی قدرت و اسب بخار متمرکز شده است. لندکروز می تواند تا هشت نفر را در خود جای دهد و دارای فضای بار بزرگتری است. همچنین بسیار ارزان تر از رنجروور است که می تواند به راحتی از 100،000 دلار فراتر رود. در هر حال شاسی بلندی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد.
اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری لندکروز
سیستم اطلاعات و سرگرمی لندکروز تا حدودی ترکیبی است. نکته مثبت این است که صفحه نمایش لمسی 9 اینچی آن دارای دکمه های بزرگی روی صفحه است و با دکمه های فیزیکی این سیستم تکمیل می شود این امر موجب شده تا تنظیمات صدا و تهویه مطبوع حین حرکت آسان شود. نکته منفی این است که این سیستم گرافیکی مبهم و قدیمی دارد و از فناوری های رایج مانند Apple CarPlay یا Android Auto پشتیبانی نمی کند.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه لمسی 9 اینچی ، سیستم ناوبری ، بلوتوث ، پورت USB ، رادیو HD ، رادیو ماهواره ای ، 14 بلندگو و پد شارژ تلفن هوشمند.
امکانات سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: سیستم سرگرمی صندلی عقب با دو نمایشگر 11.6 اینچی ، پخش کننده DVD و دو هدفون.
سایر امکانات استاندارد: کنترل خودکار آب و هوا چهار منطقه ای ، ورود بدون کلید ، استارت دکمه ای ، بالابر برقی ، مونروف و خروجی 120 ولت.
بررسی موتور لندکروز 2021
تویوتا لندکروز مجهز به موتور 5.7 لیتری V8 است که 381 اسب بخار قدرت و 401 پوند فوت گشتاور تولید می کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ محرک استاندارد هستند. این موتور V8 بزرگ هیچ مشکلی برای جابجایی لندکروز در اطراف شهر و حتی در سرعت های بالا در بزرگراه ندارد. شتاب این موتور سریع است ، دریچه گاز پاسخگویی لازم را دارد و در صورت نیاز به آن قدرت عبور و سبقت گیری لازم را در بزرگراه ها میدهد. در بیشتر قسمتها ، گیربکس به آرامی و سریع تعویض می شود ، اما به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت ، اغلب در میان دنده های پیش فرض تغییرات را انجام می دهد. این می تواند منجر به آشفتگی در پستی و بلندی ها ، به ویژه در تپه ها شود.
بررسی سواری و هندلینگ لندکروز 2021
لندکروز از پویایی مناسب رانندگی در جاده برخوردار است. به راحتی و با اطمینان در بزرگراه حرکت می کند ، فرمان سبک وزنی دارد که به طرز شگفت انگیزی پاسخگویی لازم را دارد و ترمزها قدرت توقف قوی را ارائه می دهند. هرچند احساس می کنید این شاسی بلند در سرعت های پایین چقدر بزرگ است. لندکروز در پیچ ها کمی نوسان دارد و پارک کردن و مانور دادن در خیابان های شهر با آن چندان راحت نیست. سیستم تعلیق لندکروز نیز با چاله ها و برآمدگی های کوچک نیز به خوبی کنار نمی آید.
عملکرد آفرود لندکروز 2021
لندکروز بیشتر به یک خودروی لوکس تبدیل شده تا یک آفرودر واقعی ، اما همچنان می تواند خود را در مسیرهای پیش رو حفظ و تثبیت کند. سیستم تعلیق آن به خوبی روی صخره ها و گودال ها از خود واکنش نشان می دهد و سیستم قدرتمند چهارچرخ محرک آن عملکرد خوبی در حفظ چسبندگی روی سطوحی که سفت نیستند را انجام می دهد.
همه مدلها مجهز به لاستیک های همه منظوره ، قلاب یدک کش ، صفحات متعدد لغزش ، کنترل خزنده با سرعت کم ، یک جعبه انتقال دو سرعته با دنده های دور بالا و پایین ، قفل دیفرانسیل مرکزی و سیستم تعلیق دینامیکی سینتیک تویوتا ، که می تواند برای حرکت بیشتر با چرخ ، میله های تاب را به صورت الکترونیکی قطع کند بصورت استاندارد ارائه می شود. این سخت افزار آفرود به کاهش 8.9 اینچی فاصله لندکروز از زمین کمک می کند.
نتایج آزمایش تصادف لندکروز
نه اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها و نه م Instituteسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها لندکروز 2021 را تصادف نکرده اند. این برای خودروهای لوکس درجه یک معمولی است.
امکانات ایمنی لندکروز 2021
امکانات استاندارد ایمنی پیشرفته:
سیستم دوربین با دید فراگیر
سنسور پارک جلو و عقب
سیستم نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک در هنگام دنده عقب
سیستم هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم تشخیص عابر پیاده
کروز کنترل تطبیقی
سیستم هشدار خروج از خط
چراغهای نور بالا اتوماتیک
دوربین دنده عقب

درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
خودرو بر شیراز ,  خودرو بر بوشهر
امداد خودرو بوشهر , امداد خودرو شیراز 
خودرو بر , امداد خودرو , خودروبر   , امدادخودرو

هیوندای توسان 2022
هیوندای توسان 2022 که کاملا طراحی جدید دارد ، در صدر کلاس شاسی بلندهای کامپکت ما قرار دارد ، تا حدی به دلیل سواری خوب و هندلینگ مناسب


 

1400/06/01