خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

کیا سدونا 2020 1400/06/02

کیا سدونا 2020

کیا سدونا 2020 در رتبه های بالای مینی ون ما قرار دارد. سدونا سواری نرم ، سیستم اطلاعات سرگرمی کاربر پسند و درجه اطمینان قابل پیش بینی عالی را ارائه می دهد ، اما به اندازه رقبای خود فضای مسافر را ارائه نمی دهد.
جوانب مثبت منفی
قیمت اولیه مناسب
گارانتی طولانی
تکنولوژی کاربر پسند
سواری راحت
ردیف سوم کوچکتر از بسیاری از رقبا
تحقیقات و جوایز
کیا سدونا 2020 برنده جایزه بهترین مینی ون 2020 برای هزینه ها است. در حال حاضر ، کیا سدونا دارای امتیاز 8.4 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 35 تحقیق و داده است.
سدونا یک مینی ون خوب است این خودرو دارای صندلی های حمایتی ، فضای بار مناسب ، ضمانت طولانی ، درجه اطمینان قابل پیش بینی فوق العاده و یکی از پایین ترین قیمت های پایه در کلاس است. علاوه بر این ، موتور V6 آن نیروی زیادی برای رفت و آمد روزانه شما ارائه می دهد. به دلیل ترکیب کیفیت و ارزش ، Sedona را به عنوان بهترین مینی ون 2020 برای پول خود انتخاب کردیم.
قیمت کیا سدونا چقدر است؟
قیمت پایه کیا سدونا 2020 از 27،600 دلار شروع می شود که برای کلاس مینی ون کمتر از حد متوسط است. قیمت تریم های Midlevel LX و EX به ترتیب از 30،400 دلار و 33،700 دلار شروع می شود. تریم برتر SX با قیمت 41،500 دلار به فروش می رسد.
کیا سدونا 2020

کیا سدونا در مقابل سایر رقبا
کدام بهتر است: کیا سدونا یا هوندا اودیسه؟
کیا سدونا و هوندا اودیسه هر دو مینی ون های فوق العاده ای هستند اما به دلایل مختلف. سدونا با قیمت مناسبی که دارد برای خریداران ارزش بهتری دارد. تریم پایه آن حدود 3000 دلار کمتر از Odyssey هزینه دارد و دارای ویژگی های استاندارد بیشتری از جمله صفحه نمایش لمسی و Apple CarPlay (که در هوندا بصورت آپشنال هستند) می باشد. اگر می توانید کمی بیشتر هزینه کنید ، ادیسه انتخاب بهتری است. فضای داخلی بیشتری ، مصرف سوخت بهتر و ویژگی های مفیدی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد با کودکان در صندلی های عقب صحبت کرده و آنها را از نزدیک زیر نظر بگیرید.
کیا سدونا یا کرایسلر پاسیفیکا؟
کرایسلر پاسیفیکا از اولین عرضه خود در سال 2017 یکی از گران ترین گزینه ها در کلاس مینی ون ها بوده است. بنابراین اگر قیمت ارزان تر برای شما یک مسئله کلیدی است، از Sedona استفاده کنید. در غیر این صورت ، چیزهای زیادی برای دوست داشتن در مورد این کرایسلر وجود دارد. این خودرو دارای فناوری استاندارد زیادی از جمله امکانات ایمنی مانند هشدار برخورد به جلو و ترمز اضطراری خودکار است (هر دو در Sedona اختیاری هستند). این صندلی دارای یکی از بهترین کابین های کلاس است و صندلی های استاندارد Stow ’n Go عقب می توانند برای دسترسی آسان به فضای بار به سمت زمین تا شوند که در این کلاس نادر است. صرفه جویی در مصرف سوخت عالی و چهار چرخ متحرک نیز موجود است  مورد نادر است که در بین رقبا و Pacifica در این مورد یک مدعی قطعی است. رتبه پاسیفیکا آرام در حد سدونا نیست زیرا دارای قابلیت اطمینان پیش بینی نشده است در آنطرف می بینیم که اعتبار کیا بسیار عالی است.
بررسی سیستم مالتی مدیا ، بلوتوث و سیستم ناوبری سدونا 2020
سیستم سرگرمی استاندارد UVO Sedona یک سیستم مالتی مدیای کاربر پسند است که دارای رابط کاربری بصری است. این سیستم دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی و دکمه های فیزیکی مناسب برای تنظیم گزینه های مربوط به صدا و تهویه مطبوع است. سایر امکانات استاندارد عبارتند از Android Auto ، Apple CarPlay ، استریو با چهار بلندگو ، پورت USB ، بلوتوث و 12 جا فنجان بزرگ.
سدونا همچنین دارای لیست طولانی از ارتقاء های موجود است ، از جمله صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، شارژ دستگاه های بی سیم ، سیستم ناوبری و سیستم سرگرمی برای صندلی عقب. با این اوصاف ، این کیا امکانات رفاهی مانند هات اسپات Wi-Fi یا وکیوم داخلی را ارائه نمی دهد ، اما بسیاری از رقبا این گزینه ها را دارند.
ویژگی های استاندارد اطلاعات و سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 7 اینچی ، Apple CarPlay ، Android Auto ، پورت USB ، بلوتوث و استریو با چهار بلندگو.
امکانات سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، شارژ دستگاه بی سیم ، سیستم ناوبری ، تشخیص صدا ، پورت های USB اضافی ، سیستم سرگرمی صندلی عقب ، استریو با شش بلندگو ، استریو هارمن کاردن با هشت بلندگو و رادیو ماهواره ای.
سایر امکانات استاندارد: ورودی بدون کلید مجاورتی.
سایر امکانات موجود: سانروف ، کنترل خودکار تهویه مطبوع سه ناحیه ، استارت با دکمه ، درهای کشویی ردیف دوم با بستن از راه دور ، پنجره های برقی ردیف دوم و جعبه دستکش سرد شده.
بررسی موتور سدونا: یک پیشرانه قوی
سدونا با موتور V6 با قدرت 276 اسب بخار عرضه می شود که این موتور پرقدرت با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک همراه است. سدونا حتی با بار کامل و تکمیل مسافران ، قدرت کافی و شتاب قدرتمندی را فراهم می کند.


درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
خودرو بر شیراز ,  خودرو بر بوشهر
امداد خودرو بوشهر , امداد خودرو شیراز 
خودرو بر , امداد خودرو , خودروبر   , امدادخودرو
 

هیوندای توسان 2022
هیوندای توسان 2022 که کاملا طراحی جدید دارد ، در صدر کلاس شاسی بلندهای کامپکت ما قرار دارد ، تا حدی به دلیل سواری خوب و هندلینگ مناسب
 

1400/06/02