خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

کرولا هیبریدی 2021 1400/06/03

کرولا هیبریدی 2021

تویوتا کرولا هیبرید 2021 از نظر مصرف سوخت فوق العاده است و با امکانات قابل توجهی که به صورت استاندارد عرضه می شوند ، اما از صندلی ها و صندوق عقب کوچک رنج می برد.
جوانب مثبت منفی
برآورد مصرف بهینه سوخت فوق العاده
لیست طولانی از آپشن های استاندارد
صندوق عقب حجم
در بزرگراه برای رسیدن به سرعت های بالا خیلی باید تلاش کند
موارد جدید برای 2021
Android Auto اکنون استاندارد است
سیستم نظارت بر نقاط کور و سیستم هشدار ترافیک از پشت در حال حاضر در دسترس است
رتبه بندی و جوایز کرولا هیبریدی 2021
تویوتا کرولا هیبریدی 2021 رتبه 13 را در رده بندی خودروهای هیبریدی و الکتریکی بدست آورده است. این خودرو برنده جایزه بهترین خودروی هیبریدی و برقی 2021 برای پول را نیز کسب کرده است. در حال حاضر تویوتا کرولا هیبریدی دارای امتیاز 7.7 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 23 قطعه تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.
کرولا هیبریدی خودرو خوبی است. البته این خودرو در هیچ زمینه ای بیش از حد هیجان انگیز نیست ، اما بیشتر کارها را به خوبی انجام می دهد در واقع یک خودروی خانواده است. به دلیل ترکیب فوق العاده کیفیت و ارزش کرولا هیبریدی 2021 ، ما آن را بهترین هیبریدی در سال 2021 خود نامگذاری کرده ایم.
مصرف سوخت کرولا هیبریدی 2021 حدود 4.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است و یکی از کم مصرف ترین خودروها در کلاس خودروهای هیبریدی و برقی است. همچنین دارای فناوری اطلاعات سرگرمی و ایمنی فراوانی است ، دارای کابین زیبایی است که تمام این موارد در کنار هم موجب شده است تا رانندگی با آن دلپذیرتر شود. از نقطه ضعف های این خودرو می توان به فضای بار کمتر از حد متوسط ، راحتی معمولی صندلی های جلو و قدرت موتور پایین در سرعت های بالاتر اشاره کرد.
بررسی قیمت تویوتا کرولا هیبرید 2021 :
قیمت تویوتا کرولا هیبرید 2021 از 23،600 دلار شروع می شود که یکی از کمترین قیمت شروع های پایه در بین خودروهای هیبریدی و برقی است. تنها با یک سطح تریم و چند آپشن قابل توجه ، احتمالاً طیف وسیعی از قیمت ها را برای تویوتا کرولا هیبریدی جدید مشاهده نخواهید کرد.

تویوتا کرولا هیبریدی در مقابل سایر رقبا
تویوتا کرولا هیبرید در مقابل تویوتا پریوس
کرولا هیبریدی و تویوتا پریوس نمرات کلی مشابهی را دریافت می کنند ، اما این هیبریدها تفاوت های قابل توجهی نیز باهمدیگر دارند. پریوس هاچ بک فضای بار بسیار بیشتری را ارائه می دهد ، ردیف دوم جادارتر و آپشن هایی که کرولا هیبرید ارائه نمی دهد را بصورت استاندارد ارائه می دهد از جمله سیستم ناوبری ، استریو JBL ، صفحه نمایش جلو و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12 اینچی. این تویوتا ها هر دو دارای پیشرانه هیبریدی 121 اسب بخاری هستند ، اما مصرف سوخت پریوس 4 لیتر در هر 100 کیلومتر در شهر و 4.4 لیتر در هر 100 کیلومتر در بزرگراه برآورد می شود.
با این حال ، رانندگی با پریوس تنها به طور متوسط سالانه 50 دلار در هزینه سوخت شما صرفه جویی می کند ، بنابراین دلیل چندانی برای خرید یکی بر دیگری از لحاظ مصرف سوخت وجود ندارد. شما می توانید پریوس را با سیستم چهار چرخ محرک تهیه کنید که در کرولا هیبریدی موجود نیست. یکی از ناحیه هایی که کرولا هیبریدی را به طور قاطع پریوس را شکست می دهد در مورد قابلیت اطمینان پیش بینی شده ی آن است.
تویوتا کرولا هیبریدی در مقابل تویوتا کمری هیبریدی
تویوتا کمری هیبریدی به لطف نمره ایمنی کامل و شتاب رضایت بخش ، رتبه بالایی در کلاس خودروهای هیبریدی و برقی کسب کرده است. بهترین برآورد مصرف سوخت هیبریدی کمری تقریباً مشابه کورولا است و شما سالانه از لحاظ سوخت به یک صورت سوخت خواهید خرید.
کمری هیبریدی 2021 به عنوان یک سدان متوسط ، فضایی اضافی برای صندوق عقب و سرنشین را ارائه می دهد ، همراه با امکانات منحصر به فرد مانند روکش چرم ، صندلی های گرم شونده و دارای تهویه مطبوع ، و سیستم دوربین پارکینگ با نمای فراگیر. در هر صورت کمری هیبریدی می تواند برای شما چیزی در حدود 5000 تا 15000 دلار بیشتر از یک کرولا هیبریدی 2021 هزینه داشته باشد ، اما اگر در بودجه خرید خودرو مشکلی ندارید کمری ارزش پول اضافی را دارد. در واقع ، ما کرولا هیبریدی 2021 را به عنوان بهترین خودروی هیبریدی و برقی 2021 خود از نظر هزینه انتخاب کردیم ، زیرا کیفیت و ارزش فوق العاده ای دارد.
تویوتا کرولا هیبرید در مقابل تویوتا کرولا
انتخاب بین کرولا هیبرید و تویوتا کرولا بنزینی بستگی به بودجه ، لیست آپشن های هر خودرو و میزان مصرف سوخت در اولویت دارد. مصرف سوخت کرولا بنزینی در کلاس خودروهای جمع و جور میزان خوبی تخمین زده می شود ، تا 7.6 لیتر در هر 100 کیلومتر در شهر و 5.9 لیتر در هر 100 کیلومتر در بزرگراه می باشد. با این حال ، هزینه سوخت شما سالانه 300 تا 400 دلار بیشتر از کرولا هیبریدی می شود.
مدل هیبریدی تنها در یک مدل عرضه می شود و با بسیاری از امکانات های اختیاری در دسترس نیست ، بنابراین محدوده ی قیمت آن کمی از 23600 دلار تا حدود 24300 دلار نوسان دارد. نسخه بنزینی در چندین تریم موجود است و امکانات رفاهی مانند روکش چرم مصنوعی ، مونروف و شارژ دستگاه بی سیم را ارائه می دهد که در کرولا هیبریدی نمی توانید آنها را داشته باشید. قیمت کرولا بدون هیبرید از کمی کمتر از 20000 دلار شروع می شود و تا حدود 26000 دلار افزایش می یابد.
بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری کرولا هیبریدی 2021
اندروید اتو که برای سال 2021 یک مورد جدید است ، به لیست امکانات های فناوری کرولا هیبریدی پیوسته است و یک صفحه نمایش لمسی کاربر پسند را نیز ارائه کرده است.

کرولا هیبریدی 2021

امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، اندروید اتو ، Apple CarPlay ، آمازون الکسا ، هات اسپات Wi-Fi ، نمایشگر کلاستر ابزار دیجیتال 7 اینچی ، دو درگاه USB ، استریو با شش بلندگو ، بلوتوث و ماهواره رادیویی.
سایر امکانات استاندارد: ورودی بدون کلید مجاور و کنترل تهویه مطبوع خودکار.
سایر امکانات موجود: درب بازکن گاراژ جهانی.
بررسی موتور هیبریدی کرولا 2021
کرولا هیبرید دارای موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر چرخه اتکینسون و دو موتور الکتریکی است که با هم ترکیب شده و 121 اسب بخار قدرت تولید می کنند. گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) نیز استاندارد است.
شتاب از توقف بی سر و صدا و آرام است. همانطور که به حرکت خود ادامه می دهید ، پیشرانه به صورت یکپارچه از نیروی الکتریکی به چهار خط درون خطی تبدیل می شود ، البته اگر نیاز به شتاب گیری سریع در سرعت های بالا داشته باشید در این صورت با این موتور احساس قدرت نخواهید کرد.
آپشن های ایمنی کرولا هیبریدی 2021
استاندارد ایمنی پیشرفته:
هشدار برخورد به جلو
سیستم تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار
ترمز اضطراری خودکار
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی نگه داشتن خودرو روی خط
چراغهای نور بالا اتوماتیک
کروز کنترل تطبیقی
کمک ردیابی خط
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
دوربین دنده عقب
امکانات ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک متقابل عقب

درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
خودرو بر شیراز ,  خودرو بر بوشهر
امداد خودرو بوشهر , امداد خودرو شیراز 
خودرو بر , امداد خودرو , خودروبر   , امدادخودرو
 
هیوندای توسان 2022
هیوندای توسان 2022 که کاملا طراحی جدید دارد ، در صدر کلاس شاسی بلندهای کامپکت ما قرار دارد ، تا حدی به دلیل سواری خوب و هندلینگ مناسب
 

1400/06/03