خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

تویوتا کرولا 2021 1400/06/04

تویوتا کرولا 2021

تویوتا کرولا 2021 دارای کنترل سرگرمی ساده و سواری راحتی است ، اما با قدرت ، چابکی و کاربردی بسیاری از رقبای خود تطابق دارد.
جوانب مثبت منفی
سواری راحت
میزان مصرف سوخت بهینه
کنترل اطلاعات سرگرمی ساده و کاربردی
فضای بار و صندوق عقب کوچک
موتور پایه نه چندان قدرتمند
از چابکی کمتری نسبت به رقبا برخوردار است
موارد جدید برای 2021
Android Auto اکنون استاندارد است
تحقیقات و جوایز تویوتا کرولا 2021
تویوتا کرولا 2021 فینالیست جایزه بهترین خودروی جمع و جور 2021 برای پول است. در حال حاضر ، تویوتا کرولا دارای نمره 7.9 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 23 تحقیق و داده است.
تویوتا کرولا 2021 یک ماشین جمع و جور خوب است. در واقع ، ما آن را به عنوان بهترین گزینه برای جایزه بهترین ماشین جمع و جور 2021 برای پول معرفی کردیم زیرا یکی از بهترین ترکیبات کیفیت و ارزش را در کلاس ارائه می دهد. کرولا 2021 هم اکنون هم به صورت یک سدان چهار در و هم به صورت یک هاچ بک موجود است ، نقاط قوت قابل توجه کرولا شامل یک سیستم اطلاعات سرگرمی بصری با رابط کاربری آسان ، سواری نرم و دلپذیر و رتبه بندی خوب در بحث مصرف سوخت بهینه مواجه است. علاوه بر این ، کرولا به طور استاندارد با مجموعه ایمنی Toyota از آپشن های ایمنی پیشرفته ارائه می شود. این خودرو دارای یک صندوق عقب کوچک و یک موتور پایه کم قدرت است.
قیمت تویوتا کرولا چقدر است؟
قیمت پایه تویوتا کرولا سدان 20025 دلار است ، در حالی که قیمت پایه کرولا هاچ بک 20.665 دلار می باشد. هر دو رقم برای خودروهای جمع و جور کمی بالاتر از حد متوسط است. قیمت بالای تریم XSE از 23615 دلار برای کرولا هاچ بک و 25925 دلار برای سدان شروع می شود.
تویوتا کرولا در مقابل سایر رقبا
تویوتا کرولا در مقابل هوندا سیویک
هوندا سیویک یک ماشین جمع و جور فوق العاده است. این خودرو در انواع بدنه سدان و هاچ بک عرضه می شود (البته کوپه برای سال 2021 تولید نشده بود) و دارای طیف وسیعی از موتورهای قدرتمند است. هوندا نسبت به تویوتا از فرمان پذیری بهتری برخوردار است و رانندگی با آن لذت بخش تر است. علاوه بر این ، فضای بار بیشتری دارد و کابینی زیبا با سطوح لمسی نرم تر دارد. تویوتا دارای آپشن های استاندارد بیشتری است مانند صفحه نمایش لمسی با قابلیت یکپارچه سازی و اتصال به گوشی های هوشمند است ، البته این آپشن ها در هوندا نیز موجود است. در بیشتر موارد ، سیویک خودروی بهتری است.
تویوتا کرولا در مقابل مزدا 3
کرولا خودروی خوبی است اما مزدا 3 خودروی بهتری است. می توان آن را به صورت سدان یا هاچ بک نیز در اختیار داشت ، در حالی که مزدا دارای فضای بار بیشتری در پشت صندلی های عقب نسبت به هاچ بک کرولا است. مزدا همچنین دارای متریال درجه یک کابین است و هندلینگ سبک آن به آن کمک می کند تا به یکی از سرگرم کننده ترین خودروهای کلاس تبدیل شود. تویوتا برآورد مصرف بهینه سوخت بهتری دارد ، اما این برای ما کافی نیست که از مزدا 3 صرفه نظر کنیم.
بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و ناوبری کرولا 2021
استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی Corolla's Entune آسان است و دارای صفحه نمایش لمسی است که به سرعت به ورودی ها پاسخ می دهد. می توانید تلفن هوشمند خود را از طریق Apple CarPlay ، Android Auto روی صفحه لمسی نمایش دهید. همچنین تعداد زیادی کنترل فیزیکی منظم روی پشته مرکزی وجود دارد.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 7 اینچی ، Android Auto ، Apple CarPlay ، Amazon Alexa ، دو پورت USB ، بلوتوث ، هات اسپات Wi-Fi ، رادیو ماهواره ای و استریو با شش بلندگو.
امکانات سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، سیستم ناوبری ، نمایشگر دیجیتال درایور 7 اینچی ، شارژ دستگاه بی سیم ، پورت USB دیگر ، سیستم صوتی JBL با نه بلندگو و رادیو HD.
سایر امکانات موجود: مونروف ، کنترل خودکار تهویه مطبوع و ورودی بدون کلید.

موتور کرولا 2021
تویوتا دو گزینه موتور چهار سیلندر برای کرولا ارائه کرده است. این سدان دارای موتور پایه 1.8 لیتری است که 139 اسب بخار قدرت و 126 پوند فوت گشتاور دارد. در تریم های SE و XSE سدان و استاندارد در هاچ بک ، یک موتور 2.0 لیتری با قدرت 169 اسب بخار (168 در هاچ بک) و 151 پوند فوت گشتاور نیز موجود است.
در حالی که موتور پایه برای رانندگی در شهر مناسب است ، اما این موتور در بزرگراه نیز می تواند احساس بی نظیری داشته باشد. رسیدن به سرعتهای بالاتر به زمان و فشار پدال سنگینی نیاز دارد. مدل هایی با موتور 2.0 لیتری خود را کمی بهتر نگه می دارند.
موتور کوچکتر دارای گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) است. موتور بزرگتر را می توان با CVT یا گیربکس شش سرعته دستی در اختیار داشت. برخلاف بسیاری از CVT ها ، کرولا هموار و بی سر و صدا عمل می کند.
ویژگی های ایمنی کرولا 2021
استاندارد ایمنی پیشرفته:
سیستم کمکی حفظ خودرو روی خط
سیستم راهنمای ردیابی خط
سیستم هشدار خروج از خط
دوربین دنده عقب
سیستم هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم تشخیص عابر پیاده
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
چراغهای نور بالا اتوماتیک
کروز کنترل تطبیقی
امکانات ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک در هنگام دنده عقب
چراغهای جلو تطبیقی
 

1400/06/04