خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

هوندا سیویک 2022 1400/06/07

هوندا سیویک 2022

هوندا سیویک 2022 به طور کامل دوباره طراحی شده است و یکی از نقاط قوت آن از نظر  زیبایی داخلی پر زرق و برق این خودرو می باشد، صندلی های خوب و راحت و عملکرد پر جنب و جوش موجب شده تا در رتبه بندی ما در رتبه های بالایی خودروهای جمع و جور ما قرار گرفته است.
جوانب مثبت منفی
کابین تازه و مدرن
مصرف سوخت عالی
آپشن های فراوان
هندلینگ بسیار خوب
شتاب نسبی موتور پایه       
موارد جدید برای سال 2022
به طور کامل دوباره طراحی شده است
رتبه بندی و تحقیقات
هوندا سیویک 2022 رتبه 2 را در دسته خودروهای جمع و جور کسب کرده است. در حال حاضر هوندا سیویک دارای نمره 8.5 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 9 بخش تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف بدست آمده است.
هوندا سیویک یک خودروی سواری کامپکت خوب است. با شروع نسل یازدهم این مدل ، سیویک 2022 با درنظر گرفتن همه چیز ساخته شده است که این خودرو را به یکی از محبوب ترین خودروهای کوچک تبدیل کرده است.
رانندگی و سواری جذاب اسپرت ، سواری راحت و صرفه جویی در سوخت عالی. موتور پایه آن شتاب خیلی فوق العاده ای ندارد ، اما موتور توربوشارژ اختیاری آن قدرت را تا حد ممکن افزایش می دهد. در داخل ، سیویک مملو از فناوری است و همه چیز در یک طراحی مدرن و پرزرق و برق پیچیده شده است. هر دو ردیف صندلی ها جادار و راحت هستند ، در حالی که صندوق عقب این خودرو برای این کلاس بسیار مناسب است.
بررسی قیمت هوندا سیویک
قیمت پایه هوندا سیویک 2022 از 21700 دلار شروع می شود که برای کلاس خودروهای جمع و جور کمی بالاتر از حد متوسط است. سه مدل سدان بالاتر با قیمت 23100 دلار ، 24700 دلار و 28300 دلار به فروش می رسد.
هوندا سیویک در مقابل سایر رقبا
هوندا سیویک در مقابل مزدا 3
مزدا 3 و هوندا هر دو در رتبه های بالایی خودروهای کامپکت ما قرار دارند. هر دو این خودروها دارای رانندگی سرگرم کننده در این بخش هستند. هر دو خودرو حدود 155 اسب بخار از موتورهای اصلی خود و حدود 180 اسب بخار از موتورهای اختیاری خود قدرت کسب می کنند. با این حال ، مزدا 3 مواردی را که سیویک ارائه نمی دهد ارائه می دهد ، مانند سیستم چهار چرخ متحرک و حتی موتوری قدرتمندتر که می تواند 250 اسب بخار قدرت تولید کند. هوندا و مزدا هر دو از نظر کیفیت داخلی در بین بهترین ها قرار دارند و هر کدام در سبک بدنه سدان و هاچ بک در دسترس هستند.
هوندا سیویک در مقابل تویوتا کرولا
تویوتا کرولا خودروی خوبی است ، اما سیویک خودروی بهتری است. هوندا هندلینگ بهتری دارد ، فضای داخلی آن نیز باکیفیت تر است، صندلی های عقب بهتری دارد و فضای صندوق عقب بیشتری را ارائه می دهد. دو گزینه موتور کرولا نسبت به موتورهای پیشنهادی سیویک ضعیف تر است. با این حال ، هر دو خودرو از نظر صرفه جویی در مصرف سوخت در رده های بالای کلاس قرار دارند.
هوندا سیویک 2022

اطلاعات سرگرمی مدنی ، بلوتوث و ناوبری هوندا سیویک 2022
برای اولین بار ، هوندا سیویک به صورت استاندارد با سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی عرضه می شود. صفحه نمایش 7 اینچی آن خوب به نظر می رسد و به راحتی می توان از کنترل های آن استفاده کرد. دستگیره های فیزیکی مشخص و بزرگی دارد که تنظیم دما را آسان می کند.
تریم بالای Touring دارای صفحه نمایش لمسی بزرگتری است ، اما این سیستم فاقد کلید تنظیمات فیزیکی برای مواردی مانند پیمایش بین ایستگاه های رادیویی است. آپشن هایی مانند سیستم ناوبری و رادیو ماهواره ای فقط با صفحه نمایش لمسی بزرگتر در دسترس هستند.
آپشن های استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 7 اینچی ، Android Auto ، Apple CarPlay ، بلوتوث ، پورت USB و استریو با چهار بلندگو.
آپشن های سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 9 اینچی ، بی سیم Android Auto و Apple CarPlay ، شارژ دستگاه بی سیم ، درگاه USB اضافی جلو ، دو درگاه USB عقب ، سیستم ناوبری ، دسته ابزار دیجیتال 10.2 اینچی ، رادیو ماهواره ای ، رادیو HD ، سیستم تشخیص صدا ، یک استریو با هشت بلندگو و یک استریو با 12 بلندگوی Bose.
سایر امکانات استاندارد: کنترل خودکار تهویه مطبوع و نمایشگر اطلاعات راننده 7 اینچی.
سایر امکانات موجود: کی لس ، استارت از راه دور ، کنترل خودکار تهویه مطبوع در دو منطقه ، مونروف ، درب بازکن جهانی گاراژ و اتودایم آینه دید عقب.
موتور سیویک 2022
وقتی صحبت از طراحی مجدد سیویک می شود این طراحی شامل موارد زیر کاپوت نیز می شود. همه مدلها دارای یک موتور استاندارد مشابه با مدل 2021 هستند: موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی با 158 اسب بخار قدرت. این موتور برای رانندگی روزمره خوب است ، اما برای کسانیکه به دنبال ماجراجویی هستند این موتور کافی نیست.
هر دو سدان و هاچ بک یک موتور توربوشارژ 180 اسب بخاری آپشنال را نیز ارائه می دهند که عملکرد سیویک را بهبود می بخشد. این موتور در نسل قبلی هاچ بک 2021 سیویک اختیاری بود ، در حالی که نسخه 174 اسب بخاری آن در سدان سیویک 2021 موجود بود.
آپشن های ایمنی هوندا سیویک 2022
آپشن های استاندارد کمک راننده:
هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم کمکی خروج از جاده
کروز کنترل تطبیقی
هشدار خروج از خط
سیستم کمکی نگه داشتن خودرو بین خطوط
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
چراغهای نور بالا اتوماتیک
دوربین دنده عقب
سیستم یادآوری صندلی عقب
آپشن های موجود کمک راننده:
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک در هنگام دنده عقب
سنسورهای پارک جلو و عقب
برف پاکن مجهز به سنسور باران

کرولا هیبریدی 2021

تویوتا کرولا هیبرید 2021 از نظر مصرف سوخت فوق العاده است و با امکانات قابل توجهی که به صورت استاندارد عرضه می شوند ، اما از صندلی ها و صندوق عقب کوچک رنج می برد.


 
هیوندای توسان 2022
هیوندای توسان 2022 که کاملا طراحی جدید دارد ، در صدر کلاس شاسی بلندهای کامپکت ما قرار دارد ، تا حدی به دلیل سواری خوب و هندلینگ مناسب

 

1400/06/07