خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

بیوک انکور GX مدل 2022 1400/06/13

بیوک انکور GX مدل 2022

بیوک انکور GX مدل 2022 دارای موتور آپشنال پر قدرت و فضای زیادی برای مسافران و محموله آنها است ، اما سوار شدن بر روی ناهمواری های بزرگ جاده می تواند با آن کمی متزلزل باشد و استفاده از برخی از کنترل های سیستم اطلاعات و سرگرمی دشوار است. این خودرو نمره یا رتبه کلی ندارد زیرا به طور کامل مورد آزمایش تصادف قرار نگرفته یا از نظر قابلیت اطمینان نمره گذاری نشده است.
جوانب مثبت منفی
فضای بار بسیار بزرگ
صندلی های مناسب برای بزرگسالان
گزینه های موتور پرقدرت
برخی از وسایل از پلاستیک های بی کیفیت درست شده اند
رابط اطلاعات سرگرمی کمی از مد افتاده به نظر میرسد
درهنگام رانندگی بر روی ناهمواری های بزرگتر جاده ها احساس راحتی نمی کنید
موارد جدید برای سال 2022
در تریم بالای Essence موتور توربوشارژ هم اکنون بصورت استاندارد است
تحقیق و رتبه بندی
بیوک انکور GX مدل 2022 به دلیل مفقود شدن اطلاعات ایمنی ، در شاسی بلندهای ساب کامپکت فاقد رتبه بندی است. در حال حاضر ، نمره کلی بیوک انکور GX در دسترس نیست ، اگرچه رتبه منتقدین ، نمره عملکرد و نمره داخلی آن بر اساس ارزیابی ما از 15 تحقیق و داده است.
بررسی قیمت بیوک انکور GX مدل 2022
در زمان نگارش این خبر هیچ اطلاعات رسمی از قیمت بیوک انکور GX وجود ندارد. قیمت مشابه بیوک انکور GX دارای قیمت اولیه 24.200 دلار است. که این قیمت برای یک شاسی بلند کم حجم کاملاً گران است.
بیوک انکور GX در مقابل سایر رقبا
بیوک انکور GX در مقابل بیوک انکور
بیوک انکور  و بیوک انکور GX هر دو سواری نسبتاً راحتی ارائه می دهند و به طور استاندارد با Apple CarPlay و Android Auto ارائه می شوند. با این حال ، تفاوت های قابل توجهی بین این خواهر و برادر شرکت وجود دارد. انکور سنتی قیمت کمی پایین تری دارد و سیستم اطلاعات و سرگرمی آن برای استفاده آسان تر است. با این حال ، GX به طور استاندارد با آپشن های ایمنی بیشتری ارائه می شود و موتورهای قوی تر و فضای اضافی کابین را ارائه می دهد. ما توصیه می کنیم از Encore GX قوی تر استفاده کنید.
بیوک انکور GX در مقابل کیا سلتوس
کیا سلتوس یکی از زیباترین فضای داخلی را در کلاس شاسی بلندهای کامپکت دارد و حتی از انکور GX جادارتر است. سلتوس همچنین دارای مصرف سوخت فوق العاده ای است. از سوی دیگر ، انکور GX شتاب سریع تری دارد و به طور استاندارد با فناوری ایمنی بیشتری همراه است. اگر دکوراسیون داخلی و فضای کابین در اولویت شما قرار دارد ، سلتوس را مد نظر داشته باشید. برای عملکرد کمی بهتر و آپشن های بیشتر ، از انکور GX استفاده کنید.
بیوک انکور GX مدل 2022

اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری بیوک انکور GX
سیستم اطلاعات سرگرمی انکور GX بازخوردهای متفاوتی دارد. اکثر منتقدان می گویند که این سیستم ساده است و صفحه نمایش لمسی آن پاسخگو است. اما برخی دیگر ادعا می کنند که کنترل تهویه مطبوع آن برای کار کمی گیج کننده است و صفحه نمایش لمسی آن پاسخگویی پایینی دارد.
آپشن های استاندارد سیستم اطلاعات و سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، استریو با شش بلندگو ، بی سیم Apple CarPlay و Android Auto ، رادیو ماهواره ای ، هات اسپات Wi-Fi و بلوتوث.
آپشن های سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: سیستم ناوبری ، شارژ دستگاه بی سیم ، رادیو HD و سیستم صوتی پرمیوم Bose با هفت بلندگو.
سایر امکانات استاندارد: کنترل تهویه مطبوع خودکار
سایر امکانات موجود: مونروف ، بالابر دستی فری هند ، استارت از راه دور و کنترل خودکار تهویه مطبوع دو منطقه ای.
بررسی موتور بیوک انکور GX
بیوک دو گزینه موتور برای انکور GX به شما ارائه می دهد. یک موتور سه سیلندر 1.2 لیتری توربو با قدرت 137 اسب بخار که قدرت مناسبی برای گشت و گذارهای روزانه شما ارائه میدهد. و موتور  توربوشارژ 3 سیلندر 1.3 لیتری توربو با قدرت 155 اسب بخار (این موتور بصورت استاندارد در تریم برتر Essence وجود دارد ) است که قدرت بیشتری را ارائه می دهد و در صورت رانندگی زیاد در بزرگراه ، انتخاب بهتری است. با کمال تعجب ، مدلهایی با موتور ارتقا یافته مصرف سوخت بهتری نسبت به مدلهای موتور اصلی دارند.
مدل های دارای دیفرانسیل جلو دارای گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) هستند ، در حالی که مدل های تمام چرخ متحرک با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک عرضه می شوند. هیچ کدام از گیربکس ها حرفه ای نیستند ، اما بیشتر داوران گیربکس اتوماتیک سنتی را ترجیح می دهند.
آپشن های ایمنی بیوک انکور GX
آپشن های استاندارد راهنمای راننده:
کنترل خودکار تهویه مطبوع
هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم تشخیص عابر پیاده
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمک نگه داشتن خودرو روی خط
چراغهای نور بالای اتوماتیک
نشانگر فاصله
سیستم راننده نوجوان (به شما امکان می دهد کارهایی مانند تنظیم میزان صدا و محدودیت سرعت برای رانندگان ثانویه را انجام دهید)
آپشن های موجود برای کمک راننده:
کروز کنترل تطبیقی
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام عقب
سنسورهای پارک عقب
سیستم کمک نگه داشتن خودرو روی خط
هدآپ دیسپلی
سنسورهای پارک عقب
سیستم دوربین پارکینگ با نمای اطراف
سنسور باران
سنسورهای پارک جلو
سیستم کمکی پارک دوبل
دوربین آینه عقب

تویوتا کرولا 2021

تویوتا کرولا 2021 دارای کنترل سرگرمی ساده و سواری راحتی است ، اما با قدرت ، چابکی و کاربردی بسیاری از رقبای خود تطابق دارد.

 

بی ام و سری 5 مدل 2021

قدرت هیجان انگیز ، سواری آرام ، نمره ایمنی درجه یک و کابین جادار تنها برخی از ویژگی هایی هستند که بی ام و سری 5 2021 را در رده بالای خودروهای لوکس متوسط ما قرار می دهد.

آئودی Q5 مدل 2022
آئودی Q5  مدل 2022 دارای موتورهای پرقدرت و کابین درجه یک است ، اما مانند برخی رقبا اسپرت نیست و فضای بار آن نیز متوسط است.
جوانب مثبت منفی آئودی Q5 مدل 2022

1400/06/13