خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

کیا سورنتو هیبریدی 2021 1400/06/22

کیا سورنتو هیبریدی 2021

کیا سورنتو هیبرید کاملاً جدید 2021 پرانرژی ، کم مصرف ، جادار و راحت است و یکی از بهترین انتخاب های همه جانبه در کلاس شاسی بلندهای هیبریدی و برقی است.
جوانب مثبت منفی
موتور پرقدرت
سیستم اطلاعات سرگرمی کاربردی
فضای سرنشینان خوب
نمره قابلیت اطمینان پیش بینی شده عالی
فضای صندلی های ردیف سوم تنگ
فضای بار زیادی در پشت ردیف سوم وجود ندارد
موارد جدید برای 2021
این مدل کاملا جدید است
رتبه بندی و جوایز
کیا سورنتو هیبرید 2021 رتبه 2 را درگروه شاسی بلندهای هیبریدی و الکتریکی بدست آورده است. این شاسی بلند برنده جایزه بهترین خودروهای جدید برای نوجوانان در سال 2021 است. در حال حاضر کیا سورنتو هیبرید دارای نمره 8.3 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 20 عنصر داده با استفاده از منابع مختلف بدست آمده است.
کیا سورنتو هیبریدی شاسی بلند خوبی است و موتور هیبریدی آن برای اکثر شرایط رانندگی انرژی کافی را فراهم می کند. این کیا در مقایسه با دیگر شاسی بلند های هیبریدی و برقی ، هندلینگی مناسب ، سواری نرم و رتبه بندی مصرف سوخت بهتری را ارائه می دهد. کابین سورنتو هیبریدی جذاب و شیک است ، با فضای زیاد سرنشین در دو ردیف اول و حداکثر ظرفیت بار بالا بخوبی خود نمایی می کند. ما سورنتو هیبریدی را به عنوان بهترین شاسی بلند جدید 2021 خود برای نوجوانان 30 تا 35 هزار دلار به دلیل ترکیبی از کیفیت کلی ، قابلیت اطمینان پیش بینی شده ، رتبه بندی ایمنی بالا و فناوری های جلوگیری از تصادف نامگذاری کردیم.
قیمت کیا سورنتو هیبرید چقدر است؟
قیمت پایه سورنتو هیبریدی از 33،590 دلار شروع می شود. این قیمت یکی از بالاترین قیمت های اولیه در این کلاس است ، اگرچه انصافاً ، این شاسی بلند کیا،  شاسی بلندی متوسط است ، در حالی که بسیاری دیگر از شاسی بلندهای همرده هیبریدی و الکتریکی آن از نوع جمع و جور یا کوچک هستند. تنها تریم دیگر ، قیمت پایه سورنتو هیبریدی EX ، از 36،590 دلار شروع می شود. این مقدار کمی بالاتر از حد متوسط برای این کلاس به شمار می رود.
کیا سورنتو هیبریدی در مقابل سایر رقبا
کیا سورنتو هیبرید یا تویوتا هایلندر هیبرید؟
تویوتا هایلندر هیبرید در بالای رتبه بندی شاسی بلندهای هیبریدی و برقی ما به سورنتو هیبریدی پیوست است. سورنتو هیبریدی مصرف سوخت بهتری را کسب کرده است ، اما هایلندر هیبریدی کمی قدرتمندتر است. در داخل ، تویوتا می تواند حداکثر 8 نفر را در خود جای دهد ، در حالی که کیا 6 نفره می باشد و همچنین تویوتا فضای بار بیشتری دارد. هر دو شاسی بلند دارای کابین های خوش ساخت و فناوری کاربر پسندی هستند ، اما هایلندر برخی از امکانات سورنتو را ارائه می دهد ، از جمله هات اسپات وای فای و سیستم کمکی پارک دوبل.
کیا سورنتو هیبرید یا کیا سورنتو؟
کیا سورنتو و نمونه هیبریدی آن اشتراکات زیادی باهمدیگر دارند ، اما فراتر از موتورهای آنها تفاوت های کمی باهمدیگر دارند. سورنتو گازسوز در تریم های بیشتر و متفاوت تری ارائه می شوند و مدل های پرمیوم آن نسبت به هیبریدی مجلل تر هستند. سورنتو غیر ترکیبی همچنین چندین آپشن را ارائه می دهد که نمی توانید آنها در مدل هیبریدی آن مشاهده کنید ، از جمله صفحه نمایش لمسی 10 اینچی. اما فضای بار و سرنشین هر دوی آنها تقریباً مشابه هستند و کیفیت سواری مشابهی دارند. سورنتو هیبریدی میزان مصرف سوخت بسیار بهتری دارد و موتور آن از موتور اصلی سورنتو قوی تر است.
کیا سورنتو هیبرید کاملاً جدید 2021

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناویگیشن کیا سورنتو هیبریدی 2021
صفحه نمایش لمسی آن دارای گرافیک واضحی است و به ورودی ها سریعا پاسخ می دهد و رابط اطلاعات سرگرمی UVO کیا دارای چیدمان منو بصری خوبی است که کار کردن با آن آسان است. برای برخی از عملکردها کنترل های فیزیکی وجود دارد (اگرچه برخی از دوست داران بیان می کنند اگر دکمه های صدا و تنظیم بزرگتر می بود عملکرد نیز بهتر می شد) و امکانات اتصال بی سیم تلفن هوشمند هم اکنون به صورت استاندارد ارائه می شود.
شایان ذکر است که برخی از ارتقاء های سیستم اطلاعات سرگرمی ارائه شده در سورنتو غیر هیبریدی ، مانند صفحه نمایش لمسی بزرگتر و کلاستر دیجیتال 12 اینچی ، در نسخه هیبریدی آن موجود نیست.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، استریو با شش بلندگو ، رادیو ماهواره ای ، رادیو HD ، پورت های USB ، بلوتوث ، و بی سیم Android Auto و Apple CarPlay.
امکانات سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: شارژ دستگاه بی سیم و سیستم سرگرمی برای صندلی عقب.
سایر امکانات استاندارد: کنترل خودکار تهویه مطبوع دو منطقه ای ، استارت دکمه ای و راه اندازی از راه دور.
سایر امکانات موجود: سانروف پانوراما.
بررسی موتور ترکیبی کیا سورنتو هیبریدی 2021
موتور سورنتو هیبریدی توانی معادل با 227 اسب بخار دارد که از یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ ، و یک موتور الکتریکی صارد می شود این موتورها با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک جفت شده اند. این کیا شتاب خوبی را در سرعتهای پایین و در بزرگراه دارد و هرگز احساس کمبود نیرو نمی کند. گیربکس اتوماتیک به دلیل تعویض روانی دارد که مورد توجه عموم است.
ویژگی های ایمنی کیا سورنتو هیبریدی 2021
موارد استاندارد ایمنی پیشرفته:
سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده
دوربین دنده عقب
سنسورهای پارک عقب
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم کمکی نگه داشتن خودرو روی خط
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
سیستم هشدار برخورد به جلو
سیستم تشخیص عابر پیاده
ترمز اضطراری اتوماتیک جلو و عقب
سیستم هشدار خروج خودرو
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
کروز کنترل تطبیقی
سنسورهای پارک جلو
سیستم تشخیص دوچرخه سوار
کمک تقاطع (از حسگرها برای جلوگیری از حوادث در تقاطع ها استفاده می کند)

تویوتا کرولا 2021
تویوتا کرولا 2021 دارای کنترل سرگرمی ساده و سواری راحتی است ، اما با قدرت ، چابکی و کاربردی بسیاری از رقبای خود تطابق دارد.
 
بی ام و سری 5 مدل 2021
قدرت هیجان انگیز ، سواری آرام ، نمره ایمنی درجه یک و کابین جادار تنها برخی از ویژگی هایی هستند که بی ام و سری 5 2021 را در رده بالای خودروهای لوکس متوسط ما قرار می دهد.
 

1400/06/22