خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

فولکس واگن تیگوان 2021 1400/06/31

فولکس واگن تیگوان 2021

فولکس واگن تیگوان 2021 سواری نرم و راحتی را ارائه می دهد و دارای بسیاری از امکانات استاندارد است ، اما موتور ضعیف و عملکرد کلی فوق العاده ی آن باعث می شود که در رتبه های شاسی بلند جمع و جور ما در رتبه های بالا نباشد.

جوانب مثبت منفی تیگوان 2021

سواری راحت
فضای بار سخاوتمندانه
موتور در مواقعی احساس کمبود نیرو می کند
در مقایسه با برخی از رقبا ، هندلینگ پایین تری دارد
رتبه بندی مصرف سوخت زیر حد متوسط
موارد جدید برای 2021
بدون تغییرات اساسی

رتبه بندی و تحقیقات فولکس واگن تیگوان 2021

فولکس واگن تیگوان 2021 رتبه 8 را در گروه شاسی بلندهای کامپکت بدست آورده است. در حال حاضر فولکس واگن تیگوان دارای نمره 8.1 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 33 قطعه تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.
فولکس واگن تیگوان شاسی بلند خوبی است. ظرفیت بار آن بالاتر از میانگین کلاس است و قیمت بالای آن با لیست سخاوتمندانه فناوری استاندارد آن مانند Android Auto و Apple CarPlay ادغام گوشی های هوشمند جبران می شود. این خودرو یکی از معدود شاسی بلندهای کامپکت است که صندلی های ردیف سوم را ارائه می دهد. این VW وقتی از لحاظ کارایی بررسی می شود ، کمی دچار مشکل می شود. در حالی که سواری نرم و راحتی دارد، اما شتاب آن بسیار کند است و رانندگی با آن چندان جذاب نیست. علاوه بر این ، رتبه مصرف سوخت آن پایین تر است.

فولکس واگن تیگوان در مقابل سایر رقبا

فولکس واگن تیگوان در مقابل هوندا CR-V

تیگوان 2021 به صورت استاندارد با امکانات فناوری بیشتری نسبت به هوندا CR-V عرضه می شود و با ردیف سوم در دسترس است ، در حالی که هوندا چنین نیست و دو ردیفه است. CR-V ، با این حال ، خودروی قوی تری است و در بالای رتبه بندی شاسی بلندهای جمع و جور ما قرار دارد. ظرفیت بار آن حتی از تیگوان بیشتر است و همچنین کابین مجلل تری دارد. CR-V همچنین دارای موتور کارآمدتری است و سواری آن نیز به اندازه ی تیگوان راحت است.

فولکس واگن تیگوان در مقابل مزدا CX-5

مزدا CX-5 انتخاب بهتری نسبت به تیگوان است ، مخصوصا برای خریدارانی  که به دنبال عملکرد بالای موتور هستند. CX-5 دارای فرمانی پاسخگو ، هندلینگی چابک و موتور توربوشارژ آپشنال است که از موتور تیگوان قدرتمندتر بوده و از نظر مصرف سوخت نیز کم مصرف تر از آن است. تنها دلیل انتخاب تیگوآن نسبت به CX-5 تنها این مورد می تواند باشد که شما به فضای بیشتری در کابین نیاز داشته باشید. تیگوان بسته به پیکربندی صندلی های ردیف سوم و بین 6 تا 14 فوت مکعب اتاق بار اضافی را ارائه می دهد.
فولکس واگن تیگوان 2021

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، ناوبری و بلوتوث فولکس واگن تیگوان 2021

تیگوان 2021 دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی کاربر پسند با کنترل های لمسی و فیزیکی بصورت استاندارد است. صفحه لمسی دارای منوهای پاسخگو است و رانندگان از عملکرد آسان دکمه های دما و تهویه مطبوع در قسمت مرکزی مطلع خواهند شد. یکی از امکانات قابل توجه ، کابین دیجیتال فولکس واگن است که صفحه نمایش دیجیتالی 12.3 اینچی را جایگزین کلاستر گیج سنتی می کند که جهت یابی ، اطلاعات خودرو ، تنظیمات صدا و موارد دیگر را نشان می دهد.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی ، شش بلندگو ، Apple CarPlay ، Android Auto ، بلوتوث ، پورت USB و هات اسپات Wi-Fi.
امکانات سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، رادیو ماهواره ای ، رادیو HD ، دو پورت USB اضافی ، سیستم ناوبری ، سیستم صوتی Fender با نه بلندگو و خوشه سنج دیجیتال 12.3 اینچی (کابین خلبان دیجیتال فولکس واگن).
سایر امکانات موجود: ورودی بدون کلید مجاورتی ، استارت دکمه ای و کنترل خودکار تهویه مطبوع در دو منطقه.
بررسی موتور تیگوان 2021
موتور فولکس واگن تیگوان شامل یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ 184 اسب بخاری است که به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل شده است. این موتور برای حرکت در شهر و حرکت با سرعت بزرگراه مناسب است ، اما هنگام تلاش برای سبقت گیری یا سرعت گیری در بزرگراه ، خودرو دچار فشار می شود. همچنین ، در مواقعی که به قدرت بیشتری نیاز است ، به سختی سرعت می گیرد.

امکانات ایمنی فولکس واگن تیگوان 2021

استاندارد ایمنی پیشرفته:

دوربین دنده عقب
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سیستم هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم تشخیص عابر پیاده
امکانات ایمنی پیشرفته موجود:
سنسورهای پارک جلو و عقب
برف پاک کن های مجهز به سنسور باران
کروز کنترل تطبیقی
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی نگه داشتن خودرو روی خط
چراغهای نور بالای اتوماتیک
سیستم دوربین پارکینگ با نمای فراگیر

کیا سورنتو هیبریدی 2021

کیا سورنتو هیبرید کاملاً جدید 2021 پرانرژی ، کم مصرف ، جادار و راحت است و یکی از بهترین انتخاب های همه جانبه در کلاس شاسی بلندهای هیبریدی و برقی است.

ولوو XC40 مدل 2021

ولوو XC40 مدل 2021  به دلیل پویایی کامل رانندگی و فضای داخلی زیبا و جادار ، در نیمه بالای رتبه بندی شاسی بلندهای لوکس فرعی ما قرار دارد.

 

1400/06/31