خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

فولکس واگن اطلس 2021 1400/07/04

فولکس واگن اطلس 2021

فولکس واگن اطلس 2021 دارای فضای داخلی جادار ، امکانات کاربرپسند و هندلینگ راحت است ، اما از عملکرد موتور معمولی رنج می برد. این شاسی بلند به دلیل نقص اطلاعات در بخش قابلیت اطمینان نمره یا رتبه بندی کلی ندارد.

جوانب مثبت منفی

صندلی های جادار
فضای بار بزرگ
صفحه لمسی کاربردی
سواری و هندلینگ خوب
عملکرد متوسط موتور
برخی از وسایل کابین ارزان قیمت هستند
موارد جدید برای 2021
ظاهری جدید برای اطلس سه ردیفه
AWD در حال حاضر با موتور چهار سیلندر در دسترس است.

تحقیق و رتبه بندی

در حال حاضر ، نمره کلی فولکس واگن اطلس در دسترس نیست ، اگرچه رتبه منتقدین ، نمره عملکرد و نمره داخلی بر اساس ارزیابی ما از 39 مورد تحقیق و داده است.
فولکس واگن اطلس 2021 یک شاسی بلند متوسط خوب است و در انواع دو و سه ردیف موجود است. هر دو دارای فضای نشیمن و فضای بار فراوان هستند ، به همراه بسیاری از امکانات استاندارد راهنمایی راننده ، از جمله سیستم نظارت بر نقاط کور و هشدار تصادف در جلو. اطلس به دلیل استفاده آسان از سیستم اطلاعات سرگرمی ، که از Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می کند ، ستایش می شود. همچنین برای یک شاسی بلند در اندازه خود خوب کار می کند. با این اوصاف ، اطلس می تواند از خط موتور قوی تر و وسایل زیباتر در کابین بهره ببرد.

قیمت فولکس واگن اطلس چقدر است؟

قیمت VW اطلس 2021 برای مدلهای پنج نفره از 30545 دلار و برای مدلهای 7 نفره از 31545 دلار شروع می شود. این تقریباً برای شاسی بلندهای سایز متوسط مقداری معقول به شمار می رود. قیمتها برای سطح بالایی از اطلس به 48995 دلار افزایش می یابد.

فولکس واگن اطلس یا هوندا پایلوت

هوندا پایلوت بسیاری از نقاط قوت اطلس را در خود دارد. به راحتی در مسیرها و سطوح ناهموار حرکت می کند، دارای یک فضای بار بزرگ است و فضای نشیمن کافی برای بزرگسالان در هر سه ردیف را ارائه می دهد. هر دو شاسی بلند دارای سیستم اطلاعات سرگرمی کاربر پسندی می باشند. از سوی دیگر ، هر دو کمی از نظر وسایل داخلی به خود سخت نگرفته اند و در حد معمول عمل کرده اند. اگر می خواهید عملکرد موتور قوی تری داشته باشید پایلوت را انتخاب کنید. پایلوت دارای یک موتور V6 قوی تر است. اما اگر موتور با قدرت بیشتر در اولویت شما نیست ، اطلس انتخاب خوبی است و به طور استاندارد با امکانات و فناوری بیشتر عرضه می شود.

فولکس واگن اطلس یا تویوتا هایلندر

تویوتا هایلندر یکی دیگر از گزینه های خوب در کلاس شاسی بلندهای متوسط ​​است. هایلندر دارای صفحه نمایش لمسی بصری ، فضای بار زیاد ، سواری نرم و عملکرد مناسب موتور را دارد. همچنین مجهز به امکانات ایمنی استاندارد است. برای اکثر خریداران ، VW انتخاب بهتری است. این ردیف سوم بسیار جادارتر است و قیمت اولیه آن چند هزار دلار کمتر است.

فولکس واگن اطلس یا فولکس واگن تیگوان

فولکس واگن تیگوان نیز یک شاسی بلند کامپکت است ، اگرچه بسیار شبیه اطلس ​​است. هر دو شاسی بلند در نسخه های دو و سه ردیفه در دسترس هستند. هر دو از نظر فناوری و ایمنی تقریباً یکسان هستند و هر دو دارای پویایی رانندگی دلپذیری هستند. اگر بودجه کمی دارید ، تیگوان انتخاب بهتری است. قیمت ها فقط از 24945 دلار می باشد که 5600 دلار کمتر از اطلس است. از سوی دیگر ، اطلس شاسی بلند قوی تری است. دارای صندلی ردیف سوم بزرگتر و فضای بار بیشتری است. هر دو را تست کنید تا ببینید کدام را ترجیح می دهید.
فولکس واگن اطلس 2021

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری اطلس

هر دو صفحه لمسی موجود در اطلس دارای منوهای ساده و گرافیکی واضح هستند و به ورودی ها سریع پاسخ می دهند. همچنین دکمه ها و دستگیره های فیزیکی روی داشبورد وجود دارد که تنظیم کنترل صدا و تهویه مطبوع را هنگام رانندگی آسان می کند. یکی از واضح ترین امکانات ، سیستم کابین خلبان دیجیتال است که صفحه نمایش 10 اینچی را جایگزین دسته ابزار استاندارد می کند. می توان آن را به گونه ای سفارشی کرد که اطلاعات اندک یا هر اندازه که می خواهید ، از جمله نقشه ناوبری را نمایش دهد.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه لمسی 6.5 اینچی ، Apple CarPlay ، Android Auto ، پورت USB ، بلوتوث و استریو با شش بلندگو.
امکانات سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، ناوبری ، رادیو HD ، رادیو ماهواره ای ، سیستم صوتی Fender با 12 بلندگو ، شارژ دستگاه بی سیم و حداکثر پنج پورت USB.
سایر امکانات موجود: کنترل خودکار تهویه مطبوع و کابین خلبان دیجیتال فولکس واگن.

موتور اطلس

اطلس 2021 فولکس واگن با دو گزینه موتور ارائه می شود: چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو با 235 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت گشتاور و موتور 3.6 لیتری V6 با 276 اسب بخار قدرت و 266 پوند فوت گشتاور. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل جلو با هر دو موتور استاندارد است. سیستم چهار چرخ متحرک نیز موجود است.
هیچ کدام از موتورها بسیار قوی نیستند ، اما هر دو قدرت کافی را برای رانندگی روزمره ارائه می دهند. اطلس به طور پیوسته شتاب می گیرد و از قدرت عبور مناسب در بزرگراه برخوردار است ، گیربکس اغلب دارای جابجایی های روان و سریعی می باشد. موتور توربو چهار سیلندر در سرعتهای پایین کمی قوی تر است ، در حالی که V6 دارای ارائه توان بیشتری در سرعتهای بالاتر است.

امکانات ایمنی اطلس

استاندارد ایمنی پیشرفته:

سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سیستم هشدار برخورد به جلو
سیستم تشخیص عابر پیاده
ترمز اضطراری خودکار
دوربین دنده عقب

سیستم ایمنی پیشرفته موجود:

سنسورهای پارک جلو و عقب
سیستم کمکی پارک دوبل فری هند
سیستم دوربین پارکینگ با نمای اطراف
سیستم کمکی نگه داشتن خودرو روی خط
چراغهای نور بالای اتوماتیک
کروز کنترل تطبیقی مجهز به سیستم کم کردن سرعت.

فولکس واگن تیگوان 2021

فولکس واگن تیگوان 2021 سواری نرم و راحتی را ارائه می دهد و دارای بسیاری از امکانات استاندارد است ، اما موتور ضعیف و عملکرد کلی فوق العاده ی آن باعث می شود که در رتبه های شاسی بلند جمع و جور ما در رتبه های بالا نباشد.

تویوتا ونزا 2021

تویوتا ونزا 2021 یک کراس اوور کاملاً جدید هیبریدی با رتبه مصرف سوخت بسیار خوب ، کابین مجلل و صندلی های راحت است. با این حال ، فضای بار کمتری نسبت به بسیاری از رقبا دارد و فاقد خصوصیات اسپرت است. این خودرو نمره یا رتبه کلی ندارد زیرا جهت قابلیت اطمینان تست نشده است.
 

1400/07/04