خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

تویوتا RAV4 پرایم 2021 1400/07/08

تویوتا RAV4 پرایم 2021

تویوتا RAV4 پرایم 2021 خودرویی کاملاً جدید در میانه رتبه بندی شاسی بلندهای هیبریدی و برقی ما قرار دارد. این خودرو دارای موتوری قوی و کابینی راحت و دارای امکانات بسیاری است ، اما رانندگی آن به اندازه برخی رقبا سرگرم کننده نیست و سیستم اطلاعات سرگرمی آن باید به روز رسانی شود.

جوانب مثبت منفی تویوتا RAV4 پرایم 2021

برد خوب رانندگی بصورت تمام برقی
شتاب قوی
صندلی های نرم و راحت
لیست طولانی از امکانات و آپشن های متفاوت
گرافیک صفحه لمسی کمی قدیمی است
موارد جدید برای 2021
این مدل کاملا جدید است

رتبه بندی و تحقیقات

تویوتا RAV4 پرایم 2021 رتبه هفتم را در رده بندی شاسی بلندهای هیبریدی و الکتریکی بدست آورده است. در حال حاضر تویوتا تویوتا RAV4 پرایم دارای نمره 7.8 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 19 قطعه تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.
تویوتا RAV4 پرایم شاسی بلند خوبی است. این پلاگین هیبرید به RAV4 هیبریدی عنوان شاخه های RAV4 گازسوز می پیوندد و بسیاری از امکانات مشابه در شاسی بلند آنرا ارائه می دهد. Prime مانند خواهران و برادران خود ، دو ردیف صندلی های جادار ، و همچنین فضای داخلی لوکس ، سواری راحت و لیست طولانی از فناوری اطلاعات سرگرمی و کمک راننده ارائه می دهد. RAV4 پرایم قادر است بیش از 60 کیلومتر رانندگی تمام برقی داشته باشد و شتاب رضایت بخشی در هنگام شروع به حرکت کردن را داشته باشد.

قیمت تویوتا RAV4 پرایم 2021چقدر است؟

قیمت تویوتا RAV4 پرایم 2021 جدید 38100 دلار است. این یکی از بالاترین قیمت های پایه خرده فروشی در کلاس شاسی بلندهای هیبریدی و برقی است. فقط یک تریم دیگر وجود دارد و از 41425 دلار شروع می شود. تویوتا RAV4 پرایم معمولا با بیشتر گزینه های اصلی ارائه می شود ، که بیش از 47000 دلار هزینه دارد.
تویوتا RAV4 پرایم 2021

تویوتا RAV4 پرایم 2021 در مقابل سایر رقبا

تویوتا RAV4 پرایم 2021 در مقابل تویوتا RAV4 هیبرید

تویوتا RAV4 هیبرید رتبه برتر را در رتبه بندی شاسی بلندهای هیبریدی و برقی ما دارد. این خودرو با چابکی عمل می کند و شتاب فوق العاده ای دارد و در حالی که حالت تمام برقی مانند RAV4  پرایم را ارائه نمی دهد ، هیبرید همچنان مصرف سوخت بالایی دارد. این تویوتا امکانات ایمنی ، و راحتی مشابهی را ارائه می دهد ، اما در تویوتا RAV4 پرایم چند فوت مکعب دیگر فضای بار اضافی خواهید داشت.

انتخاب بین این شاسی بلندها به احتمال زیاد به بودجه شما بستگی دارد و میزان توانایی شما در رانندگی در مسافتهای نسبتاً کوتاه با نیروی برقی را در اولویت قرار می دهید. مدل پایه تویوتا RAV4 با قیمت 10.000 دلار کمتر از پرایم به فروش می رسد و تفاوت قیمتی مشابهی بین تریم های بالا وجود دارد. با توجه به اینکه سالانه فقط 50 دلار بیشتر برای سوخت RAV4 هیبریدی هزینه می کنید ، جبران این اختلاف زمان زیادی لازم دارد. مگر اینکه واقعاً رانندگی فقط برقی را در اولویت قرار دهید ، RAV4 پرایم یک انتخاب بهتر و اقتصادی تر است.

تویوتا RAV4 پرایم در مقابل تسلا مدل Y

تقریباً به همان روشی که تسلا مدل 3 را به عنوان جایگزینی ارزان تر و تنها با قابلیت کمتری برای مدل سدان مدل S معرفی کرد ، کراس اوور مدل Y را در سال 2020 به عنوان خواهر یا برادر کوچکتر شاسی بلند مدل X معرفی کرد. قیمت مدل Y از حدود 50000 دلار شروع می شود ، نه چندان دور از تویوتا RAV4 پرایم کاملاً قیمت گذاری شده است. با استفاده از تسلا ، بیش از 480 کیلومتر مسافت رانندگی خواهید داشت و سالانه حدود 200 دلار کمتر از طریق صرفه جویی در مصرف برق و بنزین در RAV4 از طریق برق مصرف می کنید.
مانند همه تسلا ها ، مدل Y نیز عملکرد فوق العاده ای دارد. این خودرو می تواند در عرض 3.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد و مانند یک ماشین اسپرت پیچ ها را طی می کند. سپس ویژگی های چشمگیر فناوری Y مانند صفحه نمایش لمسی 15 اینچی بسیار بزرگ و قابلیت پیشرفته کمک راننده وجود دارد. مدل Y برای شاسی بلندهای تمام برقی نسبتاً مقرون به صرفه انتخاب مناسبی است. با این حال ، اگر نگران شارژ خودرو هستید یا اضطراب محدوده دارید ، پلاگین های هیبریدی مانند RAV4 پرایم جایگزین مناسبی هستند.

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری تویوتا RAV4 پرایم

دو گزینه نمایش اطلاعات سرگرمی در تویوتا RAV4 پرایم وجود دارد و با هر کدام که بروید ، با یک رابط کاربری مورد پسند برخورد خواهید کرد. سیستم دستورات شما را به سرعت پردازش می کند و به دلیل موقعیت بالای آن در داشبورد ، دسترسی به صفحه لمسی آسان است. با این حال ، گرافیک این سیستم کمی ضعیف است.
دستگیره های کنترل صدا بزرگ و لاستیکی هستند و به راحتی می توانید آنها را بگیرید. سایر دکمه های فیزیکی که در قسمت مرکزی قرار دارند ، بسیار کوچک هستند یا به صورت شهودی قرار ندارند و می توانند هنگام رانندگی باعث حواس پرتی شما شوند.
ویژگی های استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، اندروید اتو ، Apple CarPlay ، آمازون الکسا ، صفحه نمایش 7 اینچی دیجیتالی چند اطلاعاتی ، بلوتوث ، رادیو ماهواره ای ، نقطه داغ Wi-Fi ، پنج پورت USB و شش پورت USB استریو بلندگو.
ویژگی های سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 9 اینچی ، شارژ دستگاه بی سیم ، سیستم ناوبری و استریوی ممتاز JBL با 11 بلندگو.
سایر ویژگی های استاندارد: کنترل خودکار تهویه مطبوع دو منطقه ای و ورود بدون کلید.
سایر ویژگی های موجود: مونروف ، آینه عقب بصورت اتودایم ، درب گاراژ جهانی ، روشنایی داخلی محیط ، سقف پانوراما ، و پریز برق به سبک خانگی.

بررسی موتور RAV4 پرایم

تویوتا RAV4 پرایم 302 اسب بخار نیرو از پیشرانه پلاگین هیبریدی خود دریافت می کند که شتاب سریع و محکمی را ارائه می دهد ، خواه از ابتدا شروع به حرکت کنید یا در یک بزرگراه قرار می گیرید.
دو حالت رانندگی وجود دارد: EV کامل و Hybrid. در حالت تمام الکتریکی ، قدرت در سرعتهای بالاتر کاهش می یابد. حالت ترکیبی ، که بین برق ، بنزین و ترکیبی از هر دو وجود دارد ، قدرت بیشتری را تولید می کند. تویوتا RAV4 پرایم می تواند از صفر به 100 کیلومتر در ساعت تنها در 5.7 ثانیه بپیماید ، که دومین خودروی پر سرعت در خط تولید تویوتا است ، پس از خودروی اسپرت سوپرا.
گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) استاندارد است و چیز قابل توجهی نیست. اگرچه برای این نوع گیربکس عملکرد خوبی دارد. سایر CVT ها باعث می شوند تا موتور به سرعت شتاب بگیرد و در سرعت های بالا با صدای بلند ناله کند ، اما RAV4 پرایم بی سر و صدا و موثر به کار خود ادامه می دهد.

ویژگی های ایمنی تویوتا RAV4 پرایم

استاندارد ایمنی پیشرفته:
سیستم هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم تشخیص عابر پیاده
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی نگه داشتن خودرو روی خط
کمک ردیابی خط
کروز کنترل تطبیقی
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
چراغهای نور بالای اتوماتیک
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
هدآپ دیسپلی
سیستم دوربین پارکینگ با نمای اطراف
دوربین آینه عقب
چراغهای جلو تطبیقی
برف پاک کن های مجهز به سنسور باران
سنسورهای پارک جلو و عقب با ترمز خودکار.

فولکس واگن اطلس 2021

فولکس واگن اطلس 2021 دارای فضای داخلی جادار ، امکانات کاربرپسند و هندلینگ راحت است ، اما از عملکرد موتور معمولی رنج می برد. این شاسی بلند به دلیل نقص اطلاعات در بخش قابلیت اطمینان نمره یا رتبه بندی کلی ندارد.

فولکس واگن ID.4 مدل 2021

فولکس واگن ID.4 الکتریکی 2021 کاملاً جدید فضای زیادی را ارائه می دهد و عملکرد خوبی را ارائه می دهد ، اما از نظر برد رانندگی و ویژگی های آسان برای استفاده از آن بسیار دور است. این خودرو نمره یا رتبه کلی ندارد زیرا به طور کامل مورد آزمایش تصادف قرار نگرفته یا از نظر قابلیت اطمینان نمره گذاری نشده است.

 


 

1400/07/08