خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

لکسوس RX هیبریدی 2021 1400/08/07

لکسوس RX هیبریدی 2021


لکسوس RX هیبریدی 2021 دارای سواری راحتی است و از این نظر میتواند انتظارات شما را براورده کند. همچنین RX دارای کابینی درجه یک است، اما همچنان برای مطابقت با چابکی و فضای بار با رقبای خود در تلاش است.
جوانب مثبت منفی
سواری نرم و راحت
لیست طولانی از امکانات استاندارد
کابین لوکس و زیبا
شتاب معمولی تر از رقبا
فضای بار محدود
رابط سرگرمی اطلاعات و سرگرمی لمسی از راه دور Finicky
ردیف سوم کوچک

موارد جدید برای سال 2021

سیستم نظارت بر نقاط کور و هشدار ترافیک متقاطع عقب اکنون استاندارد است
شارژ دستگاه بی سیم به تازگی بصورت آپشنال در اختیار قرار دارد.

رتبه بندی و تحقیق لکسوس RX هیبریدی 2021

رتبه ششم لکسوس RX هیبریدی 2021 بر اساس امتیاز آن در رده شاسی بلندهای هیبریدی و الکتریکی لوکس است. در حال حاضر لکسوس RX هیبریدی دارای امتیاز 7.8 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 29 مورد تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.
لکسوس RX هیبریدی خودروی خوبی است. سواری باکیفیت و کابینی زیبا دارد که مملو از مواد پیشرفته و امکانات استاندارد و فراوانی است. قدرت و مصرف سوخت هر دو برای یک شاسی بلند هیبریدی خوب است اما عالی نیستند.
با این حال فضای بار آن کمتر مورد توجه است و سقف شیب دار RX کاربرد آن را محدود می کند. همچنین، برخی از رقبا از لحاظ رانندگی جذاب تر هستند.

هزینه بیمه لکسوس RX هیبریدی چقدر است؟

هزینه بیمه لکسوس RX هیبریدی به عوامل مختلفی از جمله فرانشیز شما، سطح پوشش مورد نظر و نوع بیمه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. سن، جنسیت، موقعیت مکانی، امتیاز اعتباری و سابقه رانندگی شما نیز می تواند بر نرخ بیمه شما تأثیر بگذارد.

لکسوس RX هیبریدی در مقابل سایر رقبا

لکسوس RX هیبریدی در مقابل لکسوس RX 350

انتخاب بین لکسوس RX 350 غیرهیبریدی و همتای هیبریدی آن بیشتر به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. هر دو مدل لیست ویژگی های مشابهی دارند و هر دو را می توان در نسخه های مشابهی در اختیار داشت. یکی از مزیت های RX 350 قیمت آن است، زیرا هزینه خرید آن حدود 2650 دلار کمتر است. نسخه هیبریدی ممکن است برآوردهای مصرف سوخت بهتری داشته باشد، اما از بنزین ممتاز نیز استفاده می کند، در حالی که لکسوس RX غیرهیبریدی از بنزین معمولی استفاده می کند. به همین دلیل، هیبریدی ممکن است باعث صرفه جویی زیادی در هزینه سوخت سالانه نشود.

لکسوس RX هیبریدی در مقابل لکسوس NX هیبریدی

لکسوس NX هیبریدی یکی دیگر از گزینه‌های لکسوس در کلاس شاسی‌بلندهای هیبریدی و الکتریکی لوکس است، اما RX بهتر است. RX قدرت بیشتری نسبت به NX دارد و همچنین وسایل کابین زیباتری دارد. همچنین دارای سیستم اطلاعات سرگرمی واضح تر و مناسب تری دارد، اگرچه هیچ کدام از این سیستم ها کاربر پسند نیستند. NX  هیبریدی رتبه‌بندی مصرف سوخت کمی بهتر از RX Hybrid دارد اما این برای ما کافی نیست که آن را جهت خرید بهتر توصیه کنیم.
لکسوس RX هیبریدی 2021

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی بلوتوث و ناوبری لکسوس RX هیبریدی 2021
خریدارانی که با مدل‌های لکسوس آشنا هستند، احتمالاً از رابط کاربری ناامیدکننده Remote Touch این برند آگاه هستند. این یک کنترلر شبیه به ماوس است که استفاده از آن در هنگام رانندگی سخت است. در حالی که هنوز باید از آن برای برخی عملکردها استفاده کنید، صفحه لمسی RX Hybrid کارکرد سیستم را تا حدودی آسان‌تر می‌کند.
ویژگی های استاندارد اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، Android Auto، Apple CarPlay، Amazon Alexa، نقطه اتصال Wi-Fi، شش پورت USB، بلوتوث، رادیو ماهواره ای، رادیو HD و استریو با 9 بلندگو.
ویژگی های سرگرمی اطلاعاتی قابل انتخاب : صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی، ریموت از راه دور، سیستم ناوبری، شارژ دستگاه بی سیم، دو پورت USB دیگر، و یک استریو با 12 یا 15 بلندگو.
ویژگی های استاندارد اضافی: کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای، استارت دکمه ای، و ورود بدون کلید مجاورت.
سایر امکانات موجود: مونروف، سقف پانوراما، و کنترل تهویه مطبوع خودکار سه منطقه ای.

بررسی موتور لکسوس RX هیبریدی 2021

هر RX 450h دارای یک موتور 3.5 لیتری V6 و سه موتور الکتریکی است. آنها با هم 308 اسب بخار قدرت تولید می کنند. یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) استاندارد است. این تنظیم رضایت بخش است و نیروی کافی برای به حرکت درآوردن این وسیله نقلیه حجیم را بدون حادثه فراهم می کند. انتقال بین بنزین و برق یکپارچه است.

ویژگی های ایمنی هیبریدی RX

ویژگی های ایمنی پیشرفته استاندارد:

سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سیستم هشدار برخورد رو به جلو
ترمز اضطراری خودکار به جلو
سیستم تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار
کروز کنترل تطبیقی
سیستم کمکی حفظ خودرو روی خط
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی ردیابی خط
سیستم تشخیص علائم جاده
سیستم دوربین دنده عقب

ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:

سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر
سنسور پارک جلو و عقب
ترمز اضطراری اتوماتیک معکوس
هدآپ دیسپلی

مازراتی لوانته 2021
مازراتی لوانته 2021 یکی از سرگرم‌کننده‌ترین خودروها در کلاس شاسی‌بلند های سایز متوسط لوکس است، اما فاقد ظرافت داخلی به اندازه برخی از رقبا است. این کراس اوور ایتالیایی به دلیل فقدان اطلاعات ایمنی و قابلیت اطمینان، امتیاز یا رتبه بندی کلی ندارد.


لینک های مفید:
امداد خودرو شیراز
با امداد خودرو شیراز بیشتر اشنا شوید
مزایای استفاده از امداد خودرو شیراز
درباره امداد خودرو

لکسوس UX هیبریدی 2021

لکسوس UX هیبریدی 2021 دارای برآوردهای اقتصادی عالی در بحث هزینه های جانبی و استهلاک است، همچنین دارای فهرست طولانی از امکانات استاندارد است که آنرا شایسته ستایش می کند، اما موتور  ضعیفی دارد و میزان فضای بار آن کمتر از حد متوسط است که آن را از رسیدن به صدر جدول باز می دارد.

 

1400/08/07