خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

رنجرور اسپرت 2021 1400/08/10

رنجرور اسپرت 2021

رنجرور اسپرت 2021
لندروور رنجرور اسپرت 2021 دارای عملکرد موتور قوی می باشد که نقطه قوت ان نیز به شمار میرود، هندلینگ متعادلی دارد، همچنین دارای فضای داخلی شیک و بسیاری از امکانات استاندارد را ارائه می‌دهد، اما دارای بدترین امتیاز پیش‌بینی‌شده قابلیت اطمینان در کلاس است. این شاسی بلند امتیاز کلی یا رتبه بندی ندارد زیرا به طور کامل تست تصادف نشده است.
جوانب مثبت منفی
وجود انواع موتورهای قدرتمند
سواری و هندلینگ خوب
توانایی خوب در مسیرهای آفرود
مواد کابین لوکس هستند
اطلاعات سرگرمی و کنترل های تهویه مطبوع مقداری پیچیده است
نمره پایایی پیش‌بینی‌شده زیر متوسط
صندلی‌های ردیف سوم که بصورت آپشنال هستند تنگ هستند
موارد جدید برای سال 2021
نسخه‌های ویژه HSE Silver و SVR Carbon معرفی شدند.
تحقیق و رتبه بندی
در حال حاضر، امتیاز کلی رنجرور اسپرت 2021 در دسترس نیست، اگرچه رتبه بندی منتقدان، امتیاز عملکرد و امتیاز داخلی آن بر اساس ارزیابی ما از 41 تحقیق و داده است.
رنجرور اسپرت 2021 یک شاسی بلند متوسط لوکس خوب است. اسپورت سواری متعادل و هندلینگ متعادل را هم در جاده و هم در خارج از جاده ارائه می‌کند، و ترکیب موتورهای قوی آن شتاب سریع و توانایی یدک‌کشی زیاد را ممکن می‌سازد. گزینه های موتور از یک موتور شش سیلندر توربوشارژ قوی شکل گرفته تا یک موتور چهار سیلندر هیبریدی و یک موتور V8 سوپرشارژ که مانند بمب افکن است این ترکیب انواع موتور به رنجرور اسپرت قابلیت های زیادی را ارائه کرده است. فضای داخلی با مواد درجه یک تزئین شده است و دارای امکانات استاندارد زیادی مانند تودوزی چرمی، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی دوگانه و سیستم هشدار برخورد از جلو است. همچنین فضای مسافران نسبتاً جادار است، حداقل در ردیف اول و دوم.
هر چند در زمینه سیستم های اطلاعات سرگرمی مصالحه وجود دارد اما استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی هنگام رانندگی دشوار است و صندلی ردیف سوم آپشنال حتی برای بچه های کوچک تنگ است. این شاسی بلند درکل امتیاز قابل اطمینان پیش بینی شده کمتر از حد متوسط را دریافت می کند.

قیمت لندروور رنجرور اسپرت 2021 چقدر است؟
رنجرور اسپرت 2021 دارای قیمت پایه 69500 دلاری است که بالاتر از حد متوسط برای این کلاس است. مدل SVR با عملکرد بالا از 115500 دلار شروع می شود.
لندرور رنج روور اسپرت در مقابل سایر رقبا
رنجرور اسپرت 2021 در مقابل رنجرور ولار 2021
رنجرور ولار 2021 شباهت های زیادی با رنجرور اسپرت دارد. هر دوی این شاسی بلندهای سایز متوسط ​​لوکس عملکرد موتور قوی دارند ، ظاهر آنها نیز باهم تاحدی مشابه است و مواد کابین درجه یکی را ارائه می دهند. هر دو همچنین به بسیاری از امکانات فنی و ایمنی یکسان مجهز هستند. اگرچه چند تفاوت بزرگ نیز بین آنها وجود دارد. رنجرور اسپرت توان یدک کشی بیشتری دارد و برای آفرود مناسب تر است. همچنین می‌تواند تا هفت مسافر را حمل کند، در حالی که ولار فقط پنج نفر را در خود جای می‌دهد. از سوی دیگر، قیمت اولیه ولار حدود 13000 دلار کمتر از مدل اولیه اسپرت است. اگر می‌توانید بدون فضای صندلی اضافی یا توانایی های مخصوص آفرود این کار را انجام دهید، ولار ممکن است گزینه بهتری باشد.

رنجرور اسپرت در مقابل رنجرور
دو تفاوت عمده بین رنجرور و رنجرور اسپرت وجود دارد. اولین مورد فضای نشستن است. رنجرور فقط در پیکربندی های پنج و چهار صندلی ارائه می شود، در حالی که رنجرور اسپرت در طرح بندی های پنج و هفت نفره موجود است. دومین مورد مسئله قیمت است. رنجرور اسپرت از 92000 دلار شروع می شود در حالی که قیمت اسپرت از 69500 ​​دلار شروع می شود. در غیر این صورت، هر دوی این شاسی بلند ها، از گزینه های موتور و دینامیک رانندگی گرفته تا امکانات فنی و ایمنی، بسیار شبیه به هم هستند. ما گمان می کنیم که اکثر خریداران از اسپرت راضی تر خواهند بود.
بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری رنجرور اسپرت 2021
یکی از بزرگترین معایب رنجرور اسپرت ، سیستم اطلاعات سرگرمی Touch Pro Duo است که از دو صفحه نمایش لمسی 10 اینچی تشکیل شده است. صفحه بالایی عملکردهای صوتی، سیستم ناوبری و حالت رانندگی و همچنین برنامه های Apple CarPlay و Android Auto را کنترل می کند. صفحه پایین و دو صفحه کلید تنظیمات تهویه مطبوع و صندلی را تنظیم می کنند. این سیستم شیک به نظر می رسد، اما می تواند برخی از عملکردهای ساده را پیچیده کند. این نمایشگرها در بعضی موارد کند عمل می کنند.
امکانات استاندارد اطلاعات سرگرمی: دو صفحه نمایش لمسی 10 اینچی، Apple CarPlay، Android Auto، سیستم ناوبری، کلاستر سنج دیجیتال 12.3 اینچی، رادیو HD، رادیو ماهواره ای، استریو با هشت بلندگو، بلوتوث، پورت USB و وای فای هات اسپات.
امکانات اطلاعات سرگرمی قابل انتخاب : نمایشگر سرگرمی 8 و 10 اینچی در صندلی‌های عقب و سیستم‌های صوتی 13، 19 و 23 بلندگو.
امکانات استاندارد اضافی: ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای، و روشنایی داخلی محیط.
سایر امکانات موجود: مچ بند کلید فعالیت، سانروف پانوراما، کنترل تهویه مطبوع خودکار سه منطقه ای یا چهار منطقه ای، و یک محفظه کنسول مرکزی یخچال دار.
موتور اسپرت رنجرور 2021 :
رنجرور اسپرت 2021 به صورت استاندارد با موتور شش سیلندر توربوشارژ 355 اسب بخاری، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و همچنین سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می شود. این موتور شش سلیندر از نوع موتورهای خطی است، رنج روور را با سرعت بالا می‌برد تا سریع و مطمئن سرعت بگیرد. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت فقط 6.2 ثانیه طول می کشد و قدرت عبور پرقدرت در سرعت های بزرگراه وجود دارد که بخشی از آن به لطف تعویض سریع و در عین حال نرم گیربکس هشت سرعته است.
ما گمان می کنیم که بیشتر رانندگان از این موتور استاندارد راضی خواهند بود. گفتنی است، انواع موتورهای با عملکرد بالاتر در دسترس هستند، از جمله یک موتور شش سیلندر مجهز به توربوشارژ با قدرت 395 اسب بخار، یک موتور V8 مجز به سوپرشارژر با 518 یا 575 اسب بخار و یک موتور چهار سیلندر مجهز به پلاگین هیبریدی با قدرت 398 اسب بخار.
ویژگی های ایمنی رنجرور اسپرت 2021
ویژگی های ایمنی پیشرفته استاندارد:
دوربین دنده عقب
سنسور پارک جلو و عقب
سیستم هشدار برخورد رو به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی حفظ خودرو روی خط
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
چراغ های جلوی اتوماتیک
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
سیستم تشخیص هوشیاری راننده
سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر
دستیار پارک بصورت هندزفری
هدآپ دیسپلی
کروز کنترل تطبیقی.

لکسوس RX هیبریدی 2021
لکسوس RX هیبریدی 2021 دارای سواری راحتی است و از این نظر میتواند انتظارات شما را براورده کند. همچنین RX دارای کابینی درجه یک است، اما همچنان برای مطابقت با چابکی و فضای بار با رقبای خود در تلاش است.

لینک های مفید:
امداد خودرو شیراز
با امداد خودرو شیراز بیشتر اشنا شوید
مزایای استفاده از امداد خودرو شیراز
درباره امداد خودرو

لکسوس GX 2021
لکسوس GX 2021 یک خودروی مخصوص آفرود عالی است، اما در موارد دیگر برتری ندارد. GX امتیاز یا رتبه بندی کلی ندارد زیرا به طور کامل تصادفی تست نشده است.


 

1400/08/10