خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

لندروور دیسکاوری 2021 1400/08/12

لندروور دیسکاوری 2021

لندروور دیسکاوری 2021 توانایی استثنایی در آفرود دارد و همچنین دارای صندلی‌های جاداری است. با این حال، موتور آن به اندازه برخی از رقبا قدرتمند نیست. این خودرو امتیاز یا رتبه بندی کلی ندارد زیرا به طور کامل تست تصادف نشده است.

جوانب مثبت منفی

قابلیت استثنایی در آفرود
سیستم اطلاعات سرگرمی بصری
دو ردیف صندلی اول جادار
مصرف سوخت بالاتر از حد متوسط
موتورها به اندازه برخی از رقبا قوی نیستند
جدید برای سال 2021
دو موتور جدید
موتور دیزلی متوقف شد
ارائه سیستم اطلاعات سرگرمی استاندارد جدید Pivi Pro
ارائه امکانات ایمنی جدید بصورت استاندارد.

تحقیق و رتبه بندی

در حال حاضر، امتیاز کلی لندروور دیسکاوری در دسترس نیست، اگرچه رتبه بندی منتقدان، امتیاز عملکرد و امتیاز داخلی آن بر اساس ارزیابی ما از 21 تحقیق و داده است.

بررسی قیمت لندروور دیسکاوری :

قیمت پایه لندروور دیسکاوری 2021 از 53900 دلار برای تریم پایه S شروع می شود. این برای یک شاسی بلند متوسط لوکس تقریباً قیمت متوسطی است. تریم R-Dynamic S از 56400 دلار و تریم R-Dynamic HSE از 68900 دلار شروع می شود.

لندرور دیسکاوری در مقابل سایر رقبا

لندروور دیسکاوری یا لندروور دیفندر؟

لندروور دیفندر بسیار شبیه دیسکاوری است. هر دوی آنها هندلینگ چابکی را ارائه می‌دهند و موتورهای آنها شامل یک موتور چهار سیلندر پایه و یک شش سیلندر قابل انتخاب است. هر دو مدل همچنین دارای لیست طولانی از امکانات استاندارد، از جمله سیستم اطلاعات سرگرمی Pivi Pro را ارائه می دهند. انتخاب بین این دو به قیمت، قابلیت های آفرود و کیفیت داخلی بستگی دارد. دیفندر قیمت کمتری دارد و قطعات آفرود بیشتری دارد، اما دیسکاوری کابین زیباتری دارد.

لندروور دیسکاوری یا آئودی Q7؟

آئودی Q7 نسبت به دیسکاوری یک شاسی بلند سایز متوسط لوکس تری است. آئودی تریم SQ7 با عملکرد تنظیم شده را ارائه می دهد که دارای یک موتور V8  توربو دوقلو 500 اسب بخاری است. این بسیار بیشتر از هر اسب بخاری است که می توانید در دیسکاوری داشته باشید. از دیگر امکانات Q7  می‌توان به هندلینگ اسپرت، سواری آرام، کابین مجلل و تعداد زیادی از امکانات فناوری بصورت استاندارد اشاره کرد. مگر اینکه رانندگی آفرود را در اولویت قرار دهید که دیسکاوری در اولویت شما باشد در غیر اینصورت Q7  را انتخاب کنید.
لندروور دیسکاوری 2021

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و ناوبری دیسکاوری 2021

سیستم اطلاعات سرگرمی Pivi Pro جدید برای کار کردن بسیار راحت است. منوهای صفحه لمسی بزرگ به راحتی قابل پیمایش هستند و دستگیره های فیزیکی موجود در کنترل پنل آن جهت افزودنی های مفید برای راننده درنظر گرفته شده اند.
ویژگی های استاندارد اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 11.4 اینچی، Android Auto، Apple CarPlay، سیستم صوتی با هشت بلندگو، سیستم ناوبری، رادیو ماهواره ای، رادیو HD، کنترل صوتی و پورت USB.
ویژگی‌های سرگرمی اطلاعاتی موجود: سیستم صوتی Meridian با 12 بلندگو، سیستم صدای فراگیر Meridian با 14 بلندگو و شارژ دستگاه بی‌سیم.
ویژگی های استاندارد اضافی: ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای، سانروف جلو و سقف پانوراما عقب.
سایر ویژگی های موجود: کروز کنترل تطبیقی.

بررسی موتور دیسکاوری :

دو موتور جدید برای سال 2021 ارائه شده است. موتور پایه دیسکاوری یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندراست که توان 296 اسب بخاری را ارائه می کند. همچنین یک موتور شش سیلندر 355 اسب بخاری با سیستم هیبریدی نیز موجود است. هر دو موتور به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارائه می شوند که این گیربکس تعویض دنده ها را بصورت نرم تعویض می کند. موتور پایه به اندازه موتور سال گذشته قدرتمند نیست، اما بازهم به مقدار زیادی قدرت دارد. برای شتاب گیری سریع تربهتر است موتور شش سیلندر را انتخاب کنید.

بررسی عملکرد آفرود دیسکاوری :

دیسکاوری در مسیرهای آفرود برتری دارد و ویژگی‌های آفرود آن شامل سیستم چهار چرخ متحرک و کنترل فرود از تپه در انواع زمین است. پکیجی که در تریم بالا ارائه می شود، کنترل پیشرفت زمین، واکنش زمین 2، کمک بکسل پیشرفته و گیرنده یدک کش را اضافه می کند.

ویژگی های ایمنی دیسکاوری

ویژگی های ایمنی پیشرفته استاندارد:

برف پاک کن های مجهز به سنسور باران
ترمز اضطراری خودکار
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر
نمایشگر Clear Exit (به مسافران کمک می کند تا با هشدار دادن به خطرات نزدیک به وسیله نقلیه، با خیال راحت از خودرو خارج شوند)
سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده
سیستم کمکی حفظ خودرو روی خط
سنسور پارک جلو و عقب
سیستم مانیتور ترافیک درهنگام دنده عقب
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
سیستم محدود کننده سرعت بصورت تطبیقی
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
کروز کنترل تطبیقی
هدآپ دیسپلی.

رنجرور اسپرت 2021
لندروور رنجرور اسپرت 2021 دارای عملکرد موتور قوی می باشد که نقطه قوت ان نیز به شمار میرود، هندلینگ متعادلی دارد، همچنین دارای فضای داخلی شیک و بسیاری از امکانات استاندارد را ارائه می‌دهد، اما دارای بدترین امتیاز پیش‌بینی‌شده قابلیت اطمینان در کلاس است. این شاسی بلند امتیاز کلی یا رتبه بندی ندارد زیرا به طور کامل تست تصادف نشده است.

لندروور دیسکاوری اسپرت 2021
لندروور دیسکاوری اسپورت 2021 یکی از بهترین آفرودرهای کلاس شاسی بلندهای کامپکت لوکس است، اما توانایی رانندگی آن بر روی مسیرهای عادی فاقد ظرافت است. دیسکاوری اسپورت امتیاز یا رتبه بندی کلی ندارد زیرا فاقد داده های قابل اعتماد است و به طور کامل تست تصادف نشده است.

 

1400/08/12