خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

هیوندای پالیسید 2021 1400/08/21

هیوندای پالیسید 2021

بررسی اجمالی هیوندای پالیسید 2021

هیوندای پالیسید 2021 به دلیل فضای داخلی جادار و سطح بالا، موتور V6  قوی و هندلینگ مناسب، در کلاس شاسی بلندهای متوسط قرار دارد.

جوانب مثبت و منفی پالیسید :

سواری  خوب و هندلینگ دقیق
فضای داخلی جادار و با کیفیت
صندلی های راحت
سیستم اطلاعات سرگرمی کاربر پسند
بسیاری از امکانات ایمنی استاندارد
مصرف سوخت متوسط
موارد جدید برای سال 2021
تریم کالیگرافی به خط تولید می پیوندد.

تحقیق و جوایز هیوندای پالیسید 2021

هیوندای پالیسید 2021 فینالیست جایزه بهترین شاسی بلند سه ردیفه برای خانواده ها در سال 2021 است. در حال حاضر، هیوندای پالیسید دارای امتیاز 8.4 از 10 است.
هیوندای پالیسید 2021 یک شاسی بلند سه ردیفه عالی است. در واقع، این خودرو فینالیست جایزه بهترین شاسی‌بلند سه ردیفه برای خانواده‌ها در سال 2021 بود، زیرا ترکیبی محکم از رتبه‌بندی ایمنی و قابلیت اطمینان، فضای بار و مسافر است، نظرات مثبت خبرنگاران خودرو، و امکانات مناسب خانواده نیز درباره آن در دسترس است. پالیسید دارای فضای داخلی مجلل با محفظه بار بزرگ و صندلی جادار برای حداکثر هشت نفر است. این یک شاسی لند برای رانندگی لذت بخش به لطف هندلینگ مطمئن و کیفیت سواری خوب است، و یک موتور V6 قوی با قدرت کافی دارد. بهتر از آن، پالیسید به‌صورت استاندارد با بسیاری از امکانات فنی و ایمنی - از جمله Apple CarPlay، Android Auto، و هشدار برخورد از جلو - عرضه می‌شود و با ضمانت 10 ساله/100000 مایلی موتور هیوندای پشتیبانی می‌شود.

قیمت هیوندای پالیسید 2021  چقدر است؟

هیوندای پالیسید 2021 دارای قیمت اولیه 32525 دلار است که برای کلاس شاسی بلندهای متوسط تقریباً متوسط است. بالاترین سطح تریم پالیسید به 47750 دلار می رسد.
هیوندای پالیسید 2021

هیوندای پالیسید در مقابل سایر رقبا

هیوندای پالیسید در مقابل کیا تلوراید

کیا تلوراید پسر عموی شرکت هیوندای پالیسید است. پیشرانه‌ی V6 پالیسید و بسیاری از اجزای شاسی آن و همچنین ابعاد کلی، امکانات فنی و ایمنی و قیمت آن مشترک است. اگرچه این شاسی بلندها دوقلوهای همسان نیستند. تلوراید استایل بسیار متفاوتی در داخل و خارج دارد. می توان گفت در مقایسه با پالیسید باشکوه، شیک است.

تلوراید همچنین در گرجستان ساخته می شود، در حالی که پالیسید در کره جنوبی تولید می شود. کیا فاقد برخی امکانات تجملی است که هیوندای ارائه می‌کند، مانند دسته گیج دیجیتال و ردیف سوم تاشو با قدرت. در نهایت، هر دوی این شاسی بلندها گزینه های عالی هستند. انتخاب بین آنها یک موضوع ترجیحی شخصی است.

هیوندای پالیسید در مقابل هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه یک شاسی بلند متوسط دو ردیفه است که درست در مکانی پایین تر از پالیسید در خط تولید شاسی بلندهای هیوندای قرار دارد. هر دو خودرو به یک سبک طراحی شده اند، به خوبی تزئین شده اند، برای رانندگی راحت هستند و با بسیاری از ویژگی های یکسان ارائه می شوند، اما این همان جایی است که شباهت ها به پایان می رسد. طول سانتافه حدود 8 اینچ کوتاهتر از پالیسید است که به معنی 15 فوت مکعب کمتر فضای بار است.
سانتافه نیز به اندازه پالیسید رتبه بندی نشده است. از سوی دیگر، مجموعه موتورهای چهار سیلندر آن به مصرف سوخت بهتر کمک می کند. یکی از مهم ترین تفاوت ها قیمت گذاری است. قیمت سانتافه تنها از 26275 دلار شروع می شود که 6250 دلار کمتر از پالیسید است. اگر فقط به پنج صندلی نیاز دارید، سانتافه ممکن است گزینه بهتری باشد.

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی بلوتوث و سیستم ناوبری هیوندای پالیسید 2021

هیوندای پالیسید استاندارد با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی عرضه می شود. صفحه نمایش لمسی 10.2 اینچی نیز موجود است. هر دو نمایشگر دارای ساختار منوی ساده ای هستند، به ورودی ها پاسخ می دهند و در دسترس هستند. تعدادی دکمه و دستگیره فیزیکی برای کنترل های صوتی و تهویه مطبوع اصلی نیز وجود دارد، بنابراین لازم نیست برای هر عملکردی به صفحه لمسی تکیه کنید.
Apple CarPlay و Android Auto استاندارد هستند و به کاربران این امکان را می دهند تا برنامه های آیفون و اندروید خود را روی صفحه نمایش یکپارچه کنند. اما برخی از منتقدان متوجه می شوند که دکمه های نقره ای داشبورد در زیر نور مستقیم خورشید به سختی قابل خواندن هستند.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، Apple CarPlay، Android Auto، رادیو HD، بلوتوث و پنج پورت USB.
ویژگی‌های سرگرمی اطلاعاتی موجود: صفحه نمایش لمسی 10.2 اینچی، سیستم ناوبری، رادیو ماهواره‌ای، استریو Harman Kardon با 12 بلندگو، دو پورت USB اضافی، شارژ دستگاه بی‌سیم و یک دستگاه مخابره داخلی.
ویژگی های استاندارد اضافی: کی لس.
سایر ویژگی های موجود: خوشه گیج دیجیتال 12.3 اینچی، کی لس، استارت دکمه ای، استارت از راه دور، کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای، سانروف پانوراما، روشنایی داخلی محیط، و درب برقی هندزفری.

بررسی موتور پالیسید 2021 :

هیوندای پالیسید 2021 مجهز به موتور 3.8 لیتری V6 است که 291 اسب بخار قدرت و 262 پوند فوت گشتاور تولید می کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل جلو استاندارد هستند. تمام چرخ متحرک موجود است. این موتور برای پالیسید مناسب است. موتور پالیسید باقدرت کافی سرعت را بالا می برد و قدرت کافی را برای بالا رفتن از تپه ها و عبور از سایر وسایل نقلیه در بزرگراه فراهم می کند. پاسخ دریچه گاز سریع است و گیربکس تعویض دنده را نرم و در عین حال سریع انجام می دهد. صدای موتور در زیر شتاب های سخت نیز بسیار زیبا به نظر می رسد.

ویژگی های ایمنی پیشرفته استاندارد:

دوربین دنده عقب.
سنسورهای پارک عقب.
سیستم هشدار برخورد رو به جلو با امکان تشخیص عابر پیاده.
ترمز اضطراری خودکار.
کروز کنترل تطبیقی.
سیستم کمکی حفظ خودرو روی خط.
سیستم پایش خواب آلودگی راننده.
چراغ های جلوی اتوماتیک.
هشدار صندلی عقب (به جلوگیری از رها شدن بچه ها و حیوانات خانگی در داخل ماشین کمک می کند)

ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:

سنسورهای پارک جلو.
سیستم نظارت بر نقاط کور.
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب.
سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر.
هدآپ دیسپلی.

بررسی اجمالی هیوندای ونیو 2021

هیوندای ونیو 2021 در رتبه سوم بالای رده‌بندی شاسی بلندهای ساب کامپکت ما قرار دارد هرچند به ظاهر و برند این خودرو نمی خورد که در جایگاه سوم قرار داشته باشد. این هیجان انگیزترین شاسی بلند برای رانندگی نیست، اما دارای فضای داخلی راحت و فناوری کاربر پسند با قیمتی مقرون به صرفه است.

بررسی اجمالی هیوندای کونا برقی 2021

در میان شاسی بلندهای هیبریدی و برقی، هیوندای کونا برقی 2021 برد رانندگی عالی و شتاب سریعی را ارائه می دهد، اما همچنین دارای صندلی های عقب تنگ و محفظه بار کوچکی است. این خودروی برقی دارای امتیاز کلی یا رتبه بندی نیست زیرا به طور کامل تست تصادف یا امتیاز برای قابلیت اطمینان آن انجام نشده است.
 

1400/08/21