خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

هوندا HR-V مدل 2021 1400/08/23

هوندا HR-V مدل 2021

بررسی هوندا HR-V مدل 2021

هوندا HR-V مدل 2021 در نیمه بالای کلاس شاسی بلند های ساب کامپکت قرار دارد. مانور دادن با آن آسان است و فضای بار زیادی دارد، اما از موتور ضعیف و کنترل های مبهم در سیستم اطلاعات سرگرمی رنج می برد.

جوانب مثبت منفی

هندلینگ اسپرت
مصرف سوخت خوب
فضای بار بزرگ و کاربردی
موتور ضعیف
لیست کوتاهی از آپشن های استاندارد
سیستم اطلاعات سرگرمی و کنترل های تهویه مطبوع گیج کننده هستند مخصوصا در حین رانندگی
موارد جدید برای سال 2021
بدون تغییر عمده.

تحقیق و رتبه بندی هوندا HR-V مدل 2021

در حال حاضر، هوندا HR-V مدل 2021 دارای امتیاز 7.7 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 40 تحقیق و داده است.
هوندا HR-V شاسی بلند ساب کامپکت خوبی است. با حجم زیادی از فضای بار و تخمین های مناسب از مصرف سوخت عالی، یکی از کاربردی ترین شاسی بلند ها در کلاس است. علاوه بر این، هندلینگ اسپرتش آن را تا حدودی سرگرم کننده می کند. با این حال، این هوندا همچنین شتاب ضعیفی دارد و سیستم اطلاعات سرگرمی و کنترل‌های تهویه مطبوع آن می‌توانند هنگام رانندگی استفاده از آن را دشوار کنند.

بررسی قیمت هوندا HR-V :

هوندا HR-V مدل 2021 با قیمت اولیه 21220 دلار عرضه می شود که برای این کلاس تقریباً قیمت متوسطی است. تریم برتر EX-L با قیمتی در حدود 26020 دلار به فروش می رسد.
هوندا HR-V مدل 2021

هوندا HR-V در مقابل تویوتا C-HR

تویوتا C-HR شاسی بلند ساب کامپکت بدی نیست، اما از چند جهت با هوندا فاصله دارد. مزیت اصلی تویوتا در لیست طولانی‌تر آپشن های استاندارد آن است که شامل Apple CarPlay و صفحه نمایش لمسی می‌شود. هر دوی این آپشن ها در HR-V موجود هستند اما استاندارد نیستند و بصورت اختیاری ارائه می شود. تویوتا امتیاز قابلیت اطمینان پیش بینی شده بهتری نیز دارد. از بسیاری جهات دیگر، هوندا به عنوان یک شاسی بلند برتر ظاهر می شود. دارای مواد کابین زیباتر، فضای بار و فضای سرنشین بیشتر و موتور توانمندتری است. برخلاف C-HR، می توان آن را با سیستم چهار چرخ متحرک نیز دراختیار داشت.

هوندا HR-V در مقابل هیوندای کونا

هیوندای کونا یکی از بهترین شاسی بلند های این کلاس است. در مقایسه با هوندا، آپشن های استاندارد فنی و کمک راننده از جمله Apple CarPlay، Android Auto، دستیار حفظ خطوط و سیستم هوشیاری راننده را دارد. کونا همچنین دارای گزینه موتور توربوشارژ قدرتمندی است و هندلینگ سبک آن رانندگی را لذت بخش می کند. همچنین دارای امتیاز قابلیت اطمینان پیش بینی شده بالاتری است. هوندا رتبه بندی مصرف سوخت کمی بهتر و فضای بار بیشتری دارد، اما در کل، کونا وسیله نقلیه بهتری است.

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و ناوبری

سیستم اطلاعات سرگرمی در پایه HR-V دارای کنترل‌های فیزیکی آسان برای تنظیم تنظیمات تهویه مطبوع و صدا است، اما فاقد یکپارچگی پیشرفته تلفن اتصال تلفن هوشمند است. در حالی که تریم های بالایی دارای آپشن های پیشرفته تری هستند، از جمله اتصال گوشی هوشمند از طریق Apple CarPlay و Android Auto، تقریباً تمام عملکردهای صوتی از طریق صفحه نمایش لمسی انجام می شود. کنترل‌های فیزیکی تهویه مطبوع با پنلی از دکمه‌های بازخورد لمسی جایگزین شده‌اند که استفاده از آن‌ها در حین رانندگی دشوار است.
آپشن های استاندارد اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش 5 اینچی، پورت USB، بلوتوث و استریو با چهار بلندگو.
آپشن های سرگرمی اطلاعاتی موجود: صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، اندروید اتو، اپل کارپلی، ناوبری، رادیو HD، رادیو ماهواره‌ای، استریو با شش بلندگو و پورت USB دوم.
سایر آپشن های موجود: ورود بدون کلید مجاورت، کنترل تهویه مطبوع خودکار، استارت از راه دور و مونروف.

بررسی موتور HR-V

تنها موتور موجود HR-V یک موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر با 141 اسب بخار قدرت و 127 پوند فوت گشتاور است. به یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) متصل می شود.
موتور برای جابجایی شما در شهر مناسب است، اما وقتی این شاسی بلند پر از افراد یا محموله است، به نظر می رسد احساس فشار می کند. شتاب آن آهسته است. برخی از منتقدان می‌گویند که CVT به خوبی با موتور جفت می‌شود، اما برخی دیگر معتقدند عملکرد این خودرو دردناک است.

آپشن های ایمنی پیشرفته استاندارد:

دوربین دنده عقب
آپشن های ایمنی پیشرفته موجود:
سنسور پارک جلو و عقب
سیستم هشدار برخورد رو به جلو
سیستم ترمز اضطراری خودکار
سیستم کاهش خطر خروج از جاده
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی حفظ خودرو روی خط
کروز کنترل تطبیقی
چراغ های جلوی اتوماتیک
دوربین نقطه کور هوندا لین واچ.

هیوندای پالیسید 2021

هیوندای پالیسید 2021 به دلیل فضای داخلی جادار و سطح بالا، موتور V6  قوی و هندلینگ مناسب، در کلاس شاسی بلندهای متوسط قرار دارد.

هیوندای کونا برقی 2021

در میان شاسی بلندهای هیبریدی و برقی، هیوندای کونا برقی 2021 برد رانندگی عالی و شتاب سریعی را ارائه می دهد، اما همچنین دارای صندلی های عقب تنگ و محفظه بار کوچکی است. این خودروی برقی دارای امتیاز کلی یا رتبه بندی نیست زیرا به طور کامل تست تصادف یا امتیاز برای قابلیت اطمینان آن انجام نشده است.
 

1400/08/23