خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

جی ام سی یوکان 2021 1400/08/28

جی ام سی یوکان 2021

جی ام سی یوکان 2021  نزدیک به صدر رده بندی شاسی بلند های بزرگ ما قرار دارد. هم در داخل و هم از بیرون بسیار زیاد است و همچنین قدرتمند و راحت است.
جوانب مثبت منفی
دارای فضای داخلی لوکس و همچنین سه ردیف صندلی جادار است
دارای موتورهای قدرتمندی است
سیستم اطلاعات سرگرمی با کاربری آسانی دارد
به اندازه برخی از رقبا چابک نیست
موارد جدید برای سال 2021
کاملاً از نو طراحی شده است.
رتبه بندی و تحقیق
جی ام سی یوکان 2021 رتبه 4 را در رده بندی شاسی بلندهای بزرگ ما کسب کرده است. در حال حاضر جی ام سی یوکان دارای امتیاز 8.1 از 10 است .
جی ام سی یوکان شاسی بلند بزرگ خوبی است. موتورهای V8 قدرتمند و سواری نرم و راحتی دارد و مصرف سوخت مناسبی برای کلاس دارد. در داخل، فضای زیادی برای بزرگسالان در هر سه ردیف وجود دارد، و تعداد کمی از رقبا فضای بار زیادی در مقایسه با یوکان دارند. یک سیستم اطلاعات سرگرمی کاربرپسند ی دارد. اگرچه، برخی از رقبای آن در بحث رانندگی جذاب تر هستند.
بررسی قیمت جی ام سی یوکان 2021 :
یوکان دارای قیمت پایه 50700 دلار است. این مقدار کمی بالاتر از قیمت های اولیه سایر شاسی بلند  های بزرگ در این کلاس است. یوکان دنالی بالاترین تریم است و قیمت آن از 68400 دلار شروع می شود. این قیمت نیز در مقایسه با قیمت بقیه کلاس کمی بالا است.
اگر می خواهید نسخه شاسی بلند XL را داشته باشید، حدود 2700 دلار به قیمت هر مدل یوکان اضافه کنید.

جی ام سی یوکان در مقابل سایر رقبا
جی ام سی یوکان در مقابل فورد اکسپدیشن
فورد اکسپدیشن هر سال برای کسب رتبه برتر در کلاس شاسی بلند  های بزرگ سایرین را به چالش می کشد و بالاتر از یوکان قرار می گیرد. با این حال، هر دو گزینه ، انتخاب های خوبی است. هر دو شاسی بلند دارای فضای داخلی ممتاز و سیستم های اطلاعات سرگرمی کاربر پسند هستند. یوکان استاندارد به اندازه شاسی بلند فورد اکسپدیشن  Max فضای بار را فراهم می کند. در حالی که یوکان با یک موتور V8 عرضه می شود، اکسپدیشن دارای یک موتور V6 مجهز به توربو شارژر دوقلو است و مصرف سوخت بهتری را دریافت می کند.
جی ام سی یوکان در مقابل شورولت تاهو
مانند یوکان، شورولت تاهو برای سال 2021 کاملاً بازاز نو طراحی شده است. این دو شاسی بلند بزرگ اساساً دوقلو هستند. آنها ظرفیت بار یکسان، و ظرفیت حمل مسافرمشابهی دارند، همچنین از لحاظ آپشن قابل مقایسه اند، و از لحاظ قدرت موتورتا حدودی یکسان هستند. تفاوت های اصلی این است که یوکان فضای داخلی لوکس تری دارد، به ویژه در تریم دنالی، در حالی که تاهو از قیمت اولیه پایین تری برخوردار است.
بررسی یوکان از لحاظ سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و ناوبری
چیزهای زیادی در مورد سیستم اطلاعات سرگرمی GMC وجود دارد. صفحه نمایش لمسی به راحتی از روی صندلی راننده قابل مشاهده و دسترسی است و به سرعت به دستورات واکنش نشان می دهد. رابط سیستم نیز بصری است، بنابراین کار سختی برای یادگیری این سیستم وجود ندارد.

آپشن های استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 10.2 اینچی، اندروید اتو بی سیم و اپل کارپلی، شش بلندگو، رادیو ماهواره ای، رادیو HD، نقطه اتصال Wi-Fi، شش پورت USB و بلوتوث.
آپشن های اطلاعات سرگرمی موجود: سیستم ناوبری و سیستم سرگرمی برای صندلی عقب.
آپشن های استاندارد اضافی: کنترل تهویه مطبوع خودکار سه منطقه ای و استارت از راه دور.
سایر آپشن های موجود: یک سانروف پانوراما و یک کنسول مرکزی کشویی برقی.
بررسی موتور یوکان :
موتور پیش فرض یوکان یک موقور V8 با قدرت 355 اسب بخار است. تقریباً برای همه موقعیت‌های رانندگی به اندازه کافی قدرتمند است، اما نمی‌تواند شتاب شدیدی داشته باشد. یک موتور دیگر نیز ارائه‌شده این موتور V8 دارای قدرت 420 اسب بخاری است که قدرتمند تر از موتور قبلی است. هر دو موتور با یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک با تعویض دنده های نرم جفت می شوند.
در اواخر سال مدل، یک توربودیزل 277 اسب بخاری به خط تولید ملحق خواهد شد.
بررسی قابلیت اعتماد جی ام سی یوکان 2021 :
جی ام سی یوکان 2021 دارای امتیاز قابلیت اطمینان پیش‌بینی‌شده 73 از 100 است. J.D. Power امتیاز قابلیت اطمینان 91-100 را بهترین، 81-90 عالی، 70-80 متوسط است.
آپشن های ایمنی پیشرفته استاندارد جی ام سی یوکان:
Teen Driver (به شما امکان می دهد کارهایی مانند تنظیم محدودیت سرعت و حجم صدا برای درایورهای ثانویه انجام دهید)
دوربین دنده عقب
سیستم یادآوری کمربند صندلی عقب
هشدار برخورد رو به جلو
ترمز اضطراری خودکار
ترمز عابر پیاده جلو
سنسور پارک جلو و عقب
آپشن های ایمنی پیشرفته موجود:
هدآپ دیسپلی
کروز کنترل تطبیقی
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم کمکی حفظ خودرو روی خط
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
دوربین عقب بر روی آینه
سیستم هشدار عابر پیاده عقب
سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر.
هوندا HR-V مدل 2021
هوندا HR-V مدل 2021 در نیمه بالای کلاس شاسی بلند های ساب کامپکت قرار دارد. مانور دادن با آن آسان است و فضای بار زیادی دارد، اما از موتور ضعیف و کنترل های مبهم در سیستم اطلاعات سرگرمی رنج می برد.
جی ام سی ترین 2021
جی ام سی ترین 2021 در نیمه پایینی کلاس شاسی بلند های جمع و جور قرار دارد. اگرچه جادار، راحت و مجهز است، اما از نظر قدرت و کاربردی بودن از رقبای خودعقب تر است.

 

1400/08/28