خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

شورولت تراورس 2021 1400/09/01

شورولت تراورس 2021

بررسی شورولت تراورس 2021
شورولت تراورس 2021 در رتبه سوم و در رده های بالایی رده‌بندی شاسی‌بلندهای متوسط ما قرار دارد. این اسپرت ترین خودرو در کلاس نیست، اما در بحث جابجایی افراد و بار عالی عمل می کند همچنین سواری راحتی دارد.
جوانب مثبت منفی 
دارای فضای زیادی برای مسافران و همچنین بار است
سیستم اطلاعات سرگرمی بصری خوبی دارد
دارای سواری راحتی است
رقبای آن اکثرا سطح بالا هستند
بسیاری از رقبای همکلاسی اش از او چابک تر هستند
موارد جدید برای سال 2021
بدون تغییر عمده.
تحقیق و رتبه بندی شورولت تراورس 2021
در حال حاضر شورولت تراورس دارای امتیاز 8.3 از 10 است.
شورولت تراورس یک شاسی بلند متوسط خوب است. تراورس موتور V6 قدرتمندی دارد، میزان مصرف بنزین مناسبی دارد و حتی در جاده‌های ناهموار، رانندگی آرامی را ارائه می‌کند. تعداد کمی از شاسی بلند ها در هر کلاس به اندازه ی تراورس فضای بار دارند و تراورس می تواند بخوبی بزرگسالان را در هر سه ردیف صندلی خود جای دهد. فناوری اطلاعات سرگرمی نیز کاربر پسند است.
با این حال، تراورس یک وسیله نقلیه کامل نیست. برخی از رقبا نسبت به تراورس دارای موتورهای پرقدرت تری هستند. همچنین به اندازه بسیاری از رقبای خود چابک نیست. با این حال، به طور کلی، تراورس دارای نکات مثبت و چند نکته منفی است.



قیمت شورولت تراورس چقدر است؟
قیمت پایه تراورس در حدود 30000 دلار است. این یک قیمت اولیه معمولی برای کلاس است، اگرچه از پایین ترین قیمت فاصله دارد. با بالا رفتن از نردبان تریم ها، قیمت ها نیز بالاتر می روند. تریم‌های سطح میانی مانند LT Cloth و LT Leather از قیمت متوسط تا بالای 30000 دلار شروع می‌شوند، در حالی که قیمت مدل High Country کمی بالاتر از 50000 دلار است.
شورولت تراورس در مقابل سایر رقبا
شورولت تراورس یا تویوتا هایلندر؟
تویوتا هایلندر در رتبه‌بندی شاسی‌بلندهای سایز متوسط ما کمی پس از تراورس قرار دارد، زیرا نمی‌تواند کاملاً مطابق با استانداردهای شورولت رقابت کند. هر دو شاسی بلند دارای صندلی مناسب برای هشت نفر هستند و همچنین هردو از یک موتور V6 استاندارد استفاده می کنند، اما موتور شورولت کمی سرزنده‌تر است. تراورس فضای بار بسیار بیشتر و ردیف سوم مناسب تری را بزرگسالان فراهم می کند، در حالی که ردیف سوم هایلندر کوچک است. تویوتا با بسیاری از آپشن های استاندارد کمک راننده عرضه می‌شود این جایی است که تراورس نمی تواند از لحاظ اپشن با هایلندر رقابت کند، ازجمله این آپشن ها میتوان به صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچ اشاره کرد. با این حال، این برای کمک به برتری هایلندر در این رقابت کافی نیست. درکل به تراورس عملکرد بهتری دارد.
شورولت تراورس 2021
شورولت تراورس یا هوندا پایلوت؟
هوندا پایلوت و تراورس به طور مساوی باهم برابر هستند ، بنابراین انتخاب بهتر به اولویت های شخصی خلاصه می شود. پایلوت یکی از معدود همکلاسی های منتخب است که می تواند با تراورس برای فضای سرنشین و بار رقابت کند و ردیف سوم پایلوت یکی از جادارترین ردیف ها در این کلاس است. شورولت همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی کاربرپسندتری دارد، اما هوندا لوکس‌تر است. تراورس همچنین دارای فناوری هایی مانند Android Auto و Apple CarPlay است که فقط در تریم های بالاتر هایلندر می توانید آن ها را بیابید.

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و ناوبری تراورس
با رابط 3Infotainment  جای هیچ تردیدی باقی نمی گذارد که این سیستم یک سیستم همه کاره است. این سیستم مالتی مدیا به خوبی سازماندهی شده است، و به راحتی می توانید در منوها جابجا شوید بدون اینکه سردرگم شوید. صفحه نمایش لمسی پاسخگویی مناسبی دارد و دکمه ها و دستگیره های اضافی برای برخی عملکردها وجود دارد. علاوه بر این، آپشن هایی مانند Apple CarPlay و Android Auto همگام سازی تلفن هوشمند خود را با سیستم آسان می کند.
آپشن های استاندارد اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، شش پورت USB، بلوتوث، نقطه اتصال Wi-Fi، Apple CarPlay و Android Auto.
امکانات سیستم مالیت مدیا موجود: سیستم سرگرمی صندلی عقب (با یا بدون پخش کننده DVD)، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، سیستم ناوبری، سیستم صوتی Bose با 10 بلندگو، و رادیو ماهواره ای.
آپشن های استاندارد اضافی: کنترل تهویه مطبوع خودکار سه منطقه ای.
سایر آپشن های موجود: سانروف و شارژ دستگاه بی سیم.
شورولت تراورس 2021
بررسی موتور تراورس :
این شورت دارای یک موتور V6 با قدرت 310 اسب بخار است. این کار را انجام می دهد، اما آن حس سرزندگی موتورهای برخی از رقبا را ندارد. یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده به صورت استاندارد ارائه می شود، همچنین عملکرد استارت موتور نیز وجود دارد، که یکی از ویژگی آن صرفه جویی در مصرف سوخت است که همه آن را دوست ندارند. این سیستم به خوبی کار می کند، اما بر خلاف بسیاری از وسایل نقلیه دیگر، نمی توان آن را غیرفعال کرد.
آپشن های ایمنی پیشرفته استاندارد:
یادآوری بستن کمربند در صندلی عقب
دوربین دنده عقب
Teen Driver (به شما امکان می دهد کارهایی مانند تعیین محدودیت سرعت و حجم صدا برای رانندگان ثانویه و همچنین نظارت بر عملکرد رانندگی آنها را انجام دهید)
آپشن های ایمنی پیشرفته موجود:
کروز کنترل تطبیقی
سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر
دوربین عقب در آینه
سیستم هشدار موانع در جلوی خودرو
سیستم ترمز اضطراری خودکار
سیستم ترمز عابر پیاده در قسمت جلو
سیستم هشدار خروج از خط
نظارت بر نقاط کور
سیستم کمکی حفظ  خودرو روی خط
سنسورهای پارک عقب
سیستم هشدار ترافیک در هنگام دنده عقب.

جی ام سی یوکان 2021
جی ام سی یوکان 2021  نزدیک به صدر رده بندی شاسی بلند های بزرگ ما قرار دارد. هم در داخل و هم از بیرون بسیار زیاد است و همچنین قدرتمند و راحت است.

جی ام سی ترین 2021
جی ام سی ترین 2021 در نیمه پایینی کلاس شاسی بلند های جمع و جور قرار دارد. اگرچه جادار، راحت و مجهز است، اما از نظر قدرت و کاربردی بودن از رقبای خودعقب تر است.


 

1400/09/01