خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

شورولت تاهو 2021 1400/09/06

شورولت تاهو 2021

بررسی شورولت تاهو 2021
شورولت تاهو 2021 دارای فضای داخلی و محفظه بار بزرگی است و همچنین موتورهای قدرتمندی دارد. با این حال، سواری خشن آن مانع از آن می شود تا به نیمه بالایی رتبه بندی شاسی بلند بزرگ ما وارد شود.
جوانب مثبت منفی
فضای مسافر و بار بزرگ
کنترل های اطلاعات سرگرمی بصری با رابط کاربری آسان
موتورهای قدرتمند
سواری سفت و محکم
وجود پلاستیک های سخت در کابین
موارد جدید برای سال 2021
کاملاً بازطراحی شده است.
تحقیق و جوایز شورولت تاهو 2021
شورولت تاهو 2021 فینالیست جایزه بهترین شاسی بلند بزرگ برای خانواده ها در سال 2021 است. در حال حاضر شورولت تاهو دارای امتیاز 8.0 از 10 است.
شورولت تاهو شاسی بلند بزرگ خوبی است. در واقع، ما آن را به دلیل ترکیب کلی از فضای بار و سرنشین، امتیازات ایمنی و قابلیت اطمینان، بررسی‌های مثبت روزنامه‌نگاران خودرو، و امکانات مناسب برای خانواده ، فینالیست بهترین شاسی‌بلند بزرگ 2021 خود برای خانواده‌ها نیز معرفی کردیم.
با وجود حجیم بودن این خودرو، مانور دادن با آن نسبتاً آسان است، و دارای سه گزینه موتور قدرتمند است، از جمله دو موتور V8 قوی و یک موتور توربودیزل مقرون به صرفه نیز موجود است. این شورولت شاسی بلند همچنین دارای فضای فوق العاده ای برای مسافر و بار است. علاوه بر این، این شاسی بلند دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی بسیار مجهز است. با این حال، استفاده این برند از پلاستیک‌های سخت برای یک خودرو با این قیمت مناسب نیست.
قیمت شورولت تاهو چقدر است؟
شورولت تاهو دارای قیمت اولیه 49000 دلار است. این امر آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین خودروها در کلاس شاسی بلند های بزرگ تبدیل می کند.تریم High Country با قیمت پایه 69600 دلار عرضه می شود که گران ترین تریم است.

امداد خودرو شیراز

شورولت تاهو در مقایسه با سایر رقبا
شورولت تاهو در مقابل فورد اکسپدیشن
فورد اکسپدیشن یکی از بهترین وسایل نقلیه در رده بندی شاسی بلند های بزرگ ما است. در مقایسه با شورلت، فورد دارای مواد اولیه کابین بالاتر، سواری ملایم‌تر و حداکثر ظرفیت بکسل بالاتری (9300 پوند در مقابل 8400 پوند) است. اکسپدیشن تخمین‌های بهتری نیز در مصرف بهینه سوخت دارد، اما این تا حدی به این دلیل است که به صورت استاندارد با یک موتور V6 توئین توربو عرضه می‌شود، در حالی که تاهو دارای یک موتور V8 استاندارد است. علاوه بر این، شورولت دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی مدرن تر، با صفحه نمایش لمسی بزرگتر و اتصال بی سیم تلفن هوشمند است. از بسیاری جهات دیگر، این دو خودرو مشابه همدیگر هستند، با فضای مسافر و بار قابل مقایسه (با Expedition Max) و قیمت های اولیه مشابهی نیز دارند. انتخاب بین این دو شاسی بلند سایز بزرگ به اولویت های شخصی شما بستگی دارد.
شورلت تاهو در مقابل شورلت سابربن
شورولت سابربن اساساً نوعی خاص شاسی بلند از شورولت تاهو است. البته فضای پای آن برای سرنشینان عقب کمی بیشتر است و فضای بار بسیار بزرگتری نیز دارد: در مجموع حدود 22 فوت مکعب فضای بیشتر و حدود 15 فوت مکعب بیشتر در پشت ردیف سوم. بجز این موارد ، این دو خودروی سایز کامل تقریباً یکسانی دارند، با موتورهایی که ، برآوردهای مصرف سوخت و امکانات  یکسانی را ارائه می دهند. قیمت سابربن در تریم پایه خود حدود 2700 دلار هزینه بیشتری دارد. اگر به فضای اضافی نیاز دارید، سابربرن را انتخاب کنید. در غیر این صورت، تاهو انتخاب خوبی است.
سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و ناوبری
استفاده از سیستم Infotainment  plus3 شورلت آسان است. صفحه نمایش لمسی بزرگ به صورت برجسته روی داشبورد نمایش داده می شود که خواندن آن را آسان می کند. صفحه نمایش به خودی خود پاسخگویی مناسبی دارد و کنترل های فیزیکی زیادی برای تنظیمات تهویه مطبوع و صدا وجود دارد. همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را از طریق اپل کارپلی بی سیم یا اندروید اتو به سیستم متصل کنید که هر دوی این موارد حتی برای خودروهای لوکس نیز نادر هستند.
آپشن های استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 10.2 اینچی، اندروید اتو بی سیم و اپل کارپلی، شش درگاه USB، بلوتوث، نقطه اتصال Wi-Fi، سیستم صوتی با شش بلندگو، رادیو ماهواره ای و رادیو HD.
امکانات سیستم اطلاعات سرگرمی موجود:سیستم  ناوبری، سیستم سرگرمی صندلی عقب با دو صفحه نمایش لمسی 12.6 اینچی و قابلیت Wi-Fi، شارژ دستگاه بی‌سیم، و استریو Bose با 9 یا 10 بلندگو.
آپشن های استاندارد اضافی: کنترل تهویه مطبوع خودکار سه منطقه ای، راه اندازی از راه دور، و ورود بدون کلید مجاورت.
سایر آپشن های موجود: سانروف پانوراما.
بررسی موتور تاهو 2021 :
شما سه انتخاب موتور در این شاسی بلند در اختیار دارید. LS، LT، Z71   و Premier دارای یک موتور 5.3 لیتری V8 استاندارد هستند که 355 اسب بخار قدرت و 383 پوند فوت گشتاور تولید می کند. تریم برتر High Country به یک موتور 6.2 لیتری   V8 با 420 اسب بخار قدرت و 460 پوند فوت گشتاور ارتقا یافته است. قرار است تا پایان سال یک موتور 3.0 لیتری توربودیزل شش سیلندر خطی با قدرت 277 اسب بخار و گشتاور 460 پوند فوت را به خط تولید معرفی کند. صرف نظر از موتور، شما یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده خواهید داشت.
آپشن های ایمنی پیشرفته استاندارد:
دوربین دنده عقب
سنسورهای پارک عقب
سیستم هشدار برخورد رو به جلو
ترمز اضطراری خودکار به جلو
چراغ های جلوی اتوماتیک
نشانگر فاصله دنبال کردن
برف پاک کن های مجهز به سنسور باران
GM’s Teen Driver (به شما امکان می دهد کارهایی مانند تنظیم محدودیت سرعت و حجم صدا برای رانندگان ثانویه انجام دهید)
آپشن های ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر
آینه روی دوربین دنده عقب
سنسورهای پارک جلو
ترمز اضطراری اتوماتیک درهنگام وجود مانع در هنگام دنده عقب
سیستم نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک در هنگام دنده عقب
سیستم کمکی حفظ خودرو روی خط
هشدار تغییر خط
هشدار خروج از خط
هدآپ دیسپلی.
شورولت تراورس 2021
شورولت تراورس 2021 در رتبه سوم و در رده های بالایی رده‌بندی شاسی‌بلندهای متوسط ما قرار دارد. این اسپرت ترین خودرو در کلاس نیست، اما در بحث جابجایی افراد و بار عالی عمل می کند همچنین سواری راحتی دارد.
شورولت تریل بلیزر 2021
شورولت تریل بلیزر 2021 خودروی جاداری با سیستم اطلاعات سرگرمی بصری و بسیاری از امکانات استاندارد است، اما عملکرد موتور ضعیف و سواری ناآرامی دارد. تریل بلیزر به دلیل عدم وجود داده های ایمنی و قابلیت اطمینان، امتیاز یا رتبه بندی کلی ندارد.
هیوندای کونا برقی 2021
در میان شاسی بلندهای هیبریدی و برقی، هیوندای کونا برقی 2021 برد رانندگی عالی و شتاب سریعی را ارائه می دهد، اما همچنین دارای صندلی های عقب تنگ و محفظه بار کوچکی است. این خودروی برقی دارای امتیاز کلی یا رتبه بندی نیست زیرا به طور کامل تست تصادف یا امتیاز برای قابلیت اطمینان آن انجام نشده است.


 

1400/09/06