خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

معرفی خودروبر kyokuto یک خودرو استراتژیک برای حمل انواع خودرو 1399/08/11

معرفی خودروبر kyokuto یک خودرو استراتژیک برای حمل انواع خودرو

ویژگی های کلی خودروبر kyokuto عبارت است از:

  • وسایل نقلیه با هدف ویژه

  • خودروی لجستیک و استراتژیک برای حمل ایمن خودرو

  • خودروبر دوست دار محیط زیست با درنظر گرفتن راحتی راننده خودروبر

ایمن ترین راه برای حمل و نقل انواع خودرو می باشد چرا که سطح متحرک خودروبر مطابق با شرایط کار بین کاملاً مسطح و 12 درجه قابل تنظیم است ، این بدین معنی است که می تواند برای بارگیری و تخلیه خودرو با سطح زمین منطبق شود تا حتی در بدترین شرایط نیز خودرو در ایمن ترین حالت حمل شود.

خصوصیات این خودروبر:

این خودروبر دارای مکانیسم بارگیری تدریجی است ، بازنگری کامل در مکانیزم بارگیری و تخلیه موجب شده تا سکوی عقب ، امکان بارگیری یک ماشین سواری را با زاویه تدریجی تر همانند فضای کار معمولی فراهم کند. زاویه شیب سکوی بارگذاری شده 0.9 تا 12 درجه است که موجب شده تا بار کاری کاهش یابد و موجب شود تا بارگذاری خودرو بصورت ایمن تری انجام شود.
خودروبر_سکوی_متحرک






 

  • عملکرد بارگذاری و تخلیه:

با استفاده از یک کنترل از راه دور کابلی می توان عملکرد کشویی حمل خودرو به بالا و عملکرد کشویی سکو در هنگام تخلیه خودرو را انجام داد. این کنترل از راه دور کابلی امکان بررسی وضعیت عملکرد سیستم هنگام کشیدن به بالا و تخلیه خودرو را فراهم می کند ، بنابراین ، این عملیات بسیار ایمن تر انجام می پذیرد.
کنترل_از_راه_دور
  • مکانیزم درب عقب اتوماتیک ( البته برای سفارش ژاپن )

با مکانیسم هیدرولیک می توان بصورت خودکار درب عقب را کاملا کنترل کرد. باز و بسته شدن درب عقب با کنترل از راه دور بی سیم می تواند بار کاری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
درب_عقب_اتومات_خودروبر
  • قفل چپ و راست داخلی با سیستم بهم پیوسته ( آپشنال )

در این سیستم که بصورت اختیاری ارائه می شود هنگام بارگیری خودرو ، درب عقب خودروبر در قسمت های راست و چپ به طور خودکار بهم گره می خورند. همچنین ، هنگام باز کردن درب عقب ، فقط با کشیدن یک طرف اهرم می توانید انسداد دو طرف راست و چپ را به طور همزمان آزاد کنید که به ایمنی و راحتی بیشتر کار کمک می کند.
مکانیزم_قفل_درب_عقب

نکات مثبت این خودرو بر میتوان به ایمنی بیشتر به نسبت خودروبرهای مشابه اشاره کرد و همچنین با استفاده از مکانیزم درب عقب اتوماتیک و سیستم قفل درب های بهم پیوسته راحتی بیشتری و همچنین ایمنی بیشتری به همراه داشته باشد.
اما نکته منفی نیز میتوان به این امر اشاره کرد که برای استفاده از این خودروبر در هنگام بارگیری و تخلیه خودرو نیاز به فضای زیادی برای بارگیری و تخیله می باشد که متاسفانه در همه جامشخصات_کلی_kyokuto نمی توان چنین محدوده وسیعی در اختیار داشت.






















اگر نیاز به امدادخودرو جهت بارگیری خودرو در کلیه نقاط استان فارس بویژه شیراز به سایر شهرستان ها بود میتوانید با امدادخودرو غلامپور و با شماره های  09176042366  ,   09358814648 تماس حاصل فرمایید. ( شبانه روزی )

1399/08/11