خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

نقد و بررسی کیا اسپورتیج 2021 1399/08/18

نقد و بررسی کیا اسپورتیج 2021

نقد و بررسی کیا اسپورتیج 2021 

کیا اسپورتیج 2021 به لطف بخشی از پارامترهایی که در رتبه بندی ها امتیاز خوبی دارد در رتبه شاسی بلندهای خوب قرار گرفته از جمله این پارامترها، صندلی های مناسب بزرگسالان و اتاق لوکس و ... که در ادامه به بررسی این پارامترها می پردازیم.

نکات مثبت کیا اسپورتیج 2021

  • اتاق دارای کیفیت بالایی است
  • صندلی ها جادار هستند و برای افراد بالغ کاملا راحت هستند
  • سیستم صوتی با رابط کاربری آسان ( یوزر فرندلی )
  • سواری آرام و آسوده

نکات منفی کیا اسپورتیج 2021

  • قسمت فضای بار محدود شده است
  • در کلاس شاسی بلند های هم رده ، مصرف سوخت بالاتری دارد
در حال حاضر امتیاز کیا اسپورتیج 8.3 از 10 می باشد که بر اساس ارزیابی 25 عامل تحقیقاتی و داده ای ما با استفاده از منابع مختلف است.

ایا کیا اسپورتیج 2021 یک شاسی بلند خوبی است ؟

بله ، کیا اسپورتیج یک شاسی بلند کامپکت خوب است. زمانیکه وارد کابین آن می شوید ، و در هر دو ردیف با فضای کافی در اختیار دارید و درکابین یک سیستم مالتی مدیا کاربر پسند دراختیار شما قرار دارد که به طور استاندارد با تلفیق تلفن های هوشمند از طریق Android Auto و Apple CarPlay ارائه می شود.
داخل_اسپورتیج
 این کراس اوور همچنین دارای لیست قابل توجهی از ویژگی های استاندارد ایمنی است. اگر با اسپورتیج 2021 رانندگی کنید متوجه خواهید شد که هم راحت است و هم اسپورت. با این حال ، میزان مصرف سوخت و رتبه بندی فضای بار آن کمتر از متوسط کلاس خودروهای همرده اش است.
کیا اسپورتیج 2021 چند سرنشینه است؟
کیا اسپورتیج یک شاسی بلند دو ردیفه است که حداکثر 5 نفر در آن جای دارند. هر دو ردیف صندلی های راحت و پشتیبانی کننده است که فضای کافی برای سرنشینان بزرگسال در اختیارتان قرار میدهد.
راحتی و کیفیت داخل کابین اسپورتیج 2021
در فضای داخل کابین اسپورتیج 2021 پر شده است از وسایلی با کیفیت بالا از جمله ویژگی های راحتی مانند صندلی هایی که در نسخه های جدید اصلاح شده اند ، صندلی های چرمی در تریم های EX و SX Turbo بعنوان پارامتر اصلی قرار دارند.
پرفرمنس بالای اسپورتیج 2021 با موتور 181 اسب بخاری
اسپورتیج 2021 با تریم های LX ، S و EX دارای یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری با قدرت 181 اسب بخار می باشد. این موتور برای اکثر شرایط رانندگی در شهر یا خارج از شهر کاملاً مناسب است ، هرچند که در سرعت های بالا این قدرت احساس نمی شود. خریدارانی که چیزی سریعتر می خواهند باید ترجیحات نسخه پیشرفته تر SX Turbo را انتخاب کنند که دارای یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو با قدرت 240 اسب بخار است.
اسپورتیج_2021
ویژگی های ایمنی کیا اسپورتیج 2021
دوربین عقب
سنسورهای جلو
ترمز اضطراری خودکار
سنسور تشخیص عابر پیاده
سیستم رانندگی بین خطوط
هشدار خروج از خط
سیستم نظارت بر هوشیاری راننده
سیستم کمکی نور بالا
 

1399/08/18