خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

آئودی Q5 مدل 2020 1399/08/20

آئودی Q5 مدل 2020

بررسی اجمالی آئودی Q5 2020 یک شاسی بلند لاکچری

 

آئودی Q5 در سال 2020 سومین رتبه برتر SUV کامپکت لوکس ما را بخود اختصاص داده است. Q5  عملکرد جذابی را ارائه می دهد و دارای فضای داخلی شیکی است که آن را به یکی از بهترین خودروها در کلاس خود تبدیل کرده است.

جنبه های مثبت

  • سواری آرام و دلچسب
  • فضای داخلی بزرگ
  • سیستم مالتی مدیا فوق العاده

جنبه های منفی

ظرفیت بار کمتر از متوسط هم رده هایش
گرانتر از بسیاری از شاسی بلندهایی که در همرده او هستند
آئودی Q5 نمای جلو رنکینگ Q5 در ارزیابی هادر حال حاضر آئودی Q5 توانسته نمره 8.3 از 10 را کسب کند ، که بر اساس ارزیابی ما از 30 مورد از عناصر تحقیق و داده با استفاده از منابع مختلف بوده است.
آئودی Q5 در میان SUV های کامپکت لوکس انتخاب بسیار خوبی است. زمانیکه پدال گاز را می فشارید شتاب فوق العاده ای را تجربه می کنید این در حالی است که Q5 مجهز به موتور پایه چهار توربو باشد یا اینکه موتور با کارایی بالا توربو V6 باشد در هر صورت انرژی و توان موتور را کاملا حس می کنید.
با Q5 به خوبی از پس گوشه های انواع جاده برمی آیید و حتی در جاده های ناهموار نیز به راحتی بسیار همواری ارائه می دهد این در حالی است که یکی از لوکس ترین فضای داخلی در سطح هم کلاس هایش را دارد. فضای مسافری کافی برای کلیه سرنشیان نیز وجود دارد ، اگرچه فضای بار در سطح سایر هم رده هایش کمتر از متوسط است.

فضای داخل Q5

صندلی Q5 چند نفره است ؟
این کراس اوور آئودی پنج نفر انسان بالغ را در خود جای می دهد. هر دو ردیف صندلی فضای کافی برای از بالا تا پایین را  برای بزرگسالان فراهم می کنند و از راحتی و پشتیبانی کافی برخوردار هستند. همانطور که گفته شد ، صندلی وسط بر روی یک برآمدگی  قرار گرفته است که فضای پا را محدود می کند.

بررسی کیفیت ساخت فضای داخل

اگر دنبال یک کابین لوکس و درجه 1 هستید آئودی Q5 تمام انتظارات شما را برآورده می کند عناصر داخل کابین در داخل عالی به نظر می رسد و مواد با کیفیت مانند روکش چرم استاندارد و روکش های چوبی جلوه ای زیبا به کابین می دهند.
آئودی Q5 فضای داخل

فضای بار آئودی Q5

فضای بار Q5 نسبت به بسیاری از همرده های خود کمتر است. فضای بار در حالتیکه صندلی در جای خود باشد 25.1 فوت مکعب را ارائه میدهد و زمانیکه صندلی های عقب را بخوابانید 53.1 فوت مکعب در فضا در اختیار شما قرار می دهد.
فضای بار آئودی

بررسی سیستم مالتی مدیا ، بلوتوث و سیستم راهبری آئودی Q5

از ویژگی های استاندارد Q4 می توان به سیستم کنترل خودکار تهویه مطبوع سه منطقه ای و سیستم سرگرمی با نمایشگر 7 اینچی ، سیستم صوتی 10 بلندگو ، بلوتوث ، رادیو HD ، دو پورت USB ، Apple CarPlay و Android Auto اشاره کرد.
همچنین می توان از ویژگی های موجود به سان روف پانوراما ، کابین خلبان مجازی آئودی ، شارژ دستگاه بی سیم ، سیستم صوتی ممتاز 19 بلندگو ، رادیو ماهواره ای ، سیستم MMI All-In-Touch با تشخیص دست خط ، صفحه نمایش 8.3 اینچی سرگرمی و Wi-Fi اشاره کرد.

عملکرد آئودی Q5

Q5 از یک موتور چهار سیلندر مجهز به  توربو شارژ استفاده می کند که در نهایت قدرتی معادل با 248 اسب بخار تولید می کند. این موتور بسیار پرقدرت است است و باعث می شود Q5  شتاب وقدرت بالایی بویژه در بزرگراه داشته باشد و شما احساس کمبود قدرت نداشته باشید. متقاضیانی که هیجان واقعی می خواهند باید دنبال نسخه تقویت شده این یعنی SQ5 بروند.
SQ5 به یک موتور V6  که مجهز به توربوشارژر دوقلو است تجهیز شده است که در نهایت 349 اسب بخار قدرت تولید می کند و سطح دیگیری از توان را به نمایش می گذارد.

ائودی پرفرمنس
امنیت Q5

تست تصادف آئودی Q5

آئودی Q5 مدل 2020 توانست از اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها رتبه کلی ایمنی پنج از هر پنج ستاره را دریافت کند. Q5 در تست تصادف جلو و پهلو پنج ستاره و در تست دور زدن چهار ستاره دریافت کند.

ویژگی های ایمنی آئودی Q5

یک دوربین دید عقب در Q5 به صورت استاندارد ارائه شده است. همچنین هر مدل آئودی شامل Pre Sense Basic است زمانیکه این سیستم تشخیص برخورد قریب الوقوع توسط خودرو را میدهد از سرنشینان محافظت می کند. سرانجام ، Q5 به صورت استاندارد با آئودی Pre Sense City ارائه می شود ، سیستمی که به انندگان این امکان را میدهد تا از حضور عابران پیاده و سایر وسایل نقلیه در خیابان های شلوغ کمک می کند.

درباره امداد خودرو شیراز غلامپور

1399/08/20