خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

بررسی شورولت کلرادو 2021 1399/08/22

بررسی شورولت کلرادو 2021

شورلت کلرادو 2021 یک آفرود نورد قابل با قابلیت یدک کشی عالی

شورولت کلرادو 2021 در میان رتبه بندی و در جمع وانت های جمع و جور ما به پایان می رسد. کلرادو 2021 یک ظرفیت یدک کشی عالی و با موتورهای قدرتمند در دسترس است ، اما درجه اطمینان ضعیف پیش بینی شده امتیاز کلی کلرادو را کاهش می دهد.
کلرادو 2021

نکات مثبت

ظرفیت یدک کشی بالا
پیشرانه های قدرتمند V6 و توربودیزل
سواری نرم و هندلینگ خوب
سیستم مالتی مدیا با رابط کاربر آسان

نکات منفی

ویژگی های ایمنی فعال آن کمتر از رقبا است
فضای نشستن عقب کلرادو کمتر از رقبا است
پایین ترین سطح قابلیت اطمینان پیش بینی شده است

ویژگی های کلی:

مصرف سوخت شهری 12.4 و مصرف بزرگراه 9.4 در هر 100 کیلومتر است
تعداد سرنشین 4 – 5 نفره
RWD – 4WD
قدرت موتور از: 181 تا 308 اسب بخار بسته به تیپ خودرو
شورلت کلرادو 2021

رنکینگ

در حال حاضر شورولت کلرادو نمره 7.1 از 10 را کسب کرده است که بر اساس ارزیابی ما از 39 مورد تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف این اعداد به دست آمده است.
شورولت کلرادو پیک آپ خوبی است. کلرادو مصرف سوخت مناسبی دارد و موتور V6 توان خروجی مناسبی تولید میکند. موتور توبو دیزل کلرادو چیزی است که در اکثر رقبا نمی توانید آن را بدست آورید که در سطح این کلاس توانایی پیشرفته تری را ارائه می دهد. در داخل ، کلرادو دارای صندلی های جلوی بزرگی است و سیستم مالتی مدیا دارای رابط کاربری آسانی است.

شورلت کلرادو در مقابل رقبا

شورولت کلرادو در مقابل فورد رنجر (Chevrolet Colorado vs. Ford Ranger)
فورد رنجر در رده بندی وانت جمع و جور ما کمی جلوتر از کلرادو قراردارد. کلرادو می تواند نقش بیشتری از یک یدک کش داشته باشد زیرا که تریم های مخصوص آفرود را به خود اختصاص داده است ، اما رنجر در حداکثر فضای بار در جایگاه بالاتری قرار دارد و ویژگی های آفرود زیادتری را ارائه می دهد که آن را به یک آفرودر قابل تبدیل می کند. رنجر تنها در گزینه موتور جای تامل دارد ،فورد رنجر یک موتور چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر دارد که از نظر خروجی بین موتور دیزل V6 کلورادو فاصله متمایزی ایجاد می کند.
کلرادو سیستم مالتی مدیای قوی تری ارائه کرده است درحالیکه فورد رنجر سیستم SYNC 3 ارائه داده که بسیار خوب عمل کرده است. البته این خود خیلی نزدیک بهم هستند ولی در اخر شاید فورد رنجر کمی بهتر باشد.

عملکرد کلرادو 2021

موتور کلرادو
کلرادو به صورت استاندارد با یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری ارائه می شود که 200 اسب بخار قدرت و 191 پوند فوت گشتاور دارد و به یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک مجهز شده است.
دو موتور دیگر نیز موجود است. یکی از آنها موتوری 3.6 لیتری V6 است که 308 اسب بخار قدرت و 275 پوند فوت گشتاور تولید می کند. دیگری  موتوری توربودیزل 2.8 لیتری است که 181 اسب بخار قدرت و 369 پوند فوت گشتاور تولید می کند.
در این میان موتور V6  با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک همراه است ، در حالی که موتور دیزل با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه می شود.
به نظر میرسد موتورچهار سیلندر پایه برای رانندگی در شهر و بزرگراه به اندازه کافی قوی باشد ، اگرچه در مورد ظرفیت یدک کشی بسیار عقب از موتورهای موجود است. اما V6 قدرت بیشتری نسبت به موتور پایه دارد و شتاب بهتری را ارائه می دهد. مسلما جهت بکسل کردن موتور دیزل عملکرد بهتری را ارائه می دهد.
موتور کلرادو

بررسی مصرف سوخت کلرادو 2021

مصرف کلرادو با موتور چهار سیلندر پایه و سیستم رانندگی محور عقب ، 12.4  در هر 100 کیلومتر برای مناطق شهری و 9.4 برای بزرگراه می باشد که امتیازات خوبی درسطح هم رده های خود است. مدل های V6 دارای مصرف سوخت 12.8 در شهر و مصرف 9.4 در بزرگراه ها هستند.
سواری و هندلینگ کلرادو
شاید از آسان بودن رانندگی در کلرادو تعجب کنید. این خودرو یک سواری نرم را ارائه میدهد حتی در مسیرهای ناهموار. در پارکینگ ها و خیابان های شلوغ شهر کاملاً قابل کنترل است و تقریباً احساسی شبیه به ماشین به آن می دهد
عملکرد آفرود کلرادو
به لطف مجموعه ای از ویژگی های خاص کلرادو توانایی فوق العاده ای در آفرود ارائه می کند. این گزینه ها شامل قفل شدن دیفرانسیل جلو و عقب ، سیستم کنترل پایین آمدن از تپه و همچنین سیستم تعلیق سنگین است.
داخل کابین کلرادو

ایمنی کلرادو 2021

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها به شورولت کلرادو 2021 نمره کلی ایمنی چهار ستاره از پنج ستاره را داده است که در آزمایش تصادف از جلو چهار ستاره ، در آزمون تصادف جانبی پنج ستاره و در آزمون واژگونی سه ستاره دارد.
ویژگی های ایمنی کلرادو
دوربین عقب
سیستم رانندگی نوجوانان (Teen Driver) (به شما امکان می دهد مواردی مانند تنظیم سرعت و میزان بلندی صدا برای رانندگان ثانویه و همچنین نظارت بر عملکرد رانندگی آنها را شخصا تنظیم کنید)
کروز کنترل
سنسورهای پارک عقب
هشدار برخورد موانع جلو
هشدار خروج از خط
کلرادو آفرودجهت درخواست امداد خودرو در شیراز با ما در ارتباط باشید

1399/08/22