خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

بررسی لکسوس GS 1399/09/19

بررسی لکسوس GS

در این مقاله به بررسی لکسوس GS 2020

لکسوس در ساخت خودروهای لوکس هنر فراوانی دارد که موجب شده محصولاتش خاص باشند. این مهارت همچنین در پویایی رانندگی لکسوس GS 2020 بسیار مشهود است ، یک سواری لوکس سایز متوسط که حتی در صورت مواجه شدن با سطوح خشن جاده نیز آرام و سرحال است.لکسوس GS با یک صندوق عقب عظیم معرفی شده است که کاربردی عالی دارد.
در لکسوس GS  مجموعه گسترده ای از ویژگی های استاندارد وجود دارد ، از جمله آخرین فناوری هایی که کمک فرآوانی به راننده می کنند تا امنیت و آسایش بیشتری به ارمغان بیاورند. اگر با تمام این تفاصیل بازهم به دنبال یک گزینه بهتر هستید میتوانید نسخه لکسوس  F Sport که همراه با سیستم تعلیق تنظیم شده است را امتحان کنید.
لکسوس GS
به طور کلی ، GS یک سدان برتر است بویژه در بسیاری از مناطقی که سدان بیشتر مورد توجه خریداران می باشد.امسال آخرین نسخه برای سری GS است ، زیرا این نسخه با نسخه ویژه جشن Black Line کنار گذاشته می شود.
بررسی برخی امکانات لکسوس GS 2020
سیستم چهار چرخ متحرک (AWD) معمولاً دارای قیمت بالایی است ، اما در مورد GS 350 اینگونه نیست. سیستم AWD با کمترین قیمت از نوع دیفرانسیل عقب (RWD) ارائه شده است که به عنوان مدل پایه خودرو درنظر گرفته شده است. این مدل با انتخاب گسترده ای از ویژگی های استاندارد عرضه می شود و ما فکر می کنیم این گزینه برای اکثر خریدارانی که به این سدان لکسوس علاقه مند هستند انتخاب مطلوبی خواهد بود.
مدل پایه GS به چرخ های 18 اینچی مجهز شده است و به ویژگی های خاص دیگری مانند چراغ های جلو اتوماتیک LED ، چراغ های عقب LED و آینه های جانبی تاشو برقی با قابلیت گرم شدن خودکار مجهز است. لکسوس GS 350 در کابین خود دارای امکانات زیر است ، AWD به صورت استاندارد است و صندلی های جلوی قابل تنظیم در 10 جهت هستند ، کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه ای ، روکش چرم شبیه سازی شده و ستون فرمان شیب دار و تلسکوپی قابل تنظیم است. همه مدل ها به ویژگی های کمک راننده مانند نظارت بر نقاط کور و کنترل کروز تطبیقی مجهز شده اند.
داخل لکسوس GS

عملکرد لکسوس GS

لکسوس تمام سدان های GS را به موتور 3.5 لیتری V6 مجهز کرده است که 311 اسب بخار قدرت و 280 پوند فوت گشتاور ارائه می دهد. هردو چرخ عقب و چهار چرخ محرک ارائه می شود. با استفاده از مدل های چهار چرخ متحرک ، دنده ها توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک تعویض می شوند. مدل های تعلیق عقب به یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک تجهیز شده اند.
GS350 F Sport ی که ما آزمایش کردیم ، سرعت صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در 5.8 ثانیه انجام داد. این بد نیست ، اما مدل های رقیب بسیار سریعتر هستند. به عنوان مثال ، در تست ما ، آئودی A6 در 4.8 ثانیه این مرحله را به پایان رساند و BMW 540i xDrive در 4.5 ثانیه موفق به انجام آن شد. GS یک ماشین عالی برای رفت و آمد است و با توجه به نرم بودن خودرو کیفیت رانندگی خوبی را ارائه می دهد. به صورت استاندارد با سه حالت رانندگی - عادی ، اکو و اسپورت - ارائه می شود و به شما این امکان را می دهد تا عملکرد ماشین را متناسب با تنظیمات دلخواه خود تنظیم کنید.
صندلی های لکسوس GS

بررسی فضای داخل کابین ، صندوق عقب و راحتی خودرو

کابین GS جادار و راحت است ، اما طراحی آن پایه ای است و مواد به کار رفته در بهترین حالت متوسط هستند. مدل های رقیب از مارک هایی مانند آئودی و مرسدس بنز کار بهتری در ایجاد یک فضای دنج برای سرنشینان طراحی کرده اند. از طرف دیگر نکته مثبت ، GS در مورد فضای بار بوده است که از لحاظ فضای بار یک خودروی عالی به شمار می رود. صندوق عقب آن ظرفیت 18 فوت مکعب بار را فراهم می کند. این رقم خیلی بیشتر از رقبایی مانند مرسدس بنز کلاس E سدان (13 فوت مکعب) و آئودی A6 (14 فوت مکعب) است.
سیستم مالتی مدیا و سرگرمی لکسوس GS
بصورت استاندارد لکسوس GS ، ویژگی های استانداردی مانند سیستم صوتی با 12 بلندگو و رادیو ماهواره ای SiriusXM را دریافت می کنید. همه مدل ها به تلفن بلوتوث و سیستم صوتی و همچنین سیستم ناوبری فعال شده با صدا با صفحه نمایش 12.3 اینچی مجهز هستند. سیستم مالتی مدیا و سرگرمی توسط رابط لمسی از راه دور لکسوس اداره می شود که دارای یک کنترلر از نوع ماوس است که در کنسول مرکزی قرار دارد. این سیستم قطعاً به یک دوره کوتاه یادگیری نیاز دارد. رقبایی مانند آئودی و مرسدس تنظیماتی را ارائه می دهند که کاربرپسندتر هستند. طیف وسیعی از تجهیزات اختیاری شامل یک هدآپ دیسپلی و یک سیستم صوتی 17 بلندگوی مارک لوینسون است. متأسفانه ، یکپارچه سازی Apple CarPlay و Android Auto در دسترس نیست که شاید بتوان از این نکته بعنوان یک نکته منفی یاد کرد.

ویژگی های ایمنی و کمک راننده

لکسوس GS 2020 توسط سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) یا موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) مورد آزمایش قرار نگرفته است. با این حال ، IIHS در تمام معیارهای قابلیت تصادف به مدل 2019 امتیاز کامل خوبی داده است. این سدان لکسوس با مجموعه ای سخاوتمندانه از فناوری استاندارد کمک به راننده شتافته است.

 ویژگی های کلیدی ایمنی عبارتند از:

سیستم استاندارد نظارت بر نقاط کور با هشدار عبور از وسایل نقلیه عقب
سیستم استاندارد هشدار دهنده خروج از خط
سیستم استاندارد هشدار برخورد به موانع جلو بهمراه ترمز اضطراری خودکار
کروز کنترل تطبیقی استاندارد
لکسوس GS

درباره ما

انجام کلیه امور انتقال و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز  و سایر شهر های کشور و حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو غلامپور 09176042366 .
امداد خودرو سراسری غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
 

1399/09/19