خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

معرفی اجمالی bmw i8 1399/08/04

معرفی اجمالی bmw i8

BMW i8 یک خودروی سبز, لوکس و جوان پسند

قدرت خروجی خودرو برابر است با 357 اسب بخار و گشتاور آن برابر با570 نیوتن متر است و شتاب صفر تا 100 برابر است با 4.4 ثانیه.
پلاگین الکتریکی BMW i8 در نمایشگاه نیویورک برنده جایزه خودروی سال در بخش زمین سبز نیز شد, i8 دنباله روی برادر کوچکترش i3 است که در سال 2014 برنده شده بود.
البته i8 به دنبال بردن جایزه خودروهای لوکس که قبلا توسط مرسدس S-Class برده شده بود نیز هست که البته Volkswagen Golf GTE و Mercedes S500e رقیبان ش به شمار می روند.
bmw i8
سری i8 از یک موتور 1.5 لیتری برای چرخ های عقب استفاده میکند که میتواند 228 اسب بخار قدرت تولید نماید بعلاوه اینکه موتور الکتریکی که برای چرخ های جلو استفاده می شود میتواند 129 اسب بخار قدرت تولید نماید. با یک بار شارژ می تواند تا 35 کیلیومتر را بپیماید که هربار شارژ حدود 90 دقیقه با شارژ دیواری و 4 ساعت با پریز معمولی طول می کشد.

پرفرمنس bmw i8

در مجموع قدرت خروجی آن 357 اسب بخار و گشتاور آن 570 نیوتن متر است که میتواند فقط در 4.4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر برسد.

طی رانندگی که تیم تست با این خودرو انجام داده دریافت کرده که ورود به این خودرو به دلیل وجود درهای پروانه ای آن مقداری سخت است ولی رانندگی با این خودرو بسیار مفرح و دلچسب است.
در مراسمی که برای اعطای جایزه در نیویورک برگزار شد دکتر رابرت سون به نمایندگی از تیم BMW حاضر در مونیخ ابراز شادمانی کرد و طی سخنرانی کوتاهی اظهار داشت که BMW i8  معرف یک ترکیب منحصربفرد سبک وزن و مجموعه ای از اتصالهای بی نظیر است. بردن این جایزه برای دومین سال متوالی نشان دهند این موضوع است که محصولات BMW سری i جزو سری محصول های پیشتاز در دنیاست.
bmw i8 wings
مراسم اعطای جایزه در نمایشگاه جهانی خودرو که در نیویورک برپا شده و زیر نظر هیئت داوران است با حضور 75 روزنامه نگار از 20 کشور جهان پوشش داده می شود.
کاندیداهای مورد نظر تابستان هر سال کاندید می شوند و پس از آن کمیته ای این لیست از کاندیداها پس از پالایش به 5 عدد کاهش می دهند و در نهایت هیئت داوران 3 گزینه اصلی را از بین کاندیداهای مورد نظر انتخاب می کنند. که طی این مراسم اهدای جوایز برای لوکس ترین خودرو و خودروی سال و خودروی با بهترین پرفرمنس نیز داده می شود.
که مرسدس جدید C-class و S-class و مرسدس AMG GT این جایزه ها را قبلا برده بودند.
 

بی ام و سری 2

یک رانندگی هیجان انگیز با پویایی بالا بهمراه یک کابین بروزآوری شده با درجه اطمینان قابل پیش بینی عالی , همگی برای پیشبرد BMW  سری 2 به سمت بالای جدول کلاس خودروهای لوکس کوچک باهم بخوبی ترکیب شده اند.

جوانب مثبت منفی بی ام و سری 2

سریعترین شتاب از موتورهای همرده

هندلینگ زنده و فعال

لیست طولانی از ویژگی های استاندارد و موجود

کیفیت کابین بالاتر

صندلی عقب به نسبت رقبا در مدل های کوپه و کانورتیبل کوچک تر است

رتبه بندی و تحقیق بی ام و سری 2

بی ام و سری 2 توانسته رتبه 2 را در جدول گروه اتومبیل های لوکس کوچک بدست آورد . در حال حاضر BMW 2-Series دارای نمره 8.6 از 10 است که بر اساس ارزیابی 43 عنصر تحقیقاتی و داده ای ما با استفاده از منابع مختلف بدست آمده است.

1399/08/04