خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

بررسی آئودی A4 مدل 2021 1399/09/29

بررسی آئودی A4 مدل 2021

آئودی A4 2021 به دلیل سواری متعادل ، موتورهای قوی و کارآمد وهمچنین کابین زیبا ، در رتبه بندی اتومبیل های لوکس ما و در رتبه های برتر قرار دارد.
جوانب مثبت منفی آئودی A4
سواری راحت
موتورهای توربوشارژ کارآمد
سیستم مالتی مدیای قوی با ویژگی های سرگرمی و بصری فوق العاده
فضای داخلی با کلاس
اما برای رانندگی جذابیت کمتری نسبت به رقبا دارد
مواردی که برای سال 2021 در A4 به روز آوری شده :
چهار چرخ متحرک کواترو ، هشدار خروج از خط و سیستم بی سیم Apple CarPlay بصورت استاندارد است
13 اسب بخار قدرت اضافی در هر دو موتور A4 سدان

تحقیق و رتبه بندی

در حال حاضر ، آئودی A4 دارای امتیاز 8.5 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 32 مورد تحقیق بوده است.
آئودی A4 2020 یک ماشین کوچک و بسیار لوکس است. نه به این دلیل که اسپرت ترین یا مجلل ترین سدان در کلاس خود است ، بلکه به این دلیل که کاملا روی آن کار شده است. A4 دارای یک فضای شیک و جادار با مواد پیشرفته است. از ویژگی های فنی و ایمنی بسیاری برخوردار است و استفاده از سیستم مالتی مدیای قوی و سرگرمی صفحه نمایش لمسی نیز آسان است. مجموعه موتورهای A4 پرقدرت هستند در عین حال این موتور کم مصرف هم می باشند. درنهایت این خودرو در جاده های ناهموار درحالیکه چاب و سریع هست سوار نرم و راحتی را نیز ارائه می دهد. قیمت این خودرو به نسبت رقبا معقول است و آپشن های بهتری را ارائه کرده است از رقبای آن میتوان به بی ام دبلیو سری 3 و مرسدس بنز کلاس سی و ولوو s60 و جنسیس g70 می توان اشاره کرد.
آئودی A4 مدل 2021

آئودی A4 در مقابل رقبا:

کدام یک بهتر است: آئودی A4 یا آئودی A5 ؟
آئودی A5 در همان پلت فرم A4 ساخته شده است و این دو شباهت های زیادی از طراحی داخلی و سیستم های مالتی مدیا و سرگرمی گرفته تا امکانات رفاهی و ایمنی با یکدیگر دارند. اما چند تفاوت اساسی وجود دارد.
A4 فقط به صورت سواری عرضه می شود. A5 در سبک های بدنه کوپه ، کانورتیبل و هاچ بک ارائه می شود ، اگر می خواهید از استایل ظریف تری برخوردار باشید یا از نظر هاچ بک فضای بار بیشتری داشته باشید ، این گزینه بهتر است. اگر موتور فوق العاده قدرتمندی بخواهید ، A5 انتخاب بهتری است. A5  با یک موتور V6 (RS 5 ) با قدرت 444 اسب بخار در دسترس است که با A4 نمی توانید این چنین قدرت موتوری را بدست آورید. از طرف دیگر ، اگر  به دنبال خودرویی با بودجه مناسب تر هستید  A4 گزینه مناسب تری است. قیمت پایه آن چند هزار دلار پایین تر از A5 است.
کدام یک بهتر است: آئودی A4 یا آئودی A3 ؟
سواری آئودی A3 گزینه دیگربه شمار می رود که کمی کوچکتر از خواهر و برادر A4 خود است و چند هزار دلار قیمت کمتری دارد و آن را به یک گزینه مناسب در کلاس خودروهای لوکس کوچک تبدیل می کند. دلیل اصلی این است که A3 در بررسی فضای داخلی به اندازه رقبا جادار و مجلل نیست و فاقد سیستم مالتی مدیای جدید و صفحه نمایش لمسی A4 است. هر چند هر دو مدل از لحاظ عملکرد موتور قابل قیاس باهم هستند. درنهایت باید با هر دو خودرو  A3 و A4 رانندگی آزمایشی کنید تا ببینید کدام یک را ترجیح می دهید.
آئودی A4 مدل 2021

بررسی فضای داخلی آئودی A4

آئودی  A4 یک سواری چهار در است و دارای پنج صندلی است. صندلی های جلو  A4 از دارای پشتیبان و کوسن زیبا هستند و فضای مناسب سر و پا را حتی برای سرنشینان بلند قد تر نیز فراهم می کنند. صندلی های عقب به اندازه کافی جادار هستند و بزرگسالان برای گردش کوتاه تر می توانند سواری راحتی داشته باشند. همانند اکثر اتومبیل های لوکس کوچک ، صندلی عقب هنگام سفرهای جاده ای طولانی تر برای کودکان و نوجوانان اختصاص داده شده است. دید بیرونی در جلو و کناره های A4 خوب است ، اما در قسمت عقب کاملاً خوب است.

روکش های چرمی و صندلی های جلوی بصورت استاندارد دارای گرم کن هستند. صندلی های جلو دارای تهویه مطبوع و ماساژ هستند و همچنین صندلی های عقب دارای گرم کن صندلی هستند و گرم کن فرمان بصورت استاندارد در دسترس است.
بررسی سیستم مالتی مدیا و سیستم سرگرمی A4 ، بلوتوث و ناوبری
آئودی A4 به صورت استاندارد با صفحه لمسی 10.1 اینچی ، Apple CarPlay ، Android Auto ، دو پورت USB ، بلوتوث ، استریو با 10 بلندگو ، رادیو HD و کنترل سه بعدی آب و هوا به صورت سه منطقه ای ارائه می شود. از ویژگی های موجود می توان به سیستم ناوبری ، آمپرهای دیجیتال 12.3 اینچی ، شارژ دستگاه بی سیم ، دو پورت USB اضافی ، استریو Bang & Olufsen با 19 بلندگو و رادیو ماهواره اشاره کرد.

بررسی موتور A4

آئودی A4 با سه نوع موتور ارائه شده است. مدل پایه موتور 40 TFSI  است که دارای چهار سیلندر می باشد این موتور یک موتور 2.0 لیتری مجهز به توربوشارژ است که توان 188 اسب بخاری را در اختیار شما قرار میدهد ، گیربکس اتوماتیک دو کلاچه هفت سرعته و دیفرانسیل جلو است.نوع دوم 45 TFSI  است که از سطح بالاتر برخوردار شده و یک نسخه 248 اسب بخاری از این موتور به همراه سیستم چهار چرخ متحرک Audi’s Quattro است. سرانجام ، مدل اسپرت S4 دارای یک موتور 3.0 لیتری توربوشارژ 349 اسب بخاری V6 است که به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک است.
 

درباره امداد خودرو شیراز

انجام کلیه امور انتقال و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز  و سایر شهر های کشور و حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو غلامپور 09176042366

امداد خودرو سراسری غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
امداد خودرو شیراز ، خودرو بر شیراز

1399/09/29