خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

بررسی bmw X1 مدل 2020 1399/10/09

بررسی bmw X1 مدل 2020

بررسی BMW X1 مدل 2020 بصورت اجمالی

bmw x1
درواقع BMW X1 را می توان در دره بهترین شاسی بلند های ساب کامپکت به شمار آورد که این را مدیون عملکرد فوق العاده شناخته شده اش است. خصوصیات یوزر فرندلی خوب و فضای داخلی راحت و مجلل و فضای خوب برای سرنشینان.
نکات مثبت و منفی:
فضای بار بسیار خوب
موتور اصلاح شده و پرقدرت
بکار گیری فناوری های روز دنیا
هندلینگ خوب و زنده
به نسبت شاسی بلندهای همرده از ضریب ایمنی پایین تری برخوردار است
در بعضی نقاط به نسبت شاسی بلندهای همرده جنس مواد بکار رفته در داخل کابین ضعیف تر است
بروز آوری های مدل 2020 چیست:
طراحی بیرونی خودرو به روز آوری شده است
یک سیستم مالتی مدیای تاچ اسکرین 8.8 اینچی بصورت استاندارد روی خودرو نصب شده است

رتبه بندی :

در حال حاضر BMW X1 رتبه 8.4 از 10 را کسب کرده که این را از 33 مورد تحقیقاتی بدست آورده است.
BMW X1 یک شاسی بلند لاکچری کامپکت است و یک گزینه عالی برای افرادی است که دنبال یک شاسی بلند کوچک هستند که فضای بار عالی دارد و یک موتور پرقدرت ، X1 یک هندلینگ عالی را ارائه کرده است و لیست فراوانی از خصوصیات ویژه دارد و یک سیستم سرگرمی فوق العاده.
هرچندی X1 در صدر و در کنار رقبای خوب قرار گرفته ولی بازهم بی عیب نیست. بعضی از موارد بکار رفته در داخل کابین به نسبت سایر رقبای لاکچری خوبش در حد پایین تری قرار گرفته است و همچنین به نسبت این خودروهای لاکچری رتبه ایمنی پایین تری کسب کرده است.
اگر قصد خرید X1 را دارید یک گزینه خوب را انتخاب کرده اید زیرا X1 در صدر شاسی بلند های لاکچری کوچک قرار گرفته است که علاوه بر لاکچری بودن دارای موتوری پرقدرت و ظاهری زیبا و فضای بار زیادی است.مقایسه BMW X1 با رقبا:
مقایسه BMW X1 با Audi Q3 :
هرچند Q3 در صدر جدول با X1 در صدر جدول شاسی بلندهای لوکس قرار گرفته است که انتخاب بین این دو خودروی آلمانی را سخت کرده است اما تفاوت هایی نیز باهمدیگر دارند. از این جمله میتوان به برتری X1  از لحاظ عملکرد اشاره کرده که این را مدیون موتور پرقدرت و هندلینگ جذاب و فوق العاده اش است و همچنین از لحاظ فضای بار نیز بهتر از Q3 است.
اما Q3 از لحاظ مواد بکار رفته در داخل کابین و طراحی داخل کابین دست بالا را دارد همچنین رتبه ایمنی Q3  بالاتر از X1 است.
بررسی فضای داخل X1
درواقع X1 یک شاسی بلند پنج نفره است اما در واقع برای 4 سرنشین بالغ بگوییم واقع بینانه تر است چون صندلی میانی بسیار باریک طراحی شده است. صندلی جلو دارای پاور است و میتواند در هشت جهت تنظیم شود. صندلی ها در اطراف ساپورت های خوبی دارند که موجب راحتی بیسشتر در سفرهای طولانی شده اند.
فضای دید راننده طوری طراحی شده که راننده فضای دید عالی داشته باشد. طراحی گیج های روبروی راننده به صورتی بوده که فضای اسپورت را القا می کنند و طراحی فرمان بصورتی بوده که برای افراد با قدهای متفاوت راحت و در دسترس باشند.
در داخل دو عدد اتصال LATCH برای صندلی کودک درنظر گرفته شده است.
فضای بار X1 یک فضای بار قابل توجه است که 27.1 فوت مربع را ارائه می دهد. که اگر ردیف دوم صندلی ها را بخوابانیم این فضا دوبرابر می شود و به 58.7 فوت مربع می رسد. که فضای بار زیادی است.
در داخل کابین یک سیستم مالتی مدیای خوب بصورت استاندارد قرار گرفته است که کاربری اسانی دارد و به راحتی قابل کنترل است. یک مانیتور تاچ اسکرین 8.8 با گرافیک فوق العاده و پاسخگویی سریع برای ورودی در نظرگرفته شده است.
در وسط کنسول یک دکمه چرخشی قرار گرفته است که کارهای زیادی را انجام میدهد تا یک یار کمکی برای راننده جهت کنترل بهتر تاچ اسکرین باشد.
سیستم ناوبری با تلفن های هوشمند بخوبی هماهنگ شده است هم برای اندروید و هم برای اپل . یک رادیوی ماهواره ای هم بصورت آپشنال درنظر گرفته شده است. داخل خودرو 12 عدد اسپیکر هارمان کاردون دور تا دور قرار گرفته اند ، همچنین سیستم شارژ وایرلس وجود دارد و وای فای هات اسپات نیز در دسترس است.
x1

عملکرد X1

درواقع حسن شهرت X1 را شاید بتوان قدرت موتور فوق العاده اش به حساب آورد. قدرت X1 از یک موتور چهار سیلندر تامین می شود که 228 اسب بخار قدرت تولید می کند و موجب شده تا بتواند شتاب سریعی داشته باشد و در سرعت بالا ثبات خوبی داشته باشد.
مصرف این خودرو در شهر 9.8 کیلومتر است و در جاده 7.1 در هر 100 کیلومتر مصرف می کند که رقم خوبی برای یک شاسی بلند لوکس است.
رانندگی با X1 یک رانندگی لذت بخش است چراکه هندلینگ فوق العاده ای دارد و سر پیچ ها بسیار نرم عمل می کند.
قابلیت اطمینان خودرو 3.5 از 5 است و گارانتی آن 4 سال و یا 50 هزار مایل است.

امداد خودرو شیراز غلام پور 09176042366

درباره امداد خودرو شیراز

انجام کلیه امور انتقال و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز  و سایر شهر های کشور و حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو غلامپور 09176042366

امداد خودرو سراسری غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
حمل و جابه جایی انواع خودرو در شیراز و همچنین جابه جایی خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران 
تمامی خدمات جا به جایی و حمل و نقل خودرو توسط خودروبر کفی ،نیسان جرثقیل ، چرخگیر در شیراز و  سایر شهرهای ایران و تمامی نقاط ایران صورت می پذیرد.

1399/10/09