خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

سانتافه 2020 1399/10/13

سانتافه 2020

بررسی سانتافه 2020 -

هیوندای سانتافه 2020 در نزدیکی بالای رتبه بندی شاسی بلند های متوسط ما قرارداد زیرا که دارای فضای داخلی راحتی است ، دارای بسیاری از ویژگی های فنی خوبی است و از لحاظ صرفه جویی در مصرف سوخت مناسب است و سواری متعادلی دارد.
جوانب مثبت منفی
سواری راحت
مصرف سوخت خوب
فضای داخلی با کیفیت
بسیاری از ویژگی های فن آوری آسان برای استفاده
موتور پایه چندان دلچسب نیست
از لحاظ هندلینگ رقبا بهتر هستند
فضای بار کمتری به نسبت برخی از رقبا دارد
موارد جدید برای سال 2020
یادآوری بستن کمربندهای صندلی عقب اکنون بصورت استاندارد روی خودرو نصب شده است
سیستم نظارت بر نقاط کور اکنون در دسترس است
مدل های SEL Plus ، Ultimate و XL دیگر متوقف شدند
صندلی های کشویی ردیف دوم متوقف شدند
بررسی سانافه 2020 از لحاظ رنکینگ
هیوندای سانتافه در سال 2020 بر اساس امتیاز آن در گروه شاسی بلند های متوسط در رتبه بندی شماره 1 قرار گرفته است. این جایزه برای بهترین شاسی بلند دو ردیفه 2020 از لحاظ ارزش مادی و همچنین برنده جایزه بهترین خودروهای جدید نوجوانان در سال 2020 و نامزد نهایی جایزه بهترین شاسی بلند دو ردیف 2020 برای خانواده ها بود. در حال حاضر هیوندای سانتافه نمره 8.5 از 10 را کسب کرده است ، که بر اساس ارزیابی از 30 مورد از عناصر تحقیق و داده با استفاده از منابع مختلف است.
آیا سانتافه 2020 خودروی خوبی است و ارزش خرید دارد
بله ، هیوندای سانتافه یک شاسی بلند رده متوسط است. تقریباً همه مواردی را که اکثر افراد در یک خودرو به دنبال آن هستند شامل می شود. مسافت پیموده شده با مصرف سوخت مناسب ، سواری روان ، صندلی های راحت و کابین آرام از مشخصات این شاسی بلند می باشد. علاوه بر این ، بسیاری از ویژگی های فن آوری بصورت استاندارد در دسترس هستند ، و شما نیازی به تخصص خاصی برای کارکردن با انها ندارید. برای استفاده از آنها ما سانتافه را به دلیل ترکیب برتر کیفیت و ارزش در کلاس خود ، بهترین شاسی بلند دو ردیفه به نسبت مبلغی که برای آن می پردازید برای 2020  خود قرار دادیم.
به لطف خصوصیات ترکیبی از کیفیت کلی ، قابلیت اطمینان قابل پیش بینی ، رتبه بندی بالای ایمنی و فناوری های جلوگیری از تصادف ، ما سانتافه را بهترین شاسی بلند جدید 2020 خود برای نوجوانان با بودجه 35 تا 40 هزار دلار نامیدیم. ما همچنین سانتافه را به دلیل ترکیب خصوصیاتی از جمله فضای بار و مسافر ، رتبه بندی ایمنی و قابلیت اطمینان ، نظرات مثبت روزنامه نگاران بخش خودرو و ویژگی های مربوطه بعنوان دوست خانواده ، به عنوان نامزد نهایی بهترین شاسی بلند دو ردیفه برای خانواده خود معرفی کرده ایم.
سانتافه 2020
مقایسه سانتافه 2020 با بعضی رقبا
کدام یک بهتر است: هیوندای سانتافه یا مزدا CX-9
مزدا CX-9 در نزدیکی بالای جدول رده بندی شاسی بلندهای متوسط و در کنار سانتافه قرارداد. مزدا دارای یک موتور توربوشارژ پر قدرت است وهمچنین از لحاظ رتبه بندی مناسب در مصرف سوخت و هندلینگ بهتری از هیوندای قرارداد. صندلی مزدا حداکثر هفت صندلی دارد که مسلماً بهترین کابین را در کلاس همرده ها دارد . هر دو شاسی بلند دارای ویژگی های فراوانی هستند از جمله سیستم های مالتی مدیا و سرگرمی کاربرپسند و ظرفیت بار مشابه با یکدیگر. با این حال ، سانتافه از لحاظ قیمت پایه هزار دلار کمتر است و ارزش پیشنهادی بهتری نسبت به CX-9 دارد. هر دو خودرو خوب هستند و هر دو شاسی بلند قابل بررسی. اگر اولویت شما عملکرد خودرو است و از لحاظ مالی محدودیت خاصی ندارید بهتر است  CX-9 را بخرید. اگر می خواهید کمتر هزینه کنید حدودا 5 درصد صرفه جویی کنید سانتافه را تهیه کنید.
کدام یک بهتر است: هیوندای سانتافه یا هوندا CR-V؟
هوندا CR-V یکی از شاسی بلندهای کامپکت با بالاترین امتیاز است. با این حال ، حضور در کلاس کوچکتر به معنای پیشی گرفتن از سانتافه متوسط نیست. هوندا دارای پیشرانه پرقدرت تری نسبت به موتور پایه هیوندای است و فضای بار آن تقریباً به اندازه سانتافه است. هوندا نیز دارای امتیازات بهتری در مصرف سوخت است. هر دو وسیله نقلیه فضای بار و فضای داخلی با کیفیت زیادی دارند. هر دو را تست کنید تا ببینید کدام یک را بهتر دوست دارید.
سانتافه 2020
اطلاعات و سرگرمی ، بلوتوث و پیمایش سانتافه 2020
از ویژگی های استاندارد سانتافه می توان به سیستم نظارت بر کمربند صندلی عقب و سیستم مالتی مدیا و سرگرمی با نمایشگر 7 اینچی ، بلوتوث ، چهار پورت USB ، Apple CarPlay و Android Auto اشاره کرد. از ویژگی های موجود می توان به کنترل خودکار تهویه مطبوع دو منطقه ای ، سیستم صوتی 12 بلندگوی Infinity ، رادیو ماهواره ای ، رادیو HD ، صفحه لمسی 8 اینچی ، ناوبری ، شارژ دستگاه بی سیم و سانروف پانوراما اشاره کرد.
بررسی عملکرد سانتاقه 2020
سانتاقه یک موتور چهار سیلندر 185 اسب بخاری تجهیز شده است که این موتور باعث نشده که سانتافه سریع یا قدرتمند شود و در واقع یکی از نقطه ضعف های سانتافه به شمار می رود. انتخاب بهتر برای سانتافه 2020 موتور چهار سیلندر توربو با قدرت 235 اسب بخار است. حتی این موتور مجهز به توربوشارژر هم پاسخگو نیست اما شتاب بسیار بهتری نسبت به موتور پایه دارد ولی با این موتور جدید نیز احساس کمبود نیرو نمی کنید.
قابلیت اطمینان سانتافه
آیا هیوندای سانتافه قابل اطمینان است؟
هیوندای سانتافه 2020 دارای امتیاز عالی 4.5 از پنج درجه اطمینان پیش بینی شده از J.D. Power است.
 

درباره امداد خودرو شیراز

انجام کلیه امور انتقال و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز توسط امداد خودرو شیراز غلام پور و سایر شهر های کشور و حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز غلامپور 09176042366

امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
حمل و جابه جایی انواع خودرو در شیراز و همچنین جابه جایی خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران 
تمامی خدمات جا به جایی و حمل و نقل خودرو توسط خودروبر کفی ،نیسان جرثقیل ، چرخگیر در شیراز و  سایر شهرهای ایران و تمامی نقاط ایران صورت می پذیرد. امداد خودرو شیراز غلامپور در خدمت شماست



 

1399/10/13