خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

کیاتلوراید 2021 - 09173026064 1399/10/17

کیاتلوراید 2021 - 09173026064

بررسی کیا تلوراید مدل 2021 - 09173026064

کیا تلوراید 2021 به لطف رانندگی دلپذیر و پویا ، فضای داخلی راحت و جادار ، ویژگی های کاربر پسند و لیست بالابلند از تجهیزات استاندارد ، در بالای لیست شاسی بلند های کلاس متوسط قرار دارد.

جوانب مثبت منفی

صندلی جادار و فضای بار وسیع
هندلینگ خوب
موتور خورجینی شش سیلندر Spry
بسیاری از ویژگی های استاندارد
سیستم سرگرمی و مالتی مدیا
مصرف سوخت متوسط
رتبه بندی کیا تلوراید 2021
کیا تلوراید 2021 رتبه دوم را بر اساس امتیازات کسب شده  در گروه شاسی بلندهای متوسط کرده است. در حال حاضر امتیاز کیا تلوراید 8.4 از 10 است که بر اساس ارزیابی 16 عنصر تحقیقاتی و داده ای ما با استفاده از منابع مختلف است.
شماره 2 در شاسی بلندهای متوسط
شماره 4 در شاسی بلندهای کراس اوور
شماره 1 در شاسی بلندهای 3 ردیفه

آیا کیا تلوراید یک شاسی بلند خوب است؟

بله ، کیا تلوراید 2021 یک شاسی بلند عالی سه ردیفه است. تلوراید دارای فضای داخلی مجلل ، فضای نشیمن مناسب برای حداکثر هشت مسافر و فضای بار وسیع است. این خودرو دارای ویژگی های ایمنی فعال مانند سیستم نظارت بر نقاط کور و ترمز اضطراری خودکار است و یک سیستم مالتی مدیا و سرگرمی با کاربری آسان را ارائه می دهد.
تلوراید برای رانندگی روز به روز راحت تر و آرام تر می شود و موتور V6 بازبینی شده آن با اطمینان این شاسی بلند را بخوبی ساپورت می کند. ضریب اطمینان پیش بینی شده با میانگین بالاتر از حد متوسط است و ضمانت طولانی مدت کیا شامل 10 سال یا 150000 کیلومتر است که تنها چند نمونه کوچک به جذابیت تلوراید افزوده است.
ما 16 بررسی کیا تلوراید را موشکافی کردیم و همچنین نقاط داده مانند رتبه بندی قابلیت اطمینان و برآورد مصرف سوخت را تجزیه و تحلیل کرده ایم تا به شما کمک کنیم تا بهترین تصمیم ممکن برای خرید خودرو را بگیرید.
این بررسی تلوراید 2021 شامل تحقیقات قابل استفاده برای همه مدل های این نسل است که برای سال 2020 راه اندازی شده است.
تلوراید

کیا تلوراید در مقابل رقبا

کیا تلوراید در مقابل هیوندای پالیسید

پالیسید اشتراکات زیادی با کیا تلوراید دارد. هر دوی این شاسی بلندها دارای موتور ، گیربکس و بسیاری از اجزای ساختاری یکسان هستند. هر دو نیز به یک اندازه ، با قیمت مشابه و بسیاری از ویژگی های فنی و ایمنی یکسان ارائه می شوند. بزرگترین تفاوت در یک ظاهر طراحی شده است. به طور کلی ، پالیسید  و تلوراید گزینه های عالی هستند و انتخاب بین آنها بستگی به اولویتهای شخصی شما دارد.

کیا تلوراید در مقابل کیا سورنتو

کیا سورنتو دیگر شاسی بلند متوسط همین این برند است. سورنتو مانند هم خانواده خود تلوراید دارای رانندگی دلپذیر و پویایی است که سه ردیف صندلی می شود و کابین از مواد با کیفیت ساخته است. هر دو مدل همچنین یک سیستم مالتی مدیا و سرگرمی کاربر پسند را ارائه می دهند. سورنتو کمی کوچکتر از تلوراید است و در نتیجه فضای بار کمتری دارد و ردیف سوم کمی فشرده تر است. همچنین از ویژگی های استاندارد ایمنی و راحتی نیز در مقایسه با تلوراید برخوردار نیست. همانطور که گفته شد ، سورنتو به طور قابل توجهی ارزانتر است اگر بودجه کمی دارید ، ممکن است بخواهید ابتدا سورنتو را در نظر بگیرید.

سیستم های اطلاعات و سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری تلوراید

کیا تلوراید به دلیل سیستم مالتی مدیا و سرگرمی کاربر پسند ، ستایش می شود. مدل های Telluride LX و S به صفحه لمسی 8 اینچی مجهز شده اند ، در حالی که مدل های EX و SX دارای صفحه نمایش لمسی 10.2 اینچی هستند. هر دو سیستم بلافاصله به ورودی ها پاسخ می دهند ، و یک ساختار منوی ساده با گرافیک واضح ارائه می دهند. دکمه ها و دکمه های فیزیکی اضافی برای کنترل تهویه مطبوع و صدا نیز وجود دارد که دسترسی این عملکردها هنگام رانندگی را آسان می کند.
ویژگی های مشهوری مانند Apple CarPlay و Android Auto در همه مدل ها به صورت استاندارد ارائه می شوند. همچنین چند گزینه وجود دارد که ممکن است برای شما مفید باشد ، از جمله می توان به یک حالت بی صدا برای استریو که صدای بلندگوهای عقب را قطع می کند ، اشاره کرد.
موتور تلوراید

بررسی پرفرمنس تلوراید

کیا تلوراید با پیشرانه 3.8 لیتری V6 مجهز شده است که 291 اسب بخار قدرت و 262 پوند فوت گشتاور تولید می کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل جلو استاندارد هستند. چهار چرخ متحرک نیز برای مواقع خاص در دسترس است. این موتور V6 در هنگام رانندگی روزمره احساس خوب و خوشی را به راننده و سرنشینان منتقل می کند. این موتور تلوراید را در اطراف شهر و با سرعت بالا به سرعت جابجا می کند و قدرت حرکت کافی در بزرگراه را فراهم می کند. گیربکس بروزآوری شده به سرعت و به آرامی وظیفه تغییر دنده ها را بعهده دارد .
بررسی مسافت پیموده شده تلوراید
کیا تلوراید دارای تخمین در شهر 11.7 لیتر در هر 100 کیلومتر و در بزرگراه 9 لیتر در هر 100 کیلومتر است که برای یک شاسی بلند متوسط میزان مصرف مناسبی است.

سواری و هندلینگ تلوراید

کیا تلوراید ممکن است بزرگ و چشمگیر به نظر برسد ، اما رانندگی با آن مانند یک وسیله نقلیه کوچکتر راحت و آسان است. فرمان سریع و سبک وزن دارد و در مکان های تنگ پارک کردن با آن به راحتی انجام می شود. شما تلوراید در پیچ های تند احساس پایداری و ثبات می کنید و سیستم تعلیق ناهمواری ها را به راحتی جذب می کند و در جاده کاملا بر سطح جاده مسلط است - حداقل در مدل های دارای چرخ های 18 اینچی استاندارد.
این سواری با چرخ های 20 اینچی ( بصورت آپشنال )  و لاستیک های کم سطح کمی تندو تیز تر است ، اما جای نگرانی ندارد. همچنین ترمزها با اطمینان سرعت این شاسی بلند را کاهش می دهند.
قابلیت اطمینان تلوراید
کیا تلوراید 2021 دارای درجه اطمینان قابل پیش بینی کمی بالاتر از متوسط 3.5 از 5 است.

ویژگی های ایمنی تلوراید

ویژگی های استاندارد پیشرفته ایمنی:
دوربین دنده عقب
سنسورهای پارک عقب
سیستم نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک در هنگام دنده عقب
هشدار برخورد به جلو با امکان تشخیص عابر پیاده
ترمز اضطراری خودکار
کروز کنترل تطبیقی
هشدار خروج از خط
سیستم نگهداری بین خط
سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده
هشدار صندلی عقب (به جلوگیری از رها شدن بچه ها و حیوانات خانگی در داخل خودرو کمک می کند)
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
سنسورهای پارک جلو
چراغهای جلوی اتوماتیک
سیستم دوربین پارکینگ با نمای فراگیر
هدآپ دیسپلی

درباره امداد خودرو شیراز

انجام کلیه امور انتقال و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز توسط امداد خودرو شیراز غلام پور و سایر شهر های کشور و حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز غلامپور 09176042366

امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
حمل و جابه جایی انواع خودرو در شیراز و همچنین جابه جایی خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران 
تمامی خدمات جا به جایی و حمل و نقل خودرو توسط خودروبر کفی ،نیسان جرثقیل ، چرخگیر در شیراز و  سایر شهرهای ایران و تمامی نقاط ایران صورت می پذیرد. امداد خودرو شیراز غلامپور در خدمت شماست

1399/10/17