خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

 شورولت سابربن2021 -09173026064 1399/10/21

شورولت سابربن2021 -09173026064

بررسی اجمالی شورولت سابربن2021

طراحی مجدد 2021 شورولت سوبوربان موجب شده تا در نیمه بالای شاسی بلند های کلاس بزرگ قرار بگیرد. سابربان فضای نشیمن گسترده ای ، فضای بار عظیم ، عملکرد پیشرفته موتور ، هندلینگ ترکیبی و صفحه لمسی بصری را ارائه می دهد ، اما مانور با آن دشوار است.
جوانب مثبت و منفی
فضای نشستن سرنشینان جادار
فضای بار جادار
موتورهای بنزینی و دیزلی قدرتمند
بسیاری از ویژگی های استاندارد
سیستم مالتی مدیا و سرگرمی کاربر پسند
در مناطق تنگ مانور با آن دشوار است
رتبه بندی و تحقیق
شورولت سابربن 2021 توانسته رتبه سوم بر اساس امتیاز آن در گروه شاسی های بزرگ را کسب کند. در حال حاضر شورولت سابربن نمره 7.9 از 10 را کسب کرده است ، که بر اساس ارزیابی ما از 7 مورد تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف بوده است.
آیا شورولت سابربن شاسی بلند خوبی است؟
  بله ، اگر می خواهید یک شاسی بلند بزرگ بخرید ، سابوربان 2021 انتخاب خوبی است. تقریباً از هر لحاظ بزرگ است. سابربن دارای فضای داخلی بسیار جاداری است که بیش از سایر شاسی بلندهای موجود در بازار جادارد ، سابربن برای 9 نفر سرنشین و بیشتر فضای کافی دارد. صفحه نمایش لمسی بزرگ 10.2 اینچی آن بسیار پارکربرد است و بسیاری از ویژگی های فنی و ایمنی استاندارد ارائه می شود.
سابربن به طور کلی در جاده های ناهموار نیز سواری راحتی دارد و موتورهای پرقدرت بنزینی و دیزلی آن از آنچه برای کشیدن یک تریلر و شتاب زدن یک شاسی بلند بزرگ لازم دارد با اطمینان لازم کافی است . فاصله 10 اینچ از زمین فاصله قابل توجهی را ارائه می دهد که فاصله مناسبی برای آفرود است.
این شاسی بلند 19 فوتی در خیابان های تنگ شهر ، چندان مطلوب نیست. با این اوصاف ، پارک کردن از همه رقبای اصلی آن دشوارتر نیست.
شورلت سابربنشورلت در مقایسه با رقبا
شورولت سوبوربان در مقابل شورولت تاهو
شورولت تاهو در اصل نسخه کوتاه تری از سابربن است. این مدل از همان سبک داخلی و خارج از مدل سابربن ، و همچنین ویژگی های فنی و ایمنی ، گزینه های موتور ، ظرفیت نشستن و توانایی یدک کشی یکسان برخوردار هستند. هر دو شاسی بلند گزینه های خوبی در کلاس شاسی بلندهای بزرگ هستند. انتخاب بین این دو تا حد زیادی به اندازه و قیمت بستگی دارد. اگر اتاق داخلی اولویت اصلی شما است ، سابربن گزینه بهتری است. فضای حمل بار 21 فوت مکعب اضافی در مقایسه با تاهو و فضای پا برای ردیف سوم کمی بیشتر است. از طرف دیگر ، تاهو از لحاظ قیمتی 2700 دلار ارزان تر از سابربن است و بیش از یک فوت کوتاه تر است ، و پارک کردن آن در مکان های تنگ پارکینگ را آسان تر می کند.
سیستم مالتی مدیا ، بلوتوث و پیمایش حومه
شورولت سابربن به طور استاندارد با صفحه لمسی 10.2 اینچی گسترده ارائه می شود. این صفحه بزرگ به صورت برجسته در بالای داشبورد و در محدوده دید راننده نصب شده است و عملکرد آن را در حین حرکت آسان می کند. گرافیک ها واضح هستند و ساختار منو بصری و واضح است. صفحه نمایش نیز به موقع ورود واکنش نشان می دهد. در زیر دکمه ها و دکمه های اضافی برای کنترل صدا وجود دارد ، بنابراین برای تنظیم هر عملکرد لازم نیست به صفحه لمسی رجوع کنید.

عملکرد سابربن: قدرت و تحکم
موتور سابربن
شورولت سابربن 2021 با سه گزینه موتوری ارائه می شود:موتوری با توان 355 اسب بخار و گنجایش 5.3 لیتر خورجینی V8 . نوع دوم موتوری با توان 420 اسب بخار و گنجایش 6.2 لیتری خورجینی V8 و نوع سوم موتوری با توان 277 اسب بخار و گنجایش 3.0 لیتری توربودیزل خطی شش سیلندر. همه مدلها با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک ارائه می شوند. دیفرانسیل عقب استاندارد است و چهار چرخ متحرک نیز موجود است.
انتخاب بدی در این ترکیب وجود ندارد. در این میان موتورV8  استاندارد 5.3 لیتری بسیار قدرتمند احساس می شود و در بهترین حالت این شاسی بلند را در شهر یا در جاده های بیرون از شهر ساپورت می کند. جعبه دنده 10 سرعته به شایستگی عمل می کند.
دنده ها به سرعت و با قاطعیت جابجا می شوند و اطمینان حاصل می کند که در زمان نیاز به شتاب گرفتن می توان روی آن حساب کرد. موتور 3.0 لیتری دیزلی Duramax اختیاری نیز به همین ترتیب بروزآوری شده است. شتاب گیری این شاسی بلند سریع ، روان و ساکت است .
موتور 6.2 لیتری V8 موجود خیلی مورد توجه قرار دارد.  این موتور می تواند شاسی بلند را با قدرت به هرجا که مایل باشد منتقل کند ، حتی در هنگام کشیدن یک بار سنگین  و اگزوز آن در زیر شتاب سخت یک صدای خوشایند تولید می کند.
شورلت سابربن
ویژگی های ایمنی سابربن
ویژگی های استاندارد پیشرفته ایمنی:
دوربین عقب با راهنمای لمس
سنسورهای پارک عقب
هشدار برخورد به جلو با امکان تشخیص عابر پیاده
ترمز اضطراری خودکار
چراغهای جلوی اتوماتیک
Teen Driver (به شما امکان می دهد مواردی مانند تنظیم صدا و محدودیت سرعت صدا برای درایورهای ثانویه)
هشدار صندلی عقب (به جلوگیری از رها شدن کودکان و حیوانات خانگی در داخل خودرو کمک می کند)
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:

سنسورهای پارک جلو
هشدار خروج از خط با امکان نگهداری بین خطوط
نظارت بر نقاط کور با هشدار ترافیک متقاطع عقب
سیستم دوربین پارکینگ با نمای فراگیر
هشدار صندلی ایمنی (برای هشدار خطرات احتمالی به راننده ارتعاش می کند)
آینه دید عقب با نمایشگر دوربین یکپارچه
هدآپ دیسپلی
کروز کنترل تطبیقی

درباره امداد خودرو شیراز

امداد خودرو شیراز یکی از باتجربه ترین خودرو برها در استان فارس به شمار می رود. امداد خودرو شیراز آماده به خدمت در حوزه حمل و نقل های خودرو ، داخل شهری و بیرون شهری استان فارس و سایر استان های ایران است. 

1399/10/21