خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

راهنمای گام به گام ، پس از تصادف اتومبیل چکاری باید انجام بدیم 1399/08/07

راهنمای گام به گام ، پس از تصادف اتومبیل چکاری باید انجام بدیم

درخواست خودروبر در شیرازهنگام تصادف در حین رانندگی ، مراحل خاصی وجود دارد که ممکن است بخواهید برای اطمینان از ایمن بودن همه افراد درون خودرو ، پیروی کردن از قانون و شروع روند ادعای بیمه ، اقدامات لازم را انجام دهید.
طبق اطلاعات موسسه اطلاعات بیمه ، مراحل زیر ممکن است شما را در تصمیم گیری های مهمی راهنمایی کند که در صورت تصادف رانندگی تصادف کرده اید ، خواه مقصر تصادف باشید یا نه.

مراحل گام به گام

مرحله 1: خود را در مورد جراحات بررسی کنید:

 اگر آسیب دیده اید ، با 115 تماس بگیرید یا از شخص دیگری بخواهید این کار را انجام دهد. اگر به شدت آسیب دیده اید ، سعی نکنید حرکت کنید و منتظر پرسنل اورژانس باشید.

مرحله 2: سلامتی سایر سرنشینان خودرو را بررسی کنید.

اگر برای جابجایی آسیب زیادی ندیده اید ، سایر سرنشینان خودرو خود را بررسی کنید. اگر کسی آسیب دیده بود ، با اورژانس تلفنی تماس بگیرید یا از یک حضار در صحنه تصادف بخواهید که از اورژانس یا پلیس کمک بخواهد.
خودرو تصادفی و درخواست امبولانس

مرحله 3: به مکان ایمنی بروید.

اگر قادر به حرکت کردن هستید ، به کنار جاده یا پیاده رو بروید. اگر خودروی شما در سالم مانده است و در جایی که هست خطری برای سایرین ایجاد می کند ، آن را به کنار جاده بکشید. در غیر این صورت ، آن را در جایی که هست بگذارید و خود را به مکان ایمنی برسانید.
تصادف خودرو

مرحله 4 : به پلیس تماس بگیرید

خواه یک حادثه به عنوان یک حادثه جزئی تلقی شود یا یک برخورد شدید ، تماس با پلیس مهم است. افسران پاسخ دهنده گزارش تصادف را پر کرده و صحنه را مستند می کنند. اگر پلیس نتواند به محل حادثه بیاید ، می توانید به نزدیکترین کلانتری بروید و گزارش خود را تکمیل کنید. هنگامی که شما با یک بیمه گزار خود شکایتی می کنید ، ممکن است آنها برای کمک به روند مطالبات ، کپی گزارش پلیس را درخواست کنند.

مرحله 5: منتظر کمک باشید.

موتور خود را خاموش کنید ، چراغ های هشدار (چراغ پلیسی) خود را روشن کرده و از چراغ های جاده در کیت اتومبیل اضطراری خود استفاده کنید تا به سایر وسایل نقلیه هشدار دهید تا سرعت خود را کم کنند و منجر به یک تصادف جدید نشود.
تصادف خودرو و آمبولانس

مرحله 6: اطلاعات مبادله اطلاعات

پس از اطمینان از عدم آسیب دیدگی شما و سایر سرنشینان خودرو ، اطلاعات تماس و بیمه را با راننده ی که با اون تصادف کرده اید مبادله کنید. در اینجا مهمترین اطلاعاتی است که رانندگان باید پس از یک حادثه رد و بدل کنند:
نام کامل و اطلاعات تماس
شماره شرکت بیمه و بیمه نامه
گواهینامه رانندگی و شماره پلاک خودرو
نوع ، رنگ و مدل وسیله نقلیه
محل حادثه
تصادف بیمه نامه

مرحله 7: تصادف را ثبت کنید.

برای کمک به محافظت از خود توصیه می شود مراحل زیر را انجام دهید:
افسرانی که در محل بوده اند را شناسایی کنید.
به محض ورود پلیس ، نام و شماره نشان تمام افسران پاسخ دهنده را دریافت کنید.
یک کپی بگیرید
از افسران پلیس که در آنجا می توانید نسخه ای از گزارش تصادف را تهیه کنید ، سوال کنید. هنگام ارائه ادعای بیمه اتومبیل ، بیمه گر شما می تواند نسخه ای از گزارش را بخواهد.
عکس گرفتن.
با گرفتن عکس از وسیله نقلیه خود از زوایای مختلف ، خسارت وارد شده به هر دو اتومبیل را کاملاً مستند کنید. همچنین ممکن است ایده خوبی باشد که از پلاک ماشین دیگر عکس بگیرید. شما می توانید برای کمک به پشتیبانی ادعای خود ، در طی مراحل مطالبات ، عکس های خود را با بیمه گر خود به اشتراک بگذارید.
نامها را پایین بیاورید
نام و آدرس همه طرف های درگیر ، از جمله مسافران در وسیله نقلیه دیگر را بنویسید.
با شاهدان صحبت کنید.
در صورت مشاهده شاهدان حادثه ، نام و اطلاعات تماس آنها را نیز پایین بیاورید.

مرحله 8: به بیمه گر خود اطلاع دهید و روند ادعاها را شروع کنید.

ممکن است بخواهید هنگام حضور در صحنه با نماینده بیمه خود تماس بگیرید. به این ترتیب ، آنها می توانند دقیقاً به شما بگویند که برای رسیدگی به ادعای شما به چه مواردی احتیاج دارند و انتظارات آنها در طی روند ادعاها چیست.
تصادف می تواند راننده باتجربه ترین فرد را نیز دچار مشکل کند اما پیروی از این مراحل ممکن است به شما در محافظت از نگرانی های بی مورد کمک کند. از این طریق می توانید تمرکز خود را روی کار با شرکت بیمه خود بگذارید تا خودرو خود را به آسانی و در اسرع وقت تعمیر کنید.

درصورت بروز تصادف احتمالی در شیراز می توانید به سایت خودرو بر شیراز یا با شماره های 09176042366 - 09358814648 غلام پور تماس حاصل فرمایید.

 

معرفی امداد خودرو شیراز با امکانات مناسب و کادر مجرب برای امداد رسانی و حمل خودرو در استان فارس و بوشهر 


 

1399/08/07