خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

با خودروبر لامرد و خودروبر جم اشنا شوید 1399/11/02

با خودروبر لامرد و خودروبر جم اشنا شوید

کفی خودرو بر جنوب 09173026064
خودروبر لامرد با بهره گیری از کادری مجرب و با سابقه و دقیق در امر , حمل خودرو با کفی خودرو بر و جرثقیل خودرو بر یا برای کارهای بزرگ با تریلی یا کامیون مخصوص اقدام به جابجایی خودروهای مشتریان نموده و همواره سعی در جلب رضایت مشتریان داشته,  بطوریکه هم اکنون با نمایندگی های متنوعی از جلمه رامک خودر ,  کرمان موتور ,  ایران خودرو ، سایپا و تعداد دیگری از شرکت های داخلی و خارجی همکاری مستر و طولانی مدت داشته است.
کفی خودروبر جنوب جهت انجام کلیه امور انتقال و حمل خودرو با کفی خودرو بر یا جرثقیل خودروبر بصورت شبانه روزی در جنوب کشور بویژ در بندر عباس ,  جم ,  سیراف,  کنگان ,  لار ,  بندر دیر,  بوشهر ، کیش ، قشم ، بندر چارک و پارسیان ، فیروزآباد ، کوار و سایر شهر های کشور بویژه در مناطق جنوب ایران فعالیت دارد و حمل خودرو از شهرهای جنوبی ایران به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو و کفی خودروبر جنوب با ارائه بیمه و بارنامه رسمی امکان پذیر است.
کفی خودروبر جنوب با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلیه مناطق جنوب کشور با کمترین هزینه خودروبر با در اختیار داشتن کفی خودرو بر ، جرثقیل حمل خودرو ، نیسان خودرو بر و کفی خودرو بر در اختیار شما می باشد.
با کفی خودرو بر جنوب می توانید با مناسب ترین قیمت کرایه خودرو بر درخواست نیسان خودرو بر ، اجاره تریلی خودرو بر ، کامیون خودرو بر را با کمترین قیمت به ما بسپارید.
حوزه فعالیت کفی خودرو بر جنوب بیشتر در شهرهای کیش ، قشم ، برازجان ، بندرعباس ، عسلویه ، سیراف ، کنگان ، دیر ، بوشهر ، برازجان ، نخل تقی ، جم ، ریز ، مهر ، لامرد ، فیروزآباد ، کوار ، گناوه ، گراش ، بندر طاهری ، کازرون ، کنارتخته ، دشت ارژن ، مرودشت ، بندر دیلم ، شبانکاره ، اهرم ، حورموج ، فراشبند ، دهرم ، اوز ، بندر خمیر، لار ، رستاق می باشد.
حمل و جابه جایی انواع خودرو در جنوب کشور و همچنین جابه جایی خودرو از جنوب ایران به دیگر شهر های ایران با بیمه و بارنامه رسمی.
تمامی خدمات جا به جایی و حمل و نقل خودرو توسط خودرو بر ، کفی خودرو بر ،نیسان جرثقیل ، چرخگیر در شیراز و  سایر شهرهای ایران و تمامی نقاط ایران صورت می پذیرد.
تمامی خدمات حمل و جابجایی خودرو  بصورت شبانه روزی  برای تمامی خودرو ها و تمامی برند های داخلی و خارجی با اولویت ایمنی خودرو و رضایت مشتریان انجام می پذیرد.
انواع خودرو های کره ای ،خودرو های آلمانی،خودرو های چینی ،خودروهای آمریکایی،خودرو های ایتالیایی،خودرو های ژاپنی،خودرو های فرانسوی در رده های سواری ، شاسی بلند ، پیکاپ انجام پذیر است.
تمامی جابه جایی های قطعات صنعتی و کانتینر و اتاقک و اتاق ماشین در اسرع وقت با کمترین هزینه و با قیمت مناسب.
امداد خودرو بوشهر و کفی خودروبر جنوب آماده به خدمت در حوزه حمل و نقل های خودرو ، داخل شهری و بیرون شهری استان فارس و سایر استان های ایران است.
کفی خودرو بر جنوب امادگی حمل انواع خودرو از جمله خودرهای صفر ، خاموش ، آفرود ، تصادفی ، ون ، .... را در اسرع وقت با کمترین کرایه خودروبر بوسیله نیسان خودرو بر ، کفی خودرو بر ، جرثقیل حمل خودرو با ایمن ترین حالت در  جهت کسب رضایت می کوشد.
کفی خودروبر جنوب همراه با امداد خودرو لامرد و امداد خودرو جم فعال در حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با کمترین هزینه و کمترین کرایه حمل خودرو با کامیون و همچنین اجاره تریلی خودرو بر با بیمه و بارنامه رسمی و دارای مجوز میباشد.
کفی خودروبر جنوب یکی از قدیمی ترین و پرسابقه ترین کفی خودرو بر ها در در جنوب کشور ( بندرعباس ، کیش ، قشم ، دیر ، لار و لامرد ، بوشهر ، فارس ، کرمان و .... )  می باشد که همواره با ارائه کمترین هزینه خودرو بر برای کفی خودرو بر و کمترین هزینه حمل خودرو مخصوصا حمل ماشین خراب سعی در کسب اعتماد مشتریان داشته است.

 

 

1399/11/02