خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

خدمات امداد خودرو در استان فارس و بوشهر - 09173026064 1399/11/07

خدمات امداد خودرو در استان فارس و بوشهر - 09173026064

خدمات امداد خودرو در استان فارس و بوشهر

امروزه امدادرسانی این شرکت از امدادهای فعال در زمینه خودرو بر با استفاده از یدک کش و خودرو کفی  می باشد. هدف این شرکت، حمل خودروهای آسیب دیده، تصادف کرده و یا هر خودرویی که راننده قصد جابجایی آن را با استفاده از خودرو بر دارد. از این رو همواره کوشیده تا رضایت مشتریان را در قدم اول و در قدم بعدی امنیت و خدمات دهی شبانه روزی را برای افراد به ارمغان آورد.
یکی از افتخارات این شرکت امدادی، ارائه خدمات به مشتریان در بیشتر نقاط کشور است که این امداد رسانی شامل استان های فارس و بوشهر نیز می باشد. از این رو در این مطلب قصد داریم تا اعتماد شما مشتریان را بار دیگر جلب کرده و از تمامی مناطق که توسط خودرو بر های امداد خودرو ساپورت می شوند صحبت کنیم.

امداد خودرو شبانه روزی

همانطور که گفته شد حمل خودرو توسط خودرو برها و یدک کش های این شرکت، به صورت شبانه روزی است. یکی از مزایای این موضوع پویایی و همچنین اطمینان خاطری است که برای مشتریان بوجود می آید. زمانی که خودرویی درون راه دچار سانحه شد و یا از کار افتاد، همکاران و کارشناسان این حوزه، در استان فارس و استان بوشهر به کمک شما آمده و با استفاده از خودرو بر و یدک کش، آن ها را به نزدیک ترین مکان منتقل می کنند. تیم متخصصی که در این شرکت مشغول به امداد رسانی و انجام خدمات هستند با داشتن 15 سال تجربه، به یاری مشتریان در خصوص خودرو بر و یدک کش مشغول اند. از مزایای استفاده از امداد خودرو فعال در استان فارس و استان بوشهر، همچنین کامیون حمل خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امداد خودرو

  • مشتری مدار بودن و در نظر داشتن رضایت مشتری در قدم اول
  • تعمیر د محل
  • ارائه مشاوره رایگان در محل
  • سوخت رسانی به خودرو در اسرع وقت
  • سرعت داشتن در کار و انجام تمامی موارد ضروری در کمترین زمان
کفی خودروبر یکی از خدماتی است که حمل خودرو بندرعباس به صورت گسترده در شبکه های جاده ای، برای حمل خودرو از آن استفاده می کند. این روش برای حمل یکی از استانداردترین و مطمئن ترین راه ها برای حمل و نقل می باشد. قیمت کفی خودرو و کرایه خودروبر بر نیز به ابعاد و همچنین مسافتی که برای انتقال خودرو طی می شود بستگی دارد.
---------------------------------------------------------------------

شماره های امداد خودرو شیراز در استان فارس

تمامی مشتریان از این پس می توانند در نقاط مختلف استان فارس، به جهت هزینه خودروبر مورد نظر تماس حاصل نمایند. تیم پشتیبانی این اطمینان را به مشتریان خواهد داد که در کمترین زمان ممکن با استفاده از شماره امداد خودرو مرودشت، خودرو بر ها یا بر حسب نیاز یدک کش یا خودرو کفی را به محل اعزام کنند. از این رو است که رضایت مندی مشتریان همواره گزینه اول برای این شرکت امداد خودرو می باشد. از دسته بندی شماره های موجود برای تماس با  امداد استان فارس می توان به راحتی با کارشناسان تماس حاصل نمود. شماره امداد خودرو مرودشت برای تمامی مشتریان در لحظه و کمترین زمان ممکن امکان ارائه خدمات دارد.

--------------------------
امداد خودرو , خودرو بر


همراه با امداد خودرو بوشهر امنیت را تجربه کنید

1399/11/07